11/12/12

Μπισκοτάκια Gingerbread χωρίς μελάσα




Υλικά (για 24 - 26 μπισκότα) συνταγή απο το Canadian Living (Δειτε το γλάσο στο τέλος της συνταγής)

1 και 3/4 της κούπας αλέυρι για όλες τις χρήσεις
1 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα
1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα
1/2 κουταλάκι τζίντζερ σε σκόνη (έβαλα λίγο παραπάνω)
1/2 κουταλάκι τριμμένο γαρίφαλο
μια τσιμπιά μπαχάρι (αν έχετε το μπαχάρι σε κόκκους, τρίψτε το σε πολύ λεπτό τρίφτη όπως κάνουμε με το μοσχοκάρυδο)
μια τσιμπιά κάρδαμο τριμμένο (κακουλέ)
μια τσιμπιά αλάτι  1/4 της κούπας βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου (όχι πολύ ζεστό και λιωμένο)
1/4 της κούπας λευκή ζάχαρη
1/4 της κούπας καστανή ζάχαρη
Ξύσμα απο 1/2 πορτοκάλι
1/4 της κούπας μέλι
1/4 της κούπας κρέμα γάλακτος (35%)

 
 Διαδικασία

Σε ενα μπολ ανακατεύουμε το αλέυρι με την σόδα, την κανέλα, το τζίντζερ, το γαρίφαλο, το μπαχάρι, το κάρδαμο και το αλάτι. Κρατάμε στην άκρη.
Στο μίξερ χτυπάμε το βουτυρο με τα δυο είδη ζάχαρης και το ξύσμα μέχρι να έχουμε μια κρέμα.
Προσθέτουμε το μέλι και την κρέμα και χχτυπάμε και πάλι να έχουμε ενα κρεμώδες μείγμα.



Σταδιακά προσθέτουμε το αλεύρι μέχρι η ζύμη να γίνει σαν σφιχτή λάσπη. Σταματάμε το μίξερ και με τα χέρια μας ενώνουμε την ζύμη. Την χωρίζουμε στα δυο, τυλίγουμε με μεμβράνη και αφήνουμε στο ψυγείο για 1 ώρα και 30 λεπτά (η ζύμη σε αυτη τη φάση μπορεί να μείνει στο ψυγείο 24 ώρες)
Βγάζουμε την μια ζύμη απο το ψυγείο (αφού τελειώσουμε με την πρώτη θα προχωρήσουμε στη δεύτερη)  και σε αλευρωμένη επιφάνεια, με αλευρωμένο πλάστη ανοίγουμε την ζύμη σε φύλλο, όχι πολύ λεπτό (κρατάμε στο νου μας ότι τα μπισκότα θα κρατήσουν το σχήμα τους και το πάχος τους μετά το ψήσιμο).
Αν η ζύμη είναι δύκολο να ανοίξει σε φύλλο επειδή είναι παγωμένη, περιμένουμε δυο λεπτά να ανέβει η θερμοκρασία της και ξαναπροσπαθούμε.
Αν η ζύμη κάνει σπασίματα στις άκρες δεν πειράζει, απλά πιέζοντας με τα δάχτυλά μας την κολλάμε και πάλι.


 Κόβουμε με αλευρωμένο κουπάτ τα σχήματα και αφήνουμε σε ταψάκι στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί. Ξανακάνουμε μια ζύμη τα περισσεύματα και τα ξανά ανοίγουμε σε φύλλο.  Τοποθετούμε το ταψί στο ψυγείο για 30 λεπτά. 
Όταν περάσει ο χρόνος προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς και ψήνουμε τα μπισκότα για 8 - 10 λεπτά.


Προσοχή έχουμε τον νου μας στα μπισκότα καθώς ψήνονται, αν χρησιμοποιήσετε σκούρο ταψί τότε πολύ πιθανόν να πρέπει να τα βγάλετε αμέσως στα 8 λεπτά όπως επίσης αν κόψετε με κουπάτ σχήματα λεπτά όπως ας πουμε νιφάδες τότε και πάλι στα 7-8 λεπτά τα μπισκότα είναι έτοιμα και πρέπει να βγουν απο το φούρνο. Παρακολουθούμε τις άκρες των μπισκότων και όταν τις δουμε να σκουραίνουν ελαφρώς βγάζουμε το ταψί.
Αφήνουμε τα μπισκότα για 5 λεπτά στο ταψί να κρυώσουν σχετικά και στην συνέχεια μεταφέρουμε σε σχάρα να κρυώσουν τελείως.
Στην συνέχεια τα διακοσμούμε. Εγώ φτιάχνω το γλάσο μου και το βάζω σε ενα πολυμπαγκ. Κόβω όσο πιο λεπτό μπορώ το άκρο της σακούλας και με αυτό διακοσμώ τα μπισκότα μου. Δοκιμάζω πρώτα σε ενα χαρτί για να ελέγξω την ροή και μετά προχωράω στα μπισκότα.  Αφήνω το γλάσο μια μέρα να στεγνώσει.


Λογάκια για το γλάσο

Το royal icing χρησιμοποιείται ευρέως και μπορει να γίνει με τρεις τρόπους. είτε θα βρείτε παστεριωμένα αυγά οπότε και θα χρησιμοποιήσετε άφοβα τα ασπράδια χτυπώντας τα σε μαρέγκα και προσθέτοντας άχνη ζάχαρη (αναλογία 2 ασπράδια 3 1/2 - 4  κούπες άχνη ζάχαρη).
Είτε θα κάνετε ακριβώς και πάλι την παραπάνω διαδικασία χρησιμοποιώντας τα ασπράδια απο κανονικά αυγά και προσθέτοντας λίγες σταγόνες λεμόνι για τον φόβο σαλμονέλας (έτσι κ αλλιώς η πιθανότητα να αρρωστήσει κάποιος απο royal icing είναι τρομερά σπάνια)
Είτε θα αγοράσετε απο τα ειδικά καταστήματα ζαχαροπλαστικής ασπράδι αυγού σε σκόνη.
Τώρα εκτός απο το royal Icing, εμείς εδώ έχουμε χρησιμοποιήσει διάφορα γλάσα και αυτά κάνουν για την συγκεκριμένη συνταγή.

Λευκό γλάσο με άχνη και γάλα
Λευκό γλάσο με άχνη και γάλα 2
Σοκολατένιο γλάσο

Για τα λευκά γλάσα μπορούμε να ελέγξουμε την πυκνότητα προσθέτοντας άχνη ή κουταλάκι νερό αντίστοιχα αν θέλουμε το γλάσο πιο σφιχτό ή πιο αραιό.

φιλιά πολλά!!! 
******************************************
Μερικές φορές δεν ξέρω τι μου συμβαίνει και κολλάω.. 
Θέλω μια κουβέντα, ένα έναυσμα, κάποιος να μου πει κάτι για να ξεκολλήσω. 
Αυτό συνέβη και χθές που η παιδική μου φίλη Βιβή μου ζήτησε μια συνταγή για gingerbread cookies. Ενώ τα είχα στο πρόγραμμα δεν ξέρω για ποιο λόγο τα ειχα για πολύ αργότερα. Οταν με ρώτησε η φίλη μου εκείνη την στιγμή σκέφτηκα απο μέσα μου, μα πότε αργότερα, τι περιμένεις να τα σηκώσεις? 
Κ έτσι έκατσα και τα έφτιαξα και σας τα δίνω σήμερα.
Σε σας σε φωτογραφίες (βραδυνές)  μαζι με την συνταγή και στο σχολείο του γιου μου θα τα βάλω σε τσαντάκι με άλλα δωράκια για τα γενέθλια του.. Γιατί αύριο έχει γενέθλια ο μικρός μου και στην τσαντούλα με τα δωράκια που θα στείλω για κάθε παιδάκι θα βάλω κ ένα μπισκοτάκι με το μονόγραμμα του Κώστα...
Η συνταγή είναι πανεύκολη, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην σας πετύχει αρκεί να ακολουθήσετε τα βασικά βήματα. Στο τέλος της συνταγής σας έχω επιλογές για διάφορα γλάσα που έχουμε φτιάξει κατα καιρούς στο Captain Cook και ταιριάζουν στην διακόσμηση των μπισκότων.

49 σχόλια:

  1. Γεια σου Έρη μου, πολύ ομορφούλια τα μπισκοτάκια σου!!Χρόνια Πολλά στον Κωστάκη, να σου ζήσει και να τον καμαρώνεις (κι εμείς μαζί σου) όπως επιθυμείς!! Χαρές που θα κάνουν τα πιτσιρίκια με τα δωράκια τους!!!Καληνύχτα, πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και καλά στο αγοράκι σου!!
    Αγαπημένα μπισκοτάκια!!
    Καλές γιορτές να έχουμε:):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι να σε διαβάζω γιαβρί μου, Τώρα λέω μέσα μου, πότε θα έχω εγγονάκια να παίζουμε με ζυμαράκια,,,,,χα χα,,,,,,,,πολύ όμορφα όλα, μπράβο Έρη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλάααα!!!!!!!!!Πολύχρονος!!!!
    Να τον χαίρεσαι!!!Τέλεια τα μπισκοτάκια σου!!!!
    Πανέμορφα!!!!!Και λόγω μελάσας δεν έκανα!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά σας Έρη!! Να τον χαίρεστε τον μικρούλη σας, να είναι γερός και τυχερός κι εσείς πάντα με υγεία για να τον καμαρώνετε!
    Πολύ όμορφα και αρωματικά τα μπισκότα σου... καταπληκτικά!!!
    Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά!!! Πολύχρονος να τον χαίρεστε!!! Αρωματικά και νόστιμα τα μπισκοτάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έρη να το χαίρεσαι τον γιο σου, χρόνια του πολλά και καλά!!! Καταπληκτικά τα μπισκοτάκια σου, χαρά που θα κάνουν τκα παιδάκια που θα τα λάβουν!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαίρεσαι τον πρίγκηπά σου Εράκι μου, που είναι τόσο τυχερός που έχει μια χρυσοχέρα μανούλα να τον φροντίζει έτσι γλυκά και νοστιμα!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σαν "στρατός" από χιοναθρωπάκια!
    Άντε και του χρόνου με Υγεία Eri μας.
    Κι εγώ χθες "ξεσκώνησα" τα κουπάτ μου, και σκεφτόμουνα τη γεύση να κάνω τα μπισκότα...για να αρέσουν στον μικρό μας χιονάθρωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τον χαίρεσαι τον μικρό σου Έρη μου! Τα μπισκοτάκια τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απίθανα είναι Ερη μου ... πω πω ... θέλω και εγω !!!!!!!!!

    Και του χρόνου φιλενάδα να είσαι καλά να μας ξαναφτιάξεις.

    Φιλιά στο μικρούλη εορτάζοντα .. πολύχρονος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο στη Βιβή που σου τα θύμησε και σε σένα που τα έφτιαξες τόσο όμορφα! Είναι πολύ παιχνιδιάρικα! Ό,τι πρέπει για τις γιορτινές μέρες που γινόμαστε όλοι παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα σου γίνανε, και από γεύση κρίνοντας από τα υλικά φαντάζομαι εξίσου γευστικά! Ομορφο το στόλισμά τους, να χαίρεσαι το μικρό σου πρίγκηπα και να τον καμαρώνεις πάντα! Γερός και δυνατός να είναι πάντα και καλόστρατος ο δρόμος του! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρώτα απ'όλα να χαίρεσαι το παιδάκι σου,να ναι γερό και να τον καμαρώνεις...Σέυχαριστω που 'ξεσηκώθηκες', τα κουλουράκια σου είναι υπέροχα...Το Σάββατο θα έχω δουλειά απ'ότι βλέπω, γιατί ενω ειναι πολύ ευκολα, η διακόσμηση είναι το δύσκολο σημείο μου!!!!Και τέλος μια ερώτηση...Το χρωμα ζαχαροπλαστικής το βάζεις στο γλάσο στο τέλος? και φαντάζομαι καμια σαγόνα ε????Σ'ευχαριστω και πάλι να σαι γερή και να νοστιμίζεις τον κόσμο μας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Βιβή μου, αφου τελιώσεις το γλάσο, προσθέτεις σταγόνα σταγόνα ανακατεύοντας καλά ενδιάμεσα μέχρι να έχεις το χρώμα που θέλεις. για την διακόσμηση αν χρησιμοποιήσεις την μέθοδο με το πολυμπαγκ που έκανα εγώ αυτο που πρέπει να προσέξεις είναι να κόψεις πολύ λεπτό το κομματάκι απο κάτω. φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραία συνταγή. Να ρωτήσω όμως κάτι; Λες πως χωρίζεις την ζύμη στα δυο και τα βάζεις στο ψυγείο. Μετά λες πως χρησιμοποιείς το ένα μέρος. Το άλλο; Εκτός εάν κάτι δεν διάβασα σωστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστρονεραιδούλα μου γεια σου, ευχαριστώ για το μηνυμα, γενικά θέλουμε οι ζύμες μπισκότων να είναι κρύες όταν τις δουλεύουμε γι αυτο πρώτα δουλέυουμε με το ένα δισκάκι και αφού τελιώσει το ένα προχωράμε στο δεύτερο. φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Για τον υιό σου θα ευχηθώ αύριο που έχει γενεθλιάκια! Ανυπομονώ να μας δείξεις τι του έφτιαξες για το σχολείο!!!
    Τα μπισκοτάκια σου είναι σούπερ φανταστικά! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να φτιάξω gingerbread cookies είναι η αλήθεια και τα βλέπω λίγο μπελαλίδικα βρε Έρη... Τα θέλω όμως κιόλας! Θα το σκεφτώ. Κρατώ τη συνταγή και βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχα τα μπισκοτάκια σου Έρη μου! Χρόνια πολλά στον Κώστα σου να είναι πάντα ευτυχισμένος:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά από τώρα στο μικρούλη σου, και τυχερά τα φιλαράκια του που θα απολαύσουν τα μπισκοτάκια αυτά. Βασιλικά και με μονόγραμμμα! Πσσσσσ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αχ και εγω παρομοια τζιντζερομπισκοτα εφτιαξα αυτη την εβδομαδα.εχω την συνταγη στο μπλοκ αν θελεις να παρεις μια ιδεα.αυτον τον τζιντζεροανθρωπακο καθε χρονο τον ψαχνω.θα τον παρω απο το ebay τελικα μου φαινεται.καλοφαγωτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα σχέδια σου βγήκαν τέλεια! Τα μπισκοτάκια τα έκανα κι εγώ, πολύ νόστιμα. Η κόρη μου τα χάρηκε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φανταστικά τα μπισκοτάκια σου Έρη μου. Την κρατώ τη συνταγούλα σου για να φτιάξω και στις μικρές μου. Να χαίρεσαι τον μικρούλη σου πολύχρονος να είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και του χρόνου, Έρη μου!
    Αυτά τα μπισκοτάκια μου είχαν κάνει μεγάλη εντύπωση, όταν τα γνώρισα εδώ, ούσα ξενητεμένη! Ταείχα φτιάξει παλιά κι εγώ αλλά ούτε θυμάμαι τη συνταγή. Κρατώ τη δική σου, γιατί σου έγινανα λαχταριστά.
    Πολύχρονος και ο Κωστής σου!
    Τα φιλάκια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έρη μου να χαίρεσαι το μικρό σου!Τα μπισκοτάκια κουκλίστικα, κρίμα να τα φας, είναι να τα χαζεύεις!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να χαίρεσαι το παιδάκι σου!
    Δεν έχω φτιάξει ποτέ μπισκότα με τζίντζερ...μάλλον ήρθε η ώρα!
    Ευχαριστώ πολύ για την ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. το τζίντζερ το λατρεύω!η μυρωδιά του στα γλυκά δίνει πολύ ιδιαίτερο τόνο!ευχαριστούμε Έρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έρη μου χρόνια πολλά και ευτυχισμένα για τον μονάκριβο σας!!!Να είναι γερός,να χαίρεται κάθε φάση της ζωής του και να τον εκπαιδεύσετε να πιστεύει στον εαυτό του.
    Τα υπέροχα μπισκοτάκια σου είναι αφιερωμένα στον γυιό σου και τα δωράκια που θα λάβουν οι συμμαθητές του είναι ανεκτίμητα.Πολύ εντυπωσιακός ο στολισμός και τα αποτελέσματα είναι και γευστικά αλλά και εμφανισιακά!Και του χρόνου με υγεία να τον χαίρεστε!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να χαίρεσαι το παιδάκι σου ,χρόνια του πολλά ,τα μπισκοτάκια ονειρεμένα πολύ μου άρεσαν και με μετέφεραν σε ωραία παλιά Χριστούγεννα,καλό βράδυ Ερη μου και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τυχερός που σε έχει μανούλα! Να τα εκατοστήσει! Νατον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φανταστικα έγιναν! Η συνταγη μπαίνει στα "προσεχως" γιατι κι εμας δε μας αρεσουν με τη μελάσα γιατι γίνουνται σκουρα.
    Να είναι πολύχρονο το μικρο σου και να περασετε όμορφες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συγχαρητήρια, υπέροχα!!!!!
    Χρόνια πολλά, να χαίρεσαι το αγοράκι σου, να είναι γερό και καλότυχο!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εράκι μου να χαίρεσαι το γιό σου, εύχομαι να τον καμαρώνεις πάντα, να είναι γερός και ευτυχισμένος!!!Λατρεύω αυτά τα μπισκοτάκια, τέλεια τα έκανες!!!!!!Και του χρόνου με υγεία!
    Φιλια΄πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά στο μικρό σου!
    Τα Τζιντζεροανθρωπάκια σου έγιναν τσαχπίνικα σαν παιδικά παιγνίδια!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. σούπερ είναι!!! πολύ θέλω να φτιάξω κι εγώ!!! το τζίντζερ το βρίσκουμε σε σούπερ μάρκετ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σαν ψεύτικα είναι Έρη.
    Καταπληκτικά έγιναν.

    Όσο για τις νυχτερινές σου φωτογραφίες, θα επανέλθω, λέγοντας ότι τύφλα να έχουν οι ημερίσιες στο άπλετο φως του ήλιου. Πως τις βγάζεις τόσο καλές δεν μπορώ να το καταλάβω.... !!!!!!!!

    Χρόνια πολλά για τον Κώστα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έρη να τον χαίρεσαι το μικρούλη σου, να είναι υγιής και δυνατός.
    Τέλεια τα έφτιαξες τα μπισκοτάκια, έχω κι εγώ μια συνταγή με μέλι και λεω να φτιάξω φέτος για πρώτη φορά!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Και πάνω που μου ελεγε ενας φιλος οτι εφτιαξε gingerbread coockies
    και αντι για μελασα εβαλε μοσταλευρια.
    Θα τα φτιαξω διοτι ειχα παρει το κουπατ αλλα δεν ειχα βρει συνταγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ερη μου καλημέρα, χρησιμοποίησα μια φωτογραφία σου σε μια ανάρτηση μου καθώς και παραπομπή στη συνταγή. Ελπίζω να μην σε πειράζει.

    http://dear-e-diary.blogspot.gr/2012/12/blog-post_12.html

    Τα έκανα τα μπισκοτάκια και βγήκαν πολύ καλά σε γευση!! Στην εμφάνιση τα χαλάσαμε λίγο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπέρα Έρη !! Με χαρά ανακάλυψα το blog σου και είναι πραγματικά μια νόστιμη αποκάλυψη! ...όσο για το σχόλιο μου που σε προβλημάτισε, ειλικρινά ήταν χιούμορ ΄΄παρηγορητικό" για τη φίλη μας ... Εννοείτε πως δεν πιστεύω αυτό που έγραψα , είναι όπως λέμε εμείς οι γυναίκες για τις όμορφες των περιοδικών ..."ας μην ήταν το photoshop και θα σου έλεγα εγώ" (χωρίς όμως να το πιστεύουμε!χεχε..) εξάλλου ούτε καν ήξερα από που ήταν η φωτογραφία, που ομολογουμένως είναι υπέροχη! .. Ελπίζω να λύθηκε η παρεξήγηση και να με συγχωρήσεις! Φιλιά!
    .ΥΓ. Θα γίνω αναγνώστρια για να παίρνω μαθήματα καθότι μεγάλη "ακαμάτρα"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. τέλεια τέλεια.γλυκούλικα ανθρωπάκια :)
    θα δοκιμάσω την συνταγή,σήμερα κιόλας,αλλά ήθελα να ρωτήσω θα μπορούσα να αντικαταστήσω την κρέμα γάλακτος με γάλα ; γιατί δεν έχω..χεχε

    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τέλεια τα μπισκότα! Δεν μου αρέσει καθόλου η γεύση της μελασας και έψαχνα μια τέτοια συνταγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πανεμορφα και λαχταριστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. to site sou einai fantastikoooooooooooooooooooooo!!to anakalupsa prosfata psaxnontas suntages gia oreo cookies cheesecake!!to ekana kai einai teleio!!!oloi xetrela8hkan!

    se auta ta mpiskotakia gt den evales melasa???evlepa pantou sto exwteriko to molasses k den eixa idea ti einai!ti parapanw kanei????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Βικυ, η μελάσα τα κάνει πιο σκούρα στο χρώμα και έχει μια ιδιαίτερη έντονη γεύση. Πολλοί δεν την συμπαθούν και επειδή όπως είπες υπάρχουν πολλές συνταγές που την χρησιμοποιούν, διάλεξα μια συνταγή που να μην έχει.
      φιλιά πολλά, καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  43. Τα έχω φτιάξει ήδη δύο φορές με απόλυτη επιτυχία!!! Τελικά είναι πανεύκολα και από γεύση σκίζουν!!! Τα βάλαμε σε σακουλάκια διαφανή, τα στολίσαμε με χριστουγεννιάτικα αυτοκόλλητα και τα κλείσαμε με κορδέλα κοκκινη! Τα δωρισαμε στους συμμαθητές των παιδιών στο σχολείο και έμειναν όλοι άφωνοι!!!
    Ανέβηκα επίπεδο!!!! Καλά Χριστούγεννα θεα μου γλυκιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. xroniaaaaaaaaa polla!!!!
    eftiaxa kai ta mpiskotakia (ektos apo to oreo cookies cheesecake) k exw na pw oti einai teleia!!
    pragmatika teleia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ta φτιάχνω αυτη την ωρα που γράφω το σχόλιο!!
    Ειναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά!Τα λατρεύω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. τα δοκιμασα περυσι και ειχαν γινει απιστευτα! μπορω να χρησιμοποιησω κατι αλλο αντι για κρεμα γαλακτος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...