9/12/12

Προτάσεις Εβδομάδας

13 σχόλια:

  1. Kαλημέρα Έρη μου!
    Λιγουρεύομαι black forest brownies!

    H συνταγή που μας ξετρέλανε είναι το κοφτό μακαρονάκι για παιδιά!Θεικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες όλες σου οι προτάσεις Έρη! Ειδικά το κοτόπουλο, τας κεμπάπ και τα λαχταριστά brownies! Επί τη ευκαιρία να πω εξαιρετικό το Χριστουγεννιάτικο banner :) Καλή Κυριακή, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερούδια Εράκι γλυκό!!! Τας κεμπάπ βλέπω και ενθουσιάζομαι! Η μανούλα μου είναι απο Κωνσταντινούπολη και το φτιάχνει συχνά πυκνά!!! Πρέπει λοιπόν να της κάνω έκπληξη και να το φτιάξω και εγώ! Και τα υπόλοιπα πιάτα είναι απίθανα. Θα τα ελέγξω ένα ένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Wow delicious!!!
    Have a nice sunday!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικές οι επιλογές που μας προτείνεις...Όταν βρεις χρόνο κάνε ένα ντελίβερυ με τις γαρίδες που τρελαίνομαι! :)

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπα σε καλό σου, μου άνοιξες την όρεξη!!! Η μία πρόταση καλύτερη από την άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όπως πάντα ωραίες και λαχταριστές συνταγές!Και όταν τις βλέπεις συγκεντρωμένες,δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις!!Μένω στον σολωμό αλλά δεν θα άφηνα με τίποτε και το κοτόπουλο..ούτε το γλυκό!!!Φιλάκια Έρη μου,ελπίζω να πέρασες όμορφα την Κυριακή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε φιλενάδα, τον ακάθιστο έχεις;;; Παναγία μου δημιουργίες! Μπράβο βρε Έρη, μπράβο σου! Φύλαξέ μου παρακαλώ τις κριτσινάτες γαριδούλες και το brownie πριν λιποθυμίσω!!!Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έρη, έχουμε πολλές επιλογές για την επόμενη εβδομάδα, μέσα από τις συνταγές που μας προτείνεις. Αλλά σε εκείνες τις γαριδούλες με την καροτοσαλάτα, δεν μπορώ να αντισταθώ!!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ κι εγώ σαν την Ειρήνη, τις γαριδούλες έβαλα στο μάτι!
    Οχι φυσικά ότι θα περιφρονήσω τα υπόλοιπα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ κόλλησα με την καροτοσαλάτα..νομίζω ότι θα γίνει το νούμερο 1 συνοδευτικό μου σε όλα τα κρεάτα, πουλερικά και ψάρια!i loved it!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίες όλες οι προτάσεις σου αλλά με κερδισε η καροτοσαλάτα με τις γαρίδες,τέλειο!!!!!Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...