7/12/12

Μαριναρισμένες Μπουκίτσες απο Τυρί Φέτα με Πιπεριές Φλωρίνης





Υλικά

220 γρ φέτα καλής ποιότητας κομμένη σε μπουκίτσες
1 πιπεριά Φλωρίνης κομμένη σε κομματάκια
100 ml έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
1 κουταλάκι του γλυκού ξύδι απο κόκκινο κρασί
1/2 κουταλάκι του γλυκού φρέσκο θυμάρι
1/2 κουταλάκι του γλυκού ρίγανη ξερή
1/3 κουταλάκι του γλυκού μπούκοβο

Διαδικασία


Ανακατεύουμε σε σκέυος που κλείνει αεροστεγώς την φέτα με τις πιπεριές το ελαιόλαδο, το ξύδι, το θυμάρι, την ρίγανη και το μπούκοβο. Σκεπάζουμε και αφήνουμε στο ψυγείο για μια μέρα. 
Σερβίρουμε κρύο ή μεταφέρουμε σε πυρίμαχο μπολ και ψήνουμε στο γκριλ μέχρι να ροδοκοκκινίσει ελαφρώς το τυρί. σερβίρουμε με παξιμάδια, κράκερς ολικής, φρυγανιές κλπ.


 Καλό Σαββατοκύριακο!!! 
****************************************
Ακόμη ένα λιτό ορεκτικό σας έχω σήμερα, υπέροχο μέσα στην απλότητα του. 
Έχουμε ξαναπεί και άλλες φορές ότι δεν χρειάζονται πάντα πολλά υλικά για να δημιουργήσουν ένα γευστικό αποτέλεσμα ξεχωριστό και ολοκληρωμένο. Ακριβώς αυτό συμβαίνει και με το σημερινό ορεκτικό το οποίο έτσι κ αλλιώς είναι αγαπημένο αφου περιέχει μερικά από τα πλέον χαρακτηριστικά υλικά της Ελληνικής Κουζίνας και ενώ ξεφεύγει απο τα συνηθισμένα, είναι συνάμα τόσο κοντά στις γεύσεις που αγαπάμε και συνηθίζουμε. 
Το ορεκτικό είναι καλό να ετοιμαστεί απο την προηγούμενη μέρα για να προλάβει να μαριναριστεί η φέτα και έχετε δυο επιλογές ως προς το σερβίρισμα του. Είτε θα σερβίρετε το ορεκτικό κρύο από το ψυγείο κατευθείαν ή θα το ψήσετε ελαφρώς σε γκρίλ μέχρι να πάρουν χρώμα μερικές από τις μπουκίτσες του τυριού. 
Αβίαστα, όπως λέει και η φίλη μου η Πηνελόπη, ένα γουστόζικο ορεκτικό στο τραπέζι μας!


 

17 σχόλια:

  1. Έρη μου τέλεια ιδέα!!!
    Μας αρέσει πολύ η φέτα,έτσι είναι πεντανόστιμη!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μμμμ Ψημένο στο γκριλ με ψωμάκι θα είναι μούρλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ερη μου φοβερό, πάρα πολύ εύκολο και νόστιμο!!!Θα συμφωνήσω με το "γουστόζικο"!!!
    Φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έρη μου το συγκεκριμένο ορεκτικό σχεδόν όλο τον χειμώνα βρίσκεται σε περίοπτη θέση στο οικογενειακό μας τραπέζι,μιας και η καταγωγή μου είναι από την Φλώρινα.Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι η αδυναμία μας στην κόκκινη πιπεριά είναι δεδομένη!Ο συνδυασμός της με την φέτα είναι απόλυτα αρμονικός,αφού η γλυκύτητα της πιπεριάς παντρεύεται επιτυχημένα με την έντονα αλμυρή γεύση της ελληνικής φέτας!Το συνιστώ ανεπιφύλακτα ως ένα πολύ νόστιμο ορεκτικό,απλό και πικάντικο!!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πιστεύω κι εγώ πως όταν βρούμε εκλεκτά, γνήσια υλικά, η γεύση τους αναδεικνύεται μέσα από την απλότητα! Δε χρειάζεται να τα πολυπαιδεύουμε, σούπερ το ορεκτικό με τη μαριναρισμένη φέτα λοιπόν!
    Με το μπούκοβο θα είναι και καυτερούτσικο, ευκαιρία για κρασάκι ή τσίπουρο δηλαδή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο!
    Με λίγα και εκλεκτά υλικά, σκαρώνουμε ένα μεζεδάκι που η νοστιμιά του είναι δεδομένη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εμένα μαρέσουν αυτές οι φέτες ψωμί ολικής που βλέπω σαν συνοδευτικό.!τι είναι?φρυγανιές πολυσπορες ή ψωμάκι?
    νοστιμότατο φαίνεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νομίζω ότι η εκδοχή στο γκριλ μου αρέσει περισσότερο!
    Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο Έρη μου, ας μην ξεχνάμε ότι ένα πιάτο μπορεί να είναι μαγικό, υπέροχο και εντυπωσιακό ακόμα και με τα πιο απλά υλικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Less is more και the simple is the best! Τέλειο ορεκτικό Εράκι, μου αρέσει πολύ και είμαι και fan της φέτας! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο Έρη μου!
    Λατρεύω τις απλές συνταγές σου!
    Θα το δοκιμάσω σίγουρα μιας και μου αρέσει πολύ η φέτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προτιμώ στο γκριλ να πάρουν και το άρωμα του φούρνου! Εξαιρετικός συνδυασμός υλικών! Μπράβο.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι δεν χρειάζεται να έχουμε πανακριβα και πολλά υλικά ώστε μία συνταγή να είναι νόστιμη!!!Υπέροχη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οτιδήποτε έχει φέτα το τσακίζω! Αυτό το ορεκτικάκι είναι γιαμ γιαμ!!! Απλό και ξεχωριστό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Eξαιρετική ιδέα! Πολύ νόστιμο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έρη μου πέρνα απ το μπλογκοσπιτάκι μου μια βόλτα!
    Έχεις βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ✿✿°•.

    Sugestão deliciosa!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.✿°°•.¸.¸•°♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...