22/12/12

Γιορτινά γλυκά

Τις θερμότερες ευχές μου σας στέλνω απο τον μακρινό και παγωμένο Καναδά, να είστε πάντα καλά, να περνάτε καλά, να είστε πάντα υγιείς, ασφαλείς και χαρούμενοι. Καλές Γιορτές!


Θρακιώτικος Μπακλαβάς με σουσάμι και ξερά σύκα




Χριστουγεννιάτικα Μπισκοτάκια βουτύρου



Μελομακάρονα Γεμιστά με Σοκολάτα



Καρυδόπιτα με γλάσο Μελένιας καραμέλας



Κέικ Πορτοκάλι με δυο γλάσα (πραλίνα και πορτοκάλι)



Μπάρες Σοκολάτας με Μπισκότο και Καραμέλα



Τρουφάκια με Ρόδι και Σοκολάτα



Κέικ Κάστανο γεμιστό με σοκολάτα και καραμέλα



Μπισκοτάκια gingerbread χωρίς μελάσα 



Σοκολατένια Cupcakes Λιωμένοι χιονάνθρωποι



Fudge των 5 λεπτών - γιορτινό στεφάνι



Καλές Γιορτές!!!

Οι τυχεροί των βιβλίων!


Οι συμμετοχές για το βιβλίο Cupcakes, της Αθηνάς Πάνου, εκδόσεις Ψυχογιός ήταν  70 ενώ για το βιβλιαράκι της Μάρθας "Γλυκά και Ιστορίες" 72.



Το βιβλίο cupcakes κερδίζει


Η Sel!!!

Και το βιβλίο Γλυκά και Ιστορίες





Η Ειρήνη απο τις Συνταγές της Καρδιάς

Συγχαρητήρια κορίτσια πάντα τυχερές σας εύχομαι!!

Φιλιά πολλά!!! 




32 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στις τυχερές!
    Γέμισε η οθόνη αρώματα και γλύκα από τις υπέροχες προτάεις σου Έρη μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συγχαρητήρια και στα δύο κορίτσια μας και πάντα τυχερές...!!!!!!
    ( επίσης να πω οτι δεν πειράζει που η θεά τύχη δεν με προτίμησε,αφού αποζημιώθηκα με τα τόσα ωραία και γλυκά σου κεράσματα...)
    Καλό Σ/Κ Εράκι μου και πάντα τέτοια ...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι τα κορίτσια που κέρδισαν να είναι πάντα τυχερά στη ζωή τους!Να χρησιμοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα υπέροχα βιβλία τους!Καλά Χριστούγεννα και πάλι Έρη μου,όπως και σε όλες τις φίλες του υπέροχου αυτού blog!Να είστε όλες υγιείς,χαρούμενες και με άσβεστη ελπίδα για τη ζωή!!!Φιλιά πολλά,πολλά σε όλους και φυσικά σε σένα Έρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπραβο στις τυχερες, χρονια πολλα σε ολους μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έρη, σου εύχομαι από καρδιάς, να περάσεις χαρούμενα και ευτυχισμένα Χριστούγεννα, μαζί με τους αγαπημένους σου! Γλυκά, σαν τα κεράσματα που μας προτείνεις. Και του χρόνου!
    Είμαι χαρούμενη που κληρώθηκα στο giveaway! Για μια γλυκατζού σαν και εμένα, τα "Γλυκά και ιστορίες" της Μάρθας, είναι ένα πολύ ωραίο δώρο! Ευχαριστώ.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στις τυχερές.

    Ερη μας .. Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι ... να περάσετε τέλεια.

    Και του χρόνου να έιμαστε όλοι καλά !

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφες προτάσεις με την υπογραφή σου Έρη μου!

    Ευχές πολλές για ένα Χριστουγεννιάτικο τραπέζι, στρωμένο με πολλή αγάπη για φίλους και συγγενείς!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. με το funge εχω κολλήσει!φαίνεται υπέροχο!ευχαριστούμε για τις προτάσεις σου και να χεις γλυκές και χαρούμενες γιορτές!φιλιά απ'τα Τρίκαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλές γιορτές Έρη!! Να είστε καλά και να γιορτάσετε με χαρά, κέφι και ανθρώπους που αγαπάτε.

    Καλά Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ ωραία τα γιορτινά γλυκα Ερη μου ,συγχαρητήρια στις τυχερές και καλές γιορτές,φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά Χριστούγεννα Έρη! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!!Πάρα πολύ ωραίες οι προτάσεις σου, ευχαριστούμε!
    Καλα Χριστούγεννα, καλές γιορτές σε σένα και την οικογένειά σου!Να περάσετε καλά!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!! Υπέροχες οι γλυκοπροτάσεις σου Έρη!
    Καλά Χριστούγεννα και καλή Χρονιά σε όλους σας! Και του χρόνου με υγεία και χαρά!! Να περάσετε πανέμορφα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!! Pολυ τις ζηλεύω!!! χα χα χα
    Σ'ευχαριστούμε Έρη για τις συνταγούλες σου που είναι όλες εξαιρετικές!!!
    Να περάσετε υπέροχα χιονισμένα Χριστούγεννα, φορώντας την γλυκιά σας όπως πάντα, διάθεση!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια από την παγωμένη εξίσου Ελλάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στις τυχερές κυρίες!
    Αγαπητή Έρη, χαρούμενες γιορτές σε σένα και την οικογένειά σου!
    Το 2013 να είναι ρόδινο και δημιουργικό!
    Τα gingerbread biscuits χωρίς μελάσα έγιναν τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα τα γλυκά σου Έρη! Καλές γιορτές να έχετε με υγεία και να περάσετε υπέροχα! Καλά Χριστουγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απ' 'ολα τα γλυκάκια σου θα κεραστώ, Έρη μου!
    Μου αρέσουν όλα!
    Πολλές θερμές ευχές για καλά Χριστούγεννα, με υγεία και πολλή αγάπη!
    Να περάστε όμορφα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κέρδισα;;;; Μου επιτρέπεις;... Γιουχουουουου! :) :) :)
    Να δεις που είναι σημαδιακό! Ότι είχα μια αποτυχία σε γλυκό και είπα ότι δεν θα ξαναφτιάξω ποτέ! Ελπίζω το βιβλίο της Αθηνάς Πάνου να μου δώσει φώτιση!
    Έρη μου, σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλά Χριστούγεννα! Να είσαι γερή, δυνατή, ευτυχισμένη και πάντα δημιουργική! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σου!
    Πολλά πολλά φιλιά κι ευχαριστώ πολύ για το δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια πολλά και στις 2 τυχερούλες!!!
    Καλές γιορτές Ερη μου, εύχομαι κάθε χαρά και ευτυχία στο σπιτικό σου!
    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια στις τυχερές!
    Πολύ όμορφα όλα τα γλυκάκια σου Έρη μου!
    Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και ευτυχία σε σένα και την οικογένεια σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όλα τα γλυκά που μας παρουσιάζεις είναι τέλεια Έρη μου, ειλικρινά δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω για να φτιάξω! Να έχεις υπέροχα Χριστούγεννα κι ο καινούριος χρόνος να σας φέρει κάθε χαρά κι ευτυχία! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια στίς τυχερές Ερη μου!Τά γλυκά σου τό ένα καλύτερα από τό άλλο!Δυσκολεύομαι νά διαλέξω!!Καλά Χριστούγεννα φίλη μου μέ υγεία καί αγάπη!!Καλά νά περάσετε!!ΦΙΛΆΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια στις τυχερές!! αχ αυτά τα μελομακάρονα με γέμιση σοκολάτα ωραία μου φάνηκαν!! :) Καλά Χριστούγεννα εύχομαι με υγεία!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ ωραίες οι ιδέες που μας δίνεις! Δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω!
    Καλά Χριστούγεννα και να ευχαριστηθείς την οικογένεια σου!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι πεντανόστιμα γλυκά!Σε γλυκαίνουν και μόνο με την όψη!!!Συγχαρητήρια στη νικήτρια!Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στον μακρινό και παγωμένο Καναδά, εύχομαι η καρδιά σου να είναι ζεστή από τα χαμόγελα των αγαπημένων σου προσώπων και οι γιορτές αυτές να είναι όμορφες και γεμάτες γλύκα σαν τις λαχταριστές προτάσεις σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λιγώθηκα!
    Καλα Χριστουγεννα να εχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλά Χριστούγεννα κοριτσάκι μου!
    Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να περάσετε τέλεια με τον μικρούλη σας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ - πολύ ωραία όλα τα γλυκά σου Έρη μου!
    Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και ευτυχία σε σένα και την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια Πόλλά Ερη μου, πολλές πολλές ευχές για αγάπη, χαρά και υγεία.
    Να περνάτε καλά εσύ και η οικογένειά σου.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά πολλά και ευτυχισμένα εύχομαι από καρδιάς σε σένα και όλους αυτούς που αγαπάς! Υγεία, χαρά, αγάπη μα και πολύ κουράγιο και υπομονή!! Να περάσεις υπέροχα όλες αυτές τις μέρες!! Πολλά φιλιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά σε όλη την οικογένεια. Να χαίρεστε τον Κωστή σας.
    Συγχαρητήρια στις τυχερές της κλήρωσης.
    Και του χρόνου!!
    Με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...