12/12/12

Σοκολατένια Cupcakes "Λιωμένοι Χιονάνθρωποι"


 
 Πραγματικά δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα απο την χαρά στα πρόσωπα των παιδιών όταν τους φτιάχνουμε πραγματάκια απλά αλλά χαριτωμένα.


Επίσης ήθελα να σας πώ ότι αυτή την εβδομάδα δεν θα έχω άλλη καινούρια ανάρτηση γιατί έχω το πάρτυ του μικρού την Παρασκευή και έχω αρκετές ετοιμασίες. Θα πάρω λοιπόν μια μικρή άδεια και θα τα ξαναπούμε την Δευτέρα. 


Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά για τις ευχές σας και εγώ απο την πλευρά μου εύχομαι ότι καλύτερο για τα παιδάκια σας.

φιλάκια πολλά! 
*********************************************
Να σας κεράσω σήμερα τα κεκάκια που έκανα για το σχολείο του γιού μου, καθώς σήμερα ο Κώστας έχει τα γενέθλια του.
Για τα κεκάκια χρησιμοποίησα την συνταγή των cupcakes σοκολάτας που κάναμε παλιότερα και έφτιαξα την επικάλυψη, τα κεφαλάκια και το κασκόλ με ζαχαρόπαστα. Ειναι πραγματικά πάρα πολύ εύκολα, η ζαχαρόπαστα είναι ενα υλικό απίστευτα εύπλαστο σαν πλαστελίνη που λέει και η φίλη μου η Τζένη



46 σχόλια:

  1. Eρη μου εύχομαι το μικρό σου αγγελούδι να έχει πάντα κάθε ευτυχία στην ζωή του και να είναι γερός πάντα!
    Τώρα τι να πουμε για τα cupcakes... ονειρικά!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    Ευα
    http://www.funkycook.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλεια!!! Να το χαίρεσαι και να το καμαρώνεις το αγόρι σου!! πολύχρονος και τυχερός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι Έρη μου και να τον καμαρώσεις όπως ποθείς :)
    Χρόνια σου πολλά Κωστή, καλά κι ευτυχισμένα :)
    Να τα εκατοστήσεις μεγάλε!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κουκλάρα όμορφη να τον χαίρεσαι τον γλύκα σου!!! Πάντα ευτυχισμένος να είναι και να καμαρώνει για την υπέροχη μανούλα και πατερούλη φυσικά που έχει! Τα χιονανθρωπάκια είναι καταπληκτικά! Ναι, ναι, τα κάνεις και φαίνονται πανεύκολα αλλά για μένα αυτές οι φατσούλες είναι mission impossible!
    Όσο για την άδεια, πάρε όση θες μανούλα, σου την δίνουμε απλόχερα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εράκι μου να τον χαίρεσαι και πάλι! Να τα εκατοστήσει και να τον καμαρώνεις! Τα χιονανθρωπάκια τέλεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τα κατοστήσει ο μικρούλης, να τον χαίρονται όλοι, να τον χαίρεται κι η μανούλα του κι εκείνος να χαίρεται την προκομμένη μανούλα!!!Φιλιά και καλό πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν υπάρχουν τα cup cakes!!
    Θα φουσκώνει από υπεριφάνεια ο Κωστής!! Είμαι σίγουρη.

    Να τον χαίρεστε Έρη μου. Να τον βλέπετε να μεγαλώνει και να γίνεται ένας ωραίος άνθρωπος!!

    Λοιπόν σε συγχωρούμε που θα λείψεις, αλλά θα περιμένουμε τη Δευτέρα μεγάλο come back με τα παρασκήνια του πάρτι!!!

    Καλά να περάσετε!
    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύχρονος ο μικρός Κώστας. Να είναι πάντα υγιής και να τον καμαρώνετε! Απίθανοι οι χιονάνθρωποι-κεκάκια, τι ωραίο κέρασμα για τα γενέθλια ενός μικρού παιδιού!! Να τον χαίρεσθε!! Και του χρόνου!!!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλές ευχές Έρη μου, να τον χαίρεσαι, πολύχρονος! Υπέροχα τα cupcakes, θα γίνουν ανάρπαστα, είμαι σίγουρη! (πρέπει να μάθω κι εγώ να δουλεύω ζαχαρόπαστα, πάει τελείωσε!) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. υπερπαραγωγή!μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ερη μου χρόνια πολλά και πάλι, πολύχρονος ο μικρός σου!!!!Τα κεκάκια σου είναι φανταστικά, συγχαρητήρια!!!
    Φιλάκια πολλά, σε περιμένουμε απο Δευτέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τον χαίρεσαι να είναι πάντα γερός και δυνατός και τυχερός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 'Όλου του κόσμου τις ευχές, για τον γιόκα σου! Και πάλι να τον χαίρεστε, τα δε κεκάκια, εξώφυλλο!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Α, έχουν και σε εσάς την τιμητική τους οι χιονάθρωποι βλέπω Έρη μου!
    Χρόνια πολλά στον νεαρό κύριο! Να είναι γερός και γεμάτος δύναμη σε όλη του τη ζωή.
    Και να περάσετε πανέμορφα την όλη "φάση"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά!!! Να είναι πάντα γερός κι ευτυχισμένος! Όσο για τα κεκάκια ειναί απλά εξαιρετικά!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να χαίρεσαι το μικρό σου!Να τον δεις όπως επιθυμείς!
    Τα κεκάκια τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. να τον χαιρεσαι!!καταπληκτικα κεκακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να τα εκατοστήσει ο μικρούλης σου και να είναι γερός και χαρούμενος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και πάλι χρόνια πολλά στον Κωστάκη σου!
    Τα γλυκάκια είναι πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να χαιρεσε το κουκλι σου !!!! Τους εκανες τελειους !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να το χαίρεσαι το αντράκι σου Ερη μας .. πάντα καλότυχο και ευτυχισμένο.

    Οσο για το κέρασμά σου .. όπως πάντα απίθανο.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να το χαιρεστε το παλλκαρακι σας Ερη μου!
    Γερο και καλοφωτιμενο!
    Υπεροχα τα χιονανθρωπακια, φανταζομαι ενθουσιασμο τα πιτσιρικια!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να χαίρεσαι το παιδάκι σου και να είσαι καλά να του φτιάχνεις νοστιμιές που μοιάζουν με παιχνίδια και να τον κάνεις να χαίρεται.
    Δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο από ένα παιδί που χαίρεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χεχε - γελάω για την πλαστελίνη! Ε μα δεν είναι....? Εγω είχα και εμπειρία σε play-doh! Με αυτά πρωτόπλασα μπιφτέκι σου λέω! :)
    Εράκι σούπερ τα cupcakes! Να σου ζήσει και από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχα,γουστόζικα,εορταστικά,χριστουγεννιάτικα cupcakesγια τον μικρό εορταζόμενο!!Χρόνια του πολλά!Να είναι πάντα χαρούμενος και γελαστός,αισιόδοξος και δημιουργικός!!!Και σεις, οι γονείς να χαίρεστε την πρόοδό του!!!
    Καταπληκτική η γιορτινή παρασκευή Έρη μου!!Φαντάζομαι τι άλλα ωραία πράγματα ετοίμασες!!Ίσως θα τα δούμε αργότερα...Και του χρόνου με υγεία.Σας φιλώ με πολλά,πολλά,φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια του Πολλά!! Να τον χαίρεστε και να τον δείτε όπως αγαπά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά! Να τα εκατοστήσει!Να είναι καλότυχος! Να τα περάσετε πολύ ωραία στο party σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια Πολλά !!!! Πού θα βρω MARSHMALLOWS ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια Πολλά !!!! Πού θα βρω MARSHMALLOWS ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να το χαίρεσαι το αγοράκι σου! Καλότυχο κι ευτυχισμένο!
    Οι λιωμένοι χιονάνθρωποι είναι τόσο όμορφοι που λυπάσαι να τους φας! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να τον χαίρεσαι καλή μου και εκείνος εσένα , μια μανούλα χρυσοχέρα!! Πραγματικά είναι απίστευτα τα cupcakes , ένα από τα σχέδια που θαύμαζα σε κάποιο ξένο site. Χαίρομαι που οι ελληνίδες μαμάδες δεν πάνε πίσω. Πολλά ευχαριστώ και για την προσθήκη της επιλογής εγγραφής μέσω mail , για να μην χάνω ούτε μια ανάρτησή σου!! Συγχαρητήρια και για το υπέροχο banner σου!! Φιλιά πολλά , καλές γιορτές και να περάσετε καλά στο πάρτυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Νομίζω το πιο όμορφο κέρασμα θα έχει ο Κωστής σου!
    Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις Ερη μου, να είναι γερός και καλότυχος!
    Και να του δώσεις πολλά πολλά φιλάκια από όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπέροχα τα κεκάκια σου!
    Να χαίρεσαι το παιδάκι σου , με υγεία και καλή πρόοδο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να τον χαίρεσαι ΈΡΗ μου να είναι γερός και με καλή τύχη στη ζωή τπυ,πολύ όμορφα αυτά που του έφτιαξες ,τέλεια ,πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Kalhmera! Kalos se vrika! To blog sou einai fantastiko, kafe sintagi - ksexoristi! Filakia polla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. πολυ΄χρονος ο μικρος Κωστής! να τον χαιρεσαι και να τον καμαρώσεις οπως εσύ επιθυμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. υπέροχα είναι αυτά τα χιονανθρωπάκια!!! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υπέροχα τα γλυκάκια που έκανες για τον μικρο. Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Έρη μου πολύχρονος ο γιος σου!!Πάντα υγιής και ευτυχισμένος! Πάλι δημιούργησες καταπληκτικά πράγματα..Έχεις απίστευτο ταλέντο!!Καλό σαβ/κο να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύχρονος ο γιος σου!Τα γλυκάκια είναι μικρά αριστουργήματα!!!!!!!Είσαι υπέροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Eri happy birthday to your son!! May he live long, healthy and prosperous ♥
    I love those cupcakes!! They are just too adorable!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. oh wow the cupcakes look so tasty <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. να σε ρωτησω κατι?ξερεις που μπορουμε να αγορασουμε τα vitatops που διαφημιζονται και στη σελιδα σου?μονο μεσω αμαζον?τα εχω δει κ αλλου και θα ηθελα να τα δοκιμασω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Έστω και καθυστερημένα εύχομαι χρόνια πολλά στον μικρούλη σου! Να είναι ένα ευτυχισμένο και τυχερό παιδί.
    Και με τέτοια χρυσοχέρα μαμά, φαντάζομαι ότι θα ήταν πολύ χαρούμενος στα γενέθλιά του!
    Πολλά φιλιά Έρη μου. Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Συγνώμη Ερη μου, σου λέω λίγο καθυστερημένα τα χρόνια πολλά για τον μικρό σου αλλά ήταν λίγο δύσκολη εβδομάδα αυτή.

    Να χαίρεσαι το μικρό σου αντράκι, να είναι πάντα καλά, υγιής, χαρούμενος και να τον καμαρώνεται. Να τα εκατοστήσει :)
    Κι εσύ να είσαι καλά να του ετοιμάζεις γλυκά μέχρι τα βαθειά του γεράματα.

    Υπέροχα τα cupcakes με το χιονάθρωπο!

    Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πανέμορφα! Να τον χαιρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...