21/1/13

Προτάσεις Εβδομάδας Ιανουάριος

10 σχόλια:

  1. Καλή μου καπετάνισσα της κουζίνας, θα πάρω μια σούπα με πράσο και θαλασσινά, γιατί μου θυμίζει το πιάτο που είχα φάει μια παγωμένη μέρα στην Βοστώνη! Σου προτείνω να την δοκιμάσεις μέσα σε ένα στρογγυλό καρβελάκι ψωμιού, από το οποίο έχεις βγάλει την ψύχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξωτική σουπίτσα, σαλάτα μπρόκολο και ρόφημα σοκολάτας, είναι αυτά που τα είδα πρωί πρωί και τα λιγουρεύτηκα!
    Καλήμέρα και καλή εβδομάδα Έρη μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραίες ιδέες Ερη μας .. νομίζω ότι κάποιες θα τις υιοθετήσω.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειες ιδέες! Μια που είναι πρωί, λέω να ξεκινήσω με το ρόφημα σοκολάτας και σε καμιά ωρίτσα να πέσω με τα μούτρα στα καλτσούνια!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ στο γλυκάκι εστίασα σαν γλυκατζού που είμαι, μου άρεσε το lemon curb που χρησιμοποιείς.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πω φιλενάδα!
    Οι 3 τελευταίες προτάσεις σου με ξετρέλαναν!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλες οι προτάσεις σου υπέροχες Ερη μου!!!
    Η εξωτική σουπίτσα πρέπει να είναι φανταστική...
    Φιλιά και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το ένα καλύτερο από το άλλο ...τι να διαλέξω για να φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η μια πρόταση πιο νόστιμη από την άλλη!
    Καλή βδομάδα Ερη μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κρεατόσουπα, κρεατόσουπα, κρεατόσουπα!
    Κι αν δεν το καταλάβατε...ΚΡΕΑΤΟΣΟΥΠΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...