16/1/13

Skinny Brownies



Υλικά (για ενα τετράγωνο ταψάκι 18 - 20 εκατοστών) 
   16 κομμάτια

Ενα ταψάκι στρωμμένο με αντικολλητικό χαρτί ψησίματος
3/4 της κούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις ( 1 κούπα = 250ml) 
3/4 με 1 κούπα ζάχαρη (έβαλα 1/2 κούπα κανονική ζάχαρη και 1/2 κούπα καστανή ζάχαρη)
1/2 κούπα κακάο σκόνη 
1 κουταλάκι του γλυκού baking powder
3/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
1/2 με 3/4 κουταλιά της σούπας κανέλα
1 κουταλάκι εκχύλισμα βανίλιας
1/3 της κούπας νερό
5 κουταλιές της σούπας βούτυρο ( 70 - 75 gr)
1 αυγό και ένα ασπράδι επιπλέον
1/3 της κούπας ψηφίδες σοκολάτα κουβερτούρα

Διαδικασία

 Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 180 βαθμούς αντιστάσεις.
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι με την ζάχαρη, το κακάο κοσκινισμένο, το baking powder, το αλάτι και την κανέλα.
Σε ενα μπρικάκι βάζουμε το νερό με το βούτυρο και σε μέτρια φωτιά περιμένουμε μέχρι να λιώσει το βούτυρο. αποσύρουμε να πέσει η θερμοκρασία του.


Σε ενα μπολ χτυπάμε το αυγό και το ασπράδι να αφρατέψουν και προσθέτουμε την βανίλια. Χτυπάμε με αυγοδάρτη και προσθέτουμε το μείγμα με το βούτυρο. Ανακατεύουμε και προσθέτουμε σιγά σιγά το μείγμα του αλευριού ανακατεύοντας. 
Προσθέτουμε το μείγμα μας στο ταψάκι που έχουμε στρώσει αντικολλητικό χαρτί, πασπαλίζουμε με τις ψηφίδες σοκολάτας  και ψήνουμε για 20 - 25 λεπτά μέχρι όταν μπήγουμε μια οδοντογλυφίδα στο κέντρο του κέικ να βγαίνει με λίγα ψιχουλάκια. 
Αφήνουμε να κρυώσει μέσα στο σκεύος πάνω σε σχάρα για 10 - 15 λεπτά και μετά το βγάζουμε απο το ταψί και αφήνουμε να κρυώσει ή το κόβουμε ζεστό!!



Καλή Όρεξη!!! 

***********************************************
Το πόσο Skinny εξαρτάται απο εσάς. 
Εγώ θα σας δώσω μια ιδέα του Cooking Light, η οποία χρησιμοποιεί κανονική ζάχαρη και βούτυρο αλλά σε ελεγχόμενες ποσότητες. 
Οι θερμίδες αυτού του brownie είναι 130 - 140 θερμίδες το κομμάτι ενώ υπάρχει δυνατότητα να τα κάνουμε ακόμη πιο άπαχα αντικαθιστώντας την μισή ποσότητα του βουτύρου με πολτό μήλου ή λιωμένη μπανάνα, ή τυρί κρέμα ακόμη και γιαούρτι! 
Ας πειραματιστούμε και καταλήγουμε στην δική μας χρυσή φόρμουλα! Οι επιλογές είναι πολλές. Γιατι να μην καλοτρώμε όταν προσέχουμε την διατροφή μας? 

Η γεύση του είναι γεμάτη, έντονα σοκολατένια και η κανέλα έρχεται να δώσει ένα ιδαίτερο άρωμα, μια ζεστασιά.. 
Όνειρο σας λέω, ο καλύτερος μου φίλος απο εδώ και πέρα!  
Σας είπα ότι δεν χρειάζεται μίξερ?

32 σχόλια:

  1. Φτιάχνω ένα παρόμοιο κέικ με μπανάνα. Γιατί όχι skinny brownies? Πολύ σύντομα, το Σαββατοκύριακο!!
    Να είσαι καλά Έρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εννοειται οτι θα το δοκιμασουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο Έρη μου και θα το κάνω σήμερα!!!!!!!!!!
    Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έρη μου,επιτέλους ένα γλυκάκι σοκολατένιο με τις λιγότερο βασανιστικές τύψεις!!!
    Φουσκωτό και αφράτο με ορατές τις σοκολατένιες ψηφίδες να ομορφαίνουν την στιλπνή επιφάνεια και σαφείς υπαινιγμούς που σε προϊδεάζουν για τη νοστιμιά που ακολουθεί τα απίθανα αυτά brownies!
    Σοκολατένια γλυκά φιλάκια Έρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε.... μα, τέτοια είναι τα γλυκά που μας χρειάζονται!!
    Το πόσο σοκολατένιο είναι, δεν χρειάζεται να το πεις!!
    Φαίνεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έρη μου, το γλυκάκι αυτό είναι και δικός μου φίλος!
    Είναι σχεδόν το ίδιο, με το αγαπημένο της κόρης μου, μόνο που εγώ, το έφτιαχνα χωρίς κανέλλα.
    Ευκαιρία τώρα, να το δοκιμάσω κι έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έρη μου,καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη συνταγή!
    Την κανέλα την λατρεύω, ωραία το σκέφτηκες!
    Από καιρό ήθελα να σου πω, πως μου λείπει πολύ η τρυφερή φωτογραφία με το παιδάκι σου, αφού όταν ανοίγω το blog σου, ασυναίσθητα ψάχνω να την βρω.
    Να μου το φιλήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. απίθανος συνδυασμός Εράκι...Χαλάλι η αναμονή...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τέλειο!!!!!!!Θα το δοκιμασω με καστανη ζαχαρη και stevia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απίθανο φαίνεται και πολύ εύκολο!!! Πρέπει να το δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και μόνο που ειναι διαιτης μου φτανει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου αρέσει πολύ το άρωμα της κανέλας στη σοκολάτα, νομίζω ότι της πάει πολύ!
    Και ωραία η ιδέα να αντικαταστήσουμε μέρος του βουτύρου με μπανάνα! Αυτό θα κάνω νομίζω!
    Και τι καλά που έχει τόσες λίγες θερμίδες κάθε κομμάτι! Γιούπι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σοκολάτα με κανέλα,ε; Τέλειος συνδυασμός! Και το γεγονός ότι δεν χρειάζεται μίξερ είναι πολύ σημαντικό! Λιγότερο πλύσιμο, περισσότερη απόλαυση!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχο!!!
    Αν το απολαμβάνουμε και με λιγότερες τύψεις, τι άλλο θέλουμε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειο Ερη!!! Η σοκολάτα με την κανέλα ταιριάζει και η γευση ειναι μουρλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ω τί ωραίο! Κρίμα που δεν έχω σταγόνες κουβερτούρας να το έφτιαχνα αμέσως! Φαίνεται πανεύκολο και νοστιμότατο! Γεια στα χεράκια σου Έρη μου!
    Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό θα πει να μπορεί να απολαμβάνει κανείς ένα σοκολατένιο γλυκάκι, χωρίς να αισθάνεται τύψεις μετά! Ωραίος ο συνδυασμός κανέλλας-σοκολάτας!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πωπωω Έρη μου, η συνταγή σου θα δοκιμαστεί σίγουρα!!!
    Δείχνει τόσο τέλειο.
    Φιλιά, καλό βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Skinny brownies θα τρώω και θα γίνω κι εγώ skinny Martha!!!
    Yes, yes, yes!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα και skinny και brownies??? Γίνεται αυτές οι δύο λέξεις να συνδυαστούν??? Για να το λες εσύ...γίνεται! Η συνταγή "τα σπάει" και πάει το ΣΚ κιόλας για εφαρμογή! Λέω το ΣΚ όπως βλέπεις γιατί έκοψα τα γλυκά μεσοβδόμαδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έρη μου φανταστικό!!!Το έφτιαξα κιόλας θα σου στείλω φωτογραφίες!Πάραααα πολύ καλό!!!Ευχαριστούμε πολύ!Μπήκε ήδη στα αγαπημένα μας!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παααααααααααρα πολύ ωραίο φαίνεται θα το φτιάξω για την οικογένεια του γιού μου που είναι ολοι σοκολατάδες,ευχαριστώ Ερη μου για την ωραία συνταγή,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. υπέροχοοοοο... μπήκε στη λίστα για αύριο!!! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 130 θερμίδες μόνο????? πάνω στην ώρα έκανες την ανάρτηση που άρχισα διατροφή!! και ελαφρύ και λαχταριστό! ΤΕΛΕΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φανταστικές φαίνονται, Έρη μου! Ειδικά για όσους ακολουθούν πρόγραμμα
    διατροφής. Ας μην στερούνται τα πάντα.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Pined & Printed! Όλες το ΣΚ θα φτιάχνουμε Brownies!!
    Υπέροχο Έρη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πω πω θα το κανω!τελεια συνταγη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ ωραία κι εύκολα brownies Ερη.
    Το ότι δεν χρειάζεται μίξερ είναι ένα ακομα συν :)

    Και άκρως σοκολατένιο. Θα μ αρέσει.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μόλις σημείωσα τη συνταγή!
    απολαυστικό και ελαφρύ!μμμ!
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...