21/1/13

Muffins Καλαμποκιού με Τυρί Φέτα




Υλικά (24 mini muffins)

1 κούπα γάλα
1 κουταλάκι του γλυκού λευκό ξύδι
 3/4 της κούπας τυρί φέτα τριμμένο με τα δάχτυλα
1 κούπα καλαμποκάλευρο (πολέντα) 
1/2 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1/2 κούπα αλεύρι ολικής άλεσης
1/4 της κούπας ζάχαρη (έβαλα 40 γρ)
1 κουταλιά της σούπας baking powder
1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
40 ml ελαιόλαδο1 αυγό

Διαδικασία

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 190 βαθμούς, αντιστάσεις πάνω κάτω, η σχάρα στην μεσαία θέση του φούρνου.
Βάζουμε μέσα στο γάλα το κουταλάκι ξύδι και αφήνουμε στην άκρη.
Λαδώνουμε με ελαιόλαδο λίγο ένα κομμάτι χαρτί κουζίνας και περνάμε με αυτό το σκεύος για τα μαφινάκια, να λαδώσουμε τις θήκες.
Σε ενα μπολ κοσκινίζουμε το αλεύρι και ανακατεύουμε το καλαμποκάλευρο με το λευκό και το ολικής, την ζάχαρη, το baking powder, το αλάτι. Ανακατεύουμε καλά.


Χτυπάμε το αυγό σε ένα μπολάκι και το προσθέτουμε κ αυτό μέσα στο γάλα, το λάδι, και όλο μαζί το προσθέτουμε στο μείγμα με τα αλεύρια μας. Ανακατεύουμε καλά με δάρτη.
Βάζουμε ένα κουταλάκι του γλυκού μείγμα στην θήκη του muffin, προσθέτουμε απο πάνω μερικά τρίμματα φέτας και συμπληρώνουμε με ακόμη ένα κουταλάκι απο το μείγμα. Συνεχίζουμε για τα υπόλοιπα μαφινάκια. 
Ψήνουμε στον προθερμασμένο φούρνο για 15-20 λεπτά μέχρι να χρυσίσουν ελαφρώς στις άκρες.
Τα αφήνουμε να κρυώσουν για 10 λεπτά μέσα στο σκεύος και μετά τα ξεφορμάρουμε.



Καλή Όρεξη!!!

Λογάκια
Είναι καλύτερα να τα ψήσετε χωρίς χαρτάκια γιατί κάνουν ωραία κρούστα από το ταψάκι. 
******************************************
Τι να σας πω για αυτά τα μαφινάκια! 
Λοιπόν αυτό το σκεύος για τα mini muffins είναι πάάάρα πολύ βολικό. Στο πι και φι έχεις 24 τυροπιτάκια στο τέλειο μέγεθος χωρίς να πλάθεις και σε γενικές γραμμές μπορεις να το χρησιμοποιήσεις σε χίλιες δυο παρασκευές, απο μεζεδάκια ομελέτες μέχρι γλυκές μπουκίτσες.
Αυτές πάντως που σας έχω σήμερα είναι αλμυρές και είναι καταπληκτικές. 
Απλά, πανεύκολα μαφινάκια καλαμποκιού φτιαγμένα με ελαιόλαδο και λίγο τυράκι φέτα, ένα διαφορετικό πεντανόστιμο τυροπιτάκι!

36 σχόλια:

  1. Μμμμμμ, ωραία! Μοσχομύρισαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία πρόταση!!!! Μόνο αν μπορείς γράψε μου τι διάμετρο έχουν οι θήκες του ταψιού σου.
    Φιλιά και ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ταψί κανονικά πρέπει να έχει 4Χ6 θήκες για mini muffins :) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα Έρη μου μπράβο!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία φουσκωτά και αφράτα μαφινάκια μας προτείνεις Έρη μου!!!Και η ιδέα της χρήσης του καλαμποκάλευρου μας υπέροχη, αφού μας δίνει αυτό το χρυσοκίτρινο πανέμορφο αποτέλεσμα.
    Η καλοψημένη κρούστα ,λεπτομέρεια που προσωπικά λάτρεψα!!!!
    Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπωωωω!! Τέλεια, φουσκωτά, αφράτα και με το αγαπημένο μου καλαμποκάλευρο!!!!
    Μπράβο Έρη!!! Ευχαριστώ για τη συνταγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σιγουρα θα τα δοκιμασω!!!ευχαριστουμε πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να σου πω τώρα γι'αυτά τα μαγικά μαφινάκια!!! Φαίνονται αφράτα και από ότι διάβασα πανεύκολα! Και τέλεια για σνακ στο σχολείο! Τι άλλο να ζητήσω η εργαζόμενη-blogger-μάνα????
    Αύριο αγοράζω πολέντα που δεν έχω και εκτελούνται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eri mou fantastika!!!!agapaw muffin!!!!!
    Filakiaaaaaa!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφα Έρη μου! Εύκολα και λαχταριστά!
    Χτες σε αυτό το ταψί έκανα τα εύκολα σου brownies με πραλίνα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλά και γω της έχω αλλάξει τα φώτα της μαφινοθήκης μου!αλμυρά και γλυκά!και η δική σου φαίνεται υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ νόστιμα φαίνονται και όντως πολύ πρακτικό το σκεύος που τα φτιάχνεις,καλοφάγωτα ,καλό βράδυ, φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εξαιρετικά υλικά. Λατρεύω το καλοαμποκάλευρο και το χρησιμοποιώ πολύ στο ψωμί. Ευχαριστουμε, Έρη!
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραία ιδέα Έρη μου και σκέφτομαι να τη κάνω άμεσα για να έχουμε να τσιμπολογάμε! Πιστεύεις ότι αν αντικαταστήσω και το κανονικό αλεύρι με αλεύρι ολικής θα γίνουν εξίσου καλά; Περνάμε τη φάση της δίαιτας βλέπεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου το σκεφτόμουν και εγώ να το κάνω κατευθείαν με ολικής αλλά στο τέλος άλλαξα γνώμη. Την επόμενη φορά πάντως θα το κάνω σίγουρα.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Πάω να τα φτιάξω!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φαίνονται πολύ αφράτα και πολύ νόστιμα!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απλά τέλεια!!! Και είναι τόσο δα μικρούλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 2-3 μπουκιές ... και περνάς αμέσως στο επόμενο, Έρη μας!
    Καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θα τα φτιάξω για τον ανηψιό μου και ..για μένα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραία ιδέα για σνακ στη δουλειά, στο σχολείο αλλά και στο σπίτι!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εύκολα και πεντανόστιμα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά ε! έπαθα πλάκα με τα αλμυρά σου κεκάκια!!!
    Την Κυριακή είμαι καλεσμένη σε τραπέζι και ήθελα να φτιάξω κι εγώ κάτι να προσφέρω (έτσι συνηθίζω )στο τραπέζι, δεν ήθελα γλυκό , η συνταγή σου είναι ότι πρέπει, να είσαι καλά !!!!Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 'Ομορφα και γευστικότατα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι τέλεια!!! Αλμυρό σνακ υπέροχο!! Και πιστεύω είναι ένας ωραίος τρόπος να φάω καλαμποκάλευρο που δεν μου αρέσει!! Σ' ευχαριστούμε για τη συνταγή!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έφτιαξα, Έρη!! Και έφαγα και μου αρέσανε!! Μου βγήκανε 12 κομμάτια σε μεγάλες θήκες, όμως! Το σ/κο θα φτιάξω και παραλλαγές!! Από τα 12 (πέρα από την κανονική συνταγή), τα 4 θα τα κάνω με ελιά, τα 4 με πιπεριά και τα άλλα 4 με καραμελωμένα κρεμμύδια! Ελπίζω να βγουν ωραία!
      Με έκανες να φάω καλαμποκάλευρο και να μου αρέσει!!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  24. Μπράβο κοριτσάρα μου...μπράβο...Πανεύκολα και έχω και εξαιρετικό καλαμποκάλευρο....!!!
    Φιλί και ευχαριστίες...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχα φαίνονται φιλενάδα θα πάρω 2-3 για πρωινό! έχω όμως και μια απορία: το ξίδι που κολλάει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κοριτσάκι μου, το ξύδι κάνει το γάλα υπόξινο χωρίς όμως να το κάνει τελείως ξινόγαλα. Παρολαυτά στην συνταγή μπορει να χρησιμοποιηθεί και ξινόγαλα χωρίς το ξύδι.
      Φιλάκιααααα

      Διαγραφή
  26. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά όλους για τα σχόλια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχη η συνταγή σου. ότι πρέπει να τα κάνω για να δίνω στην μικρή μου στο σχολείο.
    Θα την δοκιμάσω το Σαβ/κο.
    Επίσης έχω να σου πω ότι με έχουν βάλει να κάνω το ντιπ τυριού σου δυο φορές μέσα σε μία βδομάδα!!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νοστιμότατα και πολύ εύκολα Έρη μου!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εύκολα και νόστιμα Έρη μου! Πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τα έφτιαξα μόλις σε κανονικό ταψάκι για muffins, δηλαδή 12 μεγάλα αντί 24 μικρά και έγιναν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!!! Τα παιδιά τα λάτρεψαν και θα κάνουμε must στο σπιτάκι μας και για κολατσιό στο σχολείο!!! Άσε που είναι πανεύκολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος29/4/14, 2:51 μ.μ.

    Αγαπητή Έρη,

    Τα μαφινς ψήνονται αυτή τη στιγμή, αλλά μάλλον απέτυχαν. Δεν φουσκωσαν καθόλου και το μείγμα βγήκε πολύ σκληρό. Μήπως χρειάζεται παραπάνω γάλα; Μια λεπτομέρεια: δεν υπάρχει αλεύρι ολικής στο σπίτι κι έβαλα καλαμποκάλευρο και περισσότερο για όλες τις χρήσεις για να συμπληρώσω την αναλογία του ολικής. Τέλος, τα 40 ml λαδιού που λες, πως τσ χρησιμοποιείς; Μόνο στην επάλειψη των θηκών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι που δεν σας πέτυχαν, ευχαριστώ για την υπόδειξη, το λάδι μπάινει μέσα στο γάλα και το αυγό, με τα υγρά υλικά δηλαδή της συνταγής. Το ότι χρησιμοποίησες 1 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις στην θέση του μισού μισού δεν πειράζει καθόλου, το κοσκίνισες το αλευράκι σου? Μια κουταλιά της σούπας baking έβαλες? ενας άλλος λόγος που θα μπορούσαν να βγουν σκληρά είναι αν χρησιμοποιήθηκε περισσότερο καλαμποκάλευρο.
      Φιλικά
      Έρη

      Διαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...