18/12/12

Ενα φανταστικό dip τυριού



Σήμερα σας έχω δυο υπέροχα πραγματάκια!
Μια φανταστική συνταγή για ενα cheese dip που είναι ένα καταπληκτικό πεντανόστιμο ορεκτικό και ενα giveaway με δυο αγαπημένα δωράκια!
Πρώτα θα σας πω για την συνταγή η οποία είναι φανταστική και όσο και να σας ξενίσουν τα συστατικά της πρέπει έστω μια φορά να την δοκιμάσετε για να καταλάβετε περι τίνος πρόκειται. Ειναι ένα καταπληκτικό ορεκτικό! Ιδέα της Paula Deen την οποία έχουν υιοθετήσει πλέον όλοι στην Αμερική και είναι ένα κλασσικό έδεσμα σε κάθε τραπέζι. Και όχι άδικα σας λέω, πρέπει να το δοκιμάσετε!
Το δοκίμασα πρώτη φορά όταν η φίλη μου η Λίντα μας έκανε το τραπέζι και το έβγαλε σαν πρώτο ορεκτικό μαζί με κρουτονς απο πίτα. σας πληροφορώ ότι δεν θέλαμε να περάσουμε στο κυρίως, θα μπορούσαμε όλη την νύχτα να τρώμε μόνο αυτό! 

Υλικά (για 6-7 άτομα)

250 γρ τυρί κρέμα σε θερμοκρασία δωματίου
1/2 κούπα μαγιονέζα ελαιολάδου (μπορεί να είναι και με μειωμένα λιπαρά)
1 κούπα κίτρινο αλμυρό τυρί της αρεσκείας σας (που να λιώνει) εγώ χρησιμοποίησα τσένταρ τριμμένο.
6-7 μικρές αγγινάρες (αυτές που ειναι στο βαζάκι στα σουπερ μάρκετ) κομμένες σε κομματάκια
2 φέτες καπνιστό ζαμπόν κομμένες σε μικρά κομματάκια
1 φρέσκο κρεμμυδάκι κομμένο σε πολύ λεπτές φέτες
Ελάχιστο αλάτι
Πιπέρι

Διαδικασία

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς.
Ανακατεύουμε με κουτάλι το τυρί κρέμα με την μαγιονέζα, να ενωθούν καλά και προσθέτουμε τις αγκινάρες σε κομμάτια, το ζαμπόν, το τριμμένο τυρί, ελάχιστο αλάτι και πιπέρι.
Ανακατεύουμε καλά και ψήνουμε για 30 - 40 λεπτά μέχρι να ροδοκοκκινίσει το dip απο επάνω. Σερβίρεται ζεστό!



Christmas Giveaway 2012  
Ενα Χριστουγεννιάτικο giveaway σας έχω σήμερα, δυο βιβλία απο δυο άτομα που θαυμάζω και αγαπώ  πάρα πολύ.

Οι εκδόσεις Ψυχογιός χαρίζουν σε εναν απο εσας το βιβλίο της Αθηνάς μας "Cupcakes"



Ενα βιβλίο απο την master του είδους και συνάμα τον πιο γλυκό άνθρωπο, την Αθηνά Πάνου.
Ειμαι σίγουρη ότι το βιβλίο είναι καταπληκτικό και όταν το πάρω στα χέρια μου θα κάνω και θα σας δείξω οπωσδήποτε κάποια συνταγή. 

Ένα δεύτερο βιβλιαράκι το απίθανο "Γλυκά και Ιστορίες 2013" της επίσης αγαπημένης Μάρθας Τομπουλίδου, , ένα βιβλίο πραγματικά απολαυστικό με τα υπέροχα διηγήματα της Μάρθας που γράφει με αυτον τον χαρακτηριστικό τρόπο και έχει το χάρισμα να ξυπνάει την ανθρωπιά μας.



Ακολουθήστε λοιπόν το blog σαν αναγνώστης και αφήστε ενα μηνυματάκι εδώ στο blog (αν επιλέξετε άγνωστος στο σχόλιο, θα πρέπει να βάλετε το email σας για να το μετρήσω σαν έγκυρο σχόλιο).
Οι δηλώσεις συμμετοχής ισχύουν ως και την Παρασκευή  21 Δεκεμβρίου.

Φιλιά πολλά!!!

84 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Έρχομαι πρώτη οπότε προλαβαίνω να βουτήξω την μπουκίτσα μου στο δελεαστικό dip σου.
    Το βιβλίο της Αθηνάς το έχω! Της Μάρθας θα το ήθελα πάααααρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!! Πολύ ωραία φαίνεται η συνταγή. ΘΑ τη δοκιμάσω.
    Και τα δωράκια σούπερ!!! Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To ντιπ το βάζω στο μενού και το δικό μου αλλά και του σταθμού, τόσο πολύ μου άρεσε!!!!
    Ελπίζω να πάρω και δωράκι φυσικά.................χαχαχαχααχ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερό το ντιπ....αλλά λίγο με την αγκινάρα έχω θέμα...τι προτείνεις για αντικατάσταση?Καλή σου μέρα από την βροχερή Θεσ/νίκη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όπως πάντα ωραίες συνταγές!!!
    και τα δωράκια τέλεια, ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίο και το ντιπ αλλά πολύ ωραία και τα βιβιαράκια που κάνεις δώρο!!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για το ντιπ ξέρω πολύ καλά τι εννοείς. Είναι ένα ανεπανάληπτο ντιπ. Το έχω κι εγώ με παρεμφερή υλικά και μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο είσαι τόσο ενθουσιώδης!!

    Οσο για τα βιβλία που προσφέρεις, δεν θα μπορούσες να διαλέξεις ποιο τέλειο Χριστουγεννιάτικο δώρο. Μόνο που εγώ θα ήθελα να εξαιρεθώ από το giveaway καθώς ήδη έχω το βιβλίο της Αθηνάς (συγκλονιστικό) και της Μάρθας το έχω παραγγείλει και είναι καθ΄ οδών!!

    Αρα καλή επιτυχία στους υπολοίπους!

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έρη, το ντιπ είναι εύκολο στην παρασκευή του και από τα υλικά του, καταλαβαίνουμε ότι και η γεύση του επίσης, θα είναι εξαιρετική. Δικαίως λοιπόν έχει κατακτήσει την Αμερική! Αξίζει να το δοκιμάσουμε στο γιορτινό τραπέζι σαν ορεκτικό.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το ντιπ τι ομορφη ιδέα και έχει και αγκινάρες??? Τι είπες τώρα!!!
    Όσο για τους διαγωνισμούς, φυσικά θα λάβω μέρος! Της Αθηνάς το έχω βέβαια και είναι καταπληκτικό, αλλά αν το κερδίσω θα το δωρίσω σε μια αγαπημένη μου φίλη που έχω σκοπό. Της Μάρθας δεν το έχω αλλά θα το αγόραζα σε λίγο καιρό. Τώρα θα περιμένω μετά την κλήρωση! χα χα χα.
    Μπράβο Έρη για τους διαγωνισμούς σου!!! Θα τους βάλω και στο σπιτάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος18/12/12, 9:14 π.μ.

    Καλημέρα Ερη μου!!! Μόνο από τα υλικά που αναφέρεις μπορούμε να καταλάβομε για τι πρόκειται!!!!!

    Οσο για τα βιβλία που μας χαρίζεις... νομίζω πως δεν θα μπορούσες να βρεις καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο!!!

    Nina Presviri

    ninamariarho@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος18/12/12, 9:29 π.μ.

    Καλημέρα. Το ντιπ φαίνεται τέλειο, θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε.'Οσο για τα δωράκια είναι φανταστικά.

    DIMITRA THODORIS
    DIMITRA MAVROUDI (dimitragames@hotmail.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίο το dip που μας προτείνεις, αν και το τελευταίο δίμηνο που παρακολουθώ το blog σου εχω ευχαρηστηθεί περισσότερο τις πιο 'περίπλοκές' σου συνταγες! Ειδικά η λίστα σου για φαγητο μπουφέ και finger food είναι και πολύ χρήσιμη και πολύ εμπνευσμενη!
    Συγχαρητηρια για την δουλεια που μας παρουσιαζεις!
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα. Όλα τα υλικά φαίνονται τέλεια και μετά διαβάζω την αγγινάρα και κάπως μου ρχετε. Μπορούμε φαντάζομαι να μην τη βάλουμε καθόλου αλλά δεν ξέρω αν θα έχει επιπτώσεις στην υφή.
    Ελπίζω να κερδίσω ένα από τα δύο δωράκια, φαίνονται τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεις να την αντικαταστήσεις με ελαφρώς σωταρισμένα και ψιλοκομμένα μανιτάρια ή ελαφρώς ζεματισμένο και ψιλοκομμένο σπανάκι. Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  14. Έρη μου θέλω να βουτήξω στο dip σου!!!!!
    Φαίνεται πεντανόστιμο!!!!!
    Όσο για τα βιβλία φαίνονται φανταστικά και τα δύο!!!!
    Θα ήθελα ένα δωράκι!!!!Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα
    Το dip θα το κάνω όπωσδήποτε. Έχουμε να κάνουμε βούτες!!!!!
    Τα δωράκια σου τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος18/12/12, 10:04 π.μ.

    Καλημέρα Έρη!
    Πολύ ωραίο το blog σου με πολύ νόστιμες συνταγές!
    Συγχαρητήρια! Καλές Γιορτές!
    Δήμητρα
    dihoxa@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Ερη μου!! Καταπληκτικό το ντιπ!!Ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια αλλά αν γίνεται μέτρα με μόνο στο ημερολόγιο της Μάρθας το βιβλιαράκι της Αθήνας το πήρα ήδη! Φιλάκια πολλά γλυκιά και καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος18/12/12, 10:11 π.μ.

    καλημέρα!τελεια τα βιβλια!! καλα μαγειρέματα σε όλους! Θάλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΞΥΠΝΑΣ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ . ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κατ'αρχήν να πω οτι από τα υλικά του φαίνεται ένα πεντανόστιμο ορεκτικό και πανεύκολο να παρασκευαστεί,οπότε καταγράφεται αβλεπί...
    κατά δεύτερον τα βιβλία είναι εξαιρετικά οπότε αν η θεά τύχη θέλει,ευχαρίστως να της δώσω τη διεύθυνσή μου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΑΑΑ πολύ ωραίο το ντιπ, πολύ εύκολο και κολασμένο φαίνεται (οι αγγινάρες λιώνουν με το ψήσιμο η τις καταλάβαινεις?). Και εγώ στην θέση σας αυτό θα ήθελα να τρώω όλο το βράδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος18/12/12, 11:16 π.μ.

    Καλημέρα! Ψάχνοντας για χριστουγεννιάτικες συνταγές βρέθηκα στο site σου. Η συνταγή για το ντιπ σου φάινεται τέλεια!

    Άντζελα
    grivang@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραίο το dip αλλά μόνο εγώ θα το έτρωγα, με τις αγγινάρες έχει ένα θέμα η οικογένεια!
    Τα δωράκια τέλεια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ ωραίο το ντιπ Θα το κάνω την παραμονή της πρωτοχρονιάς!
    Δεν έχω κανένα από τα βιβλία και θέλω οπωσδήποτε ένα!
    Το μειλ μου athinageo@hotmail.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παρόλο που είναι πρωί και πίνω τσάι δεν θα με χάλαγε καθόλου μια μπουκίτσα dip σαν συνοδευτικό. Αντιθέτως μου τρέχουν τα σάλια.
    Όσο για τα βιβλία, είναι εξαιρετικού ενδιαφέροντος.
    Θα ήθελα να μου κληρωθεί ένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος18/12/12, 12:46 μ.μ.

    Πολύ όμορφο το blog σου Jennie. Σου εύχομαι να έχεις όμορφες γιορτές, παρέα με όλους τους αγαπημένους σου. Παρόλο που τις γιορτές θα είμαι φιλοξενούμενη, μόλις μου έδωσες μια υπέροχη ιδέα για προκαταρκτικό μενού σε τραπέζι που θέλω να κάνω μόλις επιστρέψω.
    Τα βιβλία υπόσχονται πολλά. Μακάρι να είμαι τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος18/12/12, 12:50 μ.μ.

    Συνέχεια του "Ανώνυμος18/12/12 12:46 μ.μ.":

    Ξέχασα να γράψω το e-mail μου:

    zavalkou@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η συνταγή του dip σιγουρα μπηκε στη λιστα του Χροστουγεννιατικου τραπεζιου και όχι μόνο. Δεν έχω ξανακάνει αγγινάρες αλλα έχεις την ικανότητα να με βάζεις σε πειρασμο (και όπως ξέρεις είμαι μεγάλη fun σου). Να σαι καλα κι εσυ και η οικογένεια και εύχομαι καλές γιορτές με υγεία και δημιουργία σε όλους σας....
    ΥΓ. Τα gingerbread έγιναν τέλεια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δελεαστικό ακούγεται το ντιπ κι άμα έχει και βούτες!! το στοιχείο μου.
    Τώρα για εμένα είναι το καλύτερο δώρο αυτά τα βιβλία, τρελαίνομαι σου λέω!!
    αλλά είμαι και άτυχη παναθεμά με!!
    Φιλιά πολλά Έρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος18/12/12, 1:07 μ.μ.

    μ αρεσουν πολυ οι συνταγες για τα παιδια ειναι παντα εύκολες και νόστιμες! αλλά και η ταρτα με το σπανάκι....! την εχω κάνει ήδη 2 φορες! σ ευχαριστούμε για όλα!
    ροδοπη rp205@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το ντιπ φαίνεται τέλειο!Και πολύ εύκολο!Τις αγκυνάρες μπορώ να τις αντικαταστήσωμε κάτι ή να τις παραλείψω...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελίτσα μου, μπορεις να τις αντικαταστήσεις με ελφράως σοταρισμένα και ψιλοκομμένα μανιτάρια ή ελαφρώς ζεματισμένο και ψιλοκομμένο σπανάκι. φιλάκια πολλά, καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  32. Πολύ ωραίο το ντιπ Εράκι! Ειδικά αν βάλουμε και όλα τα γαλακτοκομικά υλικά στις light εκδόσεις τους γλιτώνουμε και τις τύψεις! Τα βιβλία είναι και τα δύο σούπερ! Το ημερολόγιο της Μάρθας είναι κα-τα-πλη-κτι-κό με υπέροχες ιστορίες που δεν χορταίνεις! (επειδή το έχω μη με βάλεις στην κλήρωση γι'αυτό). Το βιβλίο της Αθηνάς το έχω βάλει στο μάτι καιρό, μακάρι να μου τύχει θα χαρώ πολύ!! Φιλάκια πολλά Εράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κλασσικό και αγαπημένο dip Έρη μου και το giveaway τέλειο! Να είναι πάντα το σπίτι σου γεμάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Απ' όλα τα καλά έχει η σημερινή σου ανάρτηση Ερη μου!
    Το ντιπ το λάτρεψα, το βάζω στο πρόγραμμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ντιπ ... και πάσης Αμερικής δηλαδή :-))
    Εγώ πάλι σ' ευχαριστώ για την αναφορά της Paula Deen, που δεν την γνώριζα αφού με τα δρώμενα της Αμερικής δεν είμαι και πολύ συντονισμένη και με κάνεις να θέλω να την "ψάξω".

    Στην κλήρωση δεν θα ήθελα να μπω, αφού ήδη διαθέτω και τα δύο και το ημερολόγιο της Μάρθας αλλά και το βιβλίο της Αθηνάς. Απλώς θα ήθελα και απ' εδώ να τους ευχηθώ τα καλύτερα για τις γιορτές που μας έρχονται, αλλά να συνεχίσουν και στα επόμενα έτσι ΟΜΟΡΦΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. τέλεια τα δωράκια !! αλλά και το cheese dip δεν πάει πίσω!! πρεπει να το δοκιμάσω χεχε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αμάν! Τυροκόλαση! Αυτό είναι ντιπ! Το βλέπω ήδη στο γιορτινό τραπέζι να κάνει θραύση! Πάρα πολύ ωραίο Έρη μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τέλειο το ντιπ! θα το κάνω!!!
    Θέλω κι εγώ να συμμετέχω για το βιβλίο της Αθηνάς, το είδα και το λάτρεψα!!! Το e-mail μου είναι athinakarg@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πολύ εύγευστο ΄΄ακούγεται΄΄ το ντιπ...ιδανικό για το πρώτο πέρασμα στο γιορτινό τραπέζι με τραγανά ψημένο ψωμάκι ή φρυγανιές.
    Εντυπωσιακή η προσθήκη της αγκινάρας!!Γοητευτικός ο γρήγορος τρόπος παρασκευής του!!Επικίνδυνος ο άμεσος και μαγικός ρυθμός εξαφάνισης του συγκεκριμένου ντιπ...απλά το κάνεις και ώσπου να γυρίσεις το βλέμμα σου έχει εξαφανιστεί!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τέλειο το ντιπ! Και εγώ με τέτοια ορεκτικά μπορώ να βγάλω όλο το γεύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ασυνήθιστο το ντιπ σου αλλά ενδιαφέρον ταυτόχρονα!
    Της Αθηνάς το βιβλίο το έχω. Θα σου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος18/12/12, 4:02 μ.μ.

    Η συνταγή σου φαίνεται πολύ εύγευστη! ginamakri@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτό το ντιπ πολύ με ιντριγκάρει! Μπαίνει σίγουρα στα υπόψη... Τα περιέργα υλικά άλλωστε είναι η αδυναμία μου!
    Εννοείται ότι θέλω να συμμετέχω στο giveaway! Τέλεια τα δωράκια!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το τελειο ορεκτικο, για deep βουτιες με ξεροψημενα κρουτον!
    Ελα ομως που οι αντρες δεν τρωνε τυρια... Μαλλον θα κανω μια δοση μονο για μενα και θα βουτηξω μεσα!
    Κι εγω θελω βιβλιο!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. το ντιπ ειναι πολυ ενδιαφερον, μαλλον θα παιξει στο μενου των εορτων!και εννοειται οτι θελω κι εγω δωρακι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ενδιαφέρον το ντιπ που προτείνεις σήμερα.Θα ήθελα να το δοκιμάσω.Αν και δεν μπορώ να φανταστώ πόσο θα 'ακούγεται' η αγκινάρα.
    Εξαιρετικά τα βιβλία.Πολύ ωραίο δώρο για τις μέρες αυτές.
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος18/12/12, 4:54 μ.μ.

    Το ορεκτικό σου φαίνεται πολύ νόστιμο!! Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε.
    Θα ήθελα να πάρω μέρος στο διαγωνισμό για τα βιβλία.
    Συγχαρητήρια για τη σελίδα σου.
    iliondim@yahoo.gr
    Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Έρη μου το ορεκτικό σου καταγράφεται, εννοείται. Κι εδώ θέλω να σού πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που διάλεξες να βάλεις το βιβλιαράκι μου στη σελίδα σου και στο γιορτινό σου giveaway, ένα ευχαριστώ σε όλες τις κυρίες που το πήρανε και ένα τελευταίο σ' όλες τις κυρίες που το θέλουνε. Να είμαστε όλοι καλά και βέβαια αν κληρώσω το βιβλίο της Αθηνάς θα το βάλω κάτω απ' το δενράκι μου πρώτα να χαρεί και μετά στη βιβλιοθήκη των συνταγών. Φιλιάάά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλησπέρα, Έρη μου!
    Μποσπαθώ να γευτώ το ορεκτικό σου, έτσι ζωντανά, καθώς προβάλλει στην οθόνη μου! Μάταια! Μένω με τα αρώματα, που έφτασαν μέχρι εδώ!
    Σε ευχαριστούμε για την πρόταση και την προσφορά.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Το cheese dip σου φαίνεται υπέροχο!! Πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω κάποια στιγμή!
    Όσο για τα βιβλία, τι να πω! Σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα δωράκια που μας δίνεις την ευκαιρία να κερδίσουμε! Είναι τέλεια!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος18/12/12, 6:48 μ.μ.

    Ερη,καλησπερα και απο εμενα,
    λαχταριστο το ντιπ σου, λαχταριστα και τα δωρακια σου!!
    γεωργια.
    (jo1965@hotmail.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. το' κανα σημερα μονο με το μπροκολο αντι αγκιναρας και βγηκε τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλησπέρα Εri μου!πολύ μα πολύ γευστικό πρέπει να είναι το ντιπ που μας έβαλες!!!!σκέφτομαι να το φτιάξω την πρωτοχρονιά.......τα δωράκια και τα δύο υπέροχα!!ευχαριστούμε πολύ και καλές γιορτές να περάσεις με τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. πολυ ωραια τα βιβλια!

    puppeta80@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλησπέρα Έρη μου!!! Τέλειο το ντιπ... καταλαβαίνω απόλυτα γιατί δεν θέλατε να περάσετε στο κυρίως πιάτο. Τέλεια όμως και τα βιβλία!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ενταξει!!!!!!!!!με κρακερ που τρελαινομαι φανταζομαι κανει θανατηφορα νοσιμο συνδυασμο!!!!!!!!!!!!!!!μπραβο έρη μου!
    lilastaste@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Υπέροχη συνταγή Ερη μου!Σίγουρα θά τήν δοκιμάσω!!Ωραία βιβλία!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος18/12/12, 8:40 μ.μ.

    θα το τιμήσουμε και αυτό!!σε παρακολουθώ καθημερινά Ερη, μου άρεσεις γιατι εισαι μια γλυκειά νέα και δημιουργική μανούλα!!!και γιατί έχουμε κατι κοινό με την μανούλα σου...εχουμε τα παιδιά μας στα ξένα!!!

    ioannaballa@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τέλειο το ντιπ,το έφτιαξα ήδη.
    Ευχαριστούμε πολύ κ για τα
    υπέροχα δωράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Το ντιπ φαίνεται νοστιμότατο!Λάτρης των τυριών βλέπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΜΜΜ!!! ΘΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ,,,
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΙΑ,,,,ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. τωρα τι να πω?για το ντιπ σου η για τα βιβλια:)ΤΕΛΕΙΑ!!!
    πολλα φιλια και καλες γιορτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. πόσο ωραία συνταγή!!!ευχαριστούμε για το διαγωνισμο!! ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. πολύ ωραίο το dip, και εύκολη συνταγή!!! θα το επιχειρήσω σίγουρα!! ευχαριστούμε πολύ και για το Giveaway!! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Οι συνταγές σας είναι υπέροχες... όσες έχω δοκιμάσει έχουν γίνει ανάρπαστες... ευχαριστούμε πολύ!!!
    anthirini@yahoo.gr

    Ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Το ντιπ πεντανόστιμο κι ενισχυμένο θα έλεγα.
    Οι αγκινάρες πολύ ωραία προσθήκη.. και τα λιωμένα τυριά για μεγάλες βούτες :)

    Ευχαριστούμε για τα δωράκια Ερη. Το βιβλίο της Αθηνούλας το έχω (μη με βάλεις στη κλήρωση γιαυτό)
    Για της Μάρθας πολύ ευχαρίστως θα το ήθελα :)

    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Το ντιπ, πρέπει οπωσδήποτε να το δοκιμάσουμε , φαίνεται καταπληκτικό !!!! ΄Οσο για τα βιβλία !!!! Ποιος δεν θα ήθελε να τα έχει !!! Καλές γιορτές και καλές δημιουργίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος19/12/12, 9:17 μ.μ.

    Εμπνευσμένες οι συνταγές σου Έρη και τις χρησιμοποιώ σε διάφορες γιορτές αλλά και στα καθημερινά μενού. keep walking...
    okarathanou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Το ντιπ σου το βλέπαμε πριν λίγο με το κορίτσι μου. Άκουσα κάτι μακρόσυρτα μμμμμμμμμμμ!!!!! Οπότε αύριο παραγγέλνω και παραμονή της το πάω για ψήσιμο!!!! ΄Εχει ξετρελαθεί με τις συνταγές σου.
    Πολύ θέλω να συμμετέχω και στην κλήρωση για τα δωράκια. Θα πάνε στην νεο-νοικοκυρά βέβαια αν η θεά τύχη με ευνοήσει.
    Εσύ να είσαι καλά.
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Eri that dip looks absolutely amazing... cheddar cheese, ham, artichokes... you had me at artichokes you know that right?
    I will be making this soon. My waist hates you, but I love you!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. I follow your Canadian blog, I will be following this too my friend!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αχ Έρι εσύ και οι φοβερές συνταγές σου τέλεια ιδέα για το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι. Και τέλεια δωράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Aγαπώ τα cupcakes!
    Μακάρι να κερδίσω κάποιο βιβλιο.
    Σε ευχαριστουμε πολυ
    penzaf@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος20/12/12, 1:39 μ.μ.

    Πραγματικά δεν ξέρω ποιο από τα δύο μου αρέσει περισσότερο...
    zoe_tairi@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλημέρα! Δεν έτυχε μέχρι στιγμής να γνωριστούμε. Είμαι η Ασπασία από το My Lovable Baby (www.mylovablebaby.com) και με μεγάλη μου χαρά θα συμμετάσχω στην κλήρωση για το giveway. Και τα δύο βιβλία είναι υπέροχα!
    daeira.mommy@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος21/12/12, 12:54 π.μ.

    Kalispera Eri!teleio to blog kai oi syntagoules pou vazeis!!teleia kai ta dwrakia sou!!!
    elpida
    elpidoulitsa@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ερη μου το dip είναι καταπληκτικό!!!!!!
    Καλή επιτυχία σε όλους, τα δωράκια είναι τέλεια!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. lx-mpelenioti@hotmail.com
    Tέλειο δωράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ωραία δωράκια! για χριστουγεννιάτικες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Έρη μου αγαπημένη, ωραίο το ντιπ αλλά πολύ ωραία και τα δωράκια σου!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ειμαι φαν των τυριων! Τρωω σχεδον τα παντα! Οποτε αυτο το ντιπ θα το δοκιμασω σιγουρα! Αν ειμαι τυχερη και μου φερει "ο αγιος Βασιλης" (δηλαδη εσυ και η κληρωση σου) κι ενα απο τα βιβλια....θα χαρω παρα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ειμαι φαν των τυριων! Τρωω σχεδον τα παντα! Οποτε αυτο το ντιπ θα το δοκιμασω σιγουρα! Αν ειμαι τυχερη και μου φερει "ο αγιος Βασιλης" (δηλαδη εσυ και η κληρωση σου) κι ενα απο τα βιβλια....θα χαρω παρα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...