22/2/13

Τα Παραδοσιακά

18 σχόλια:

  1. Τα προτιμώ για την ανεπανάληπτη γεύση τους ,την σταθερή αξία τους στο πέρασμα του χρόνου,την παράδοση που μεταφέρεται από χέρι σε χέρι,την ταυτότητα που χαρακτηρίζει λίγο ή πολύ ένα έθνος.
    Έρη μου ,έκανες μία πολύ ωραία επιλογή από παραδοσιακά πιάτα μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής τέχνης,με μικρές ανεπαίσθητες πινελιές ανανέωσης,που όμως δεν ενοχλούν..αντίθετα εμπλουτίζουν!Τα τιμούμε ,τα αγαπάμε και επιλέγουμε να τα κάνουμε όλα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 'Αντε πάλι αυτή η μπουγάτσα...χαχαχα
    Να δώ πότε θα τη φτιάξω!!!!
    Η προετοιμασία της κρέμας από το προηγούμενο βράδυ μ' αρέσει!!!!
    Η φωτογραφία είναι σούπερ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν υπάρχεις!!! Λουκουμάδες πρωί-πρωί; Καταγράφονται στα πρακτικά. Θα κατασκευαστούν μέσα στο ΣΚ :)
    Μετά σειρά έχει η μπουγάτσα :)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα,

    Με τέτοιο καιρό είναι να κάθεσαι σπίτι και να πίνεις καφεδάκι με μπουγατσούλα και να απολαμβάνεις το σπίτι σου.
    Πολύ ωραίες ιδέες και συνταγές.

    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παραδοσιακές συνταγές = αξεπέραστες νοστιμιές!
    Φιλάκια Ερη μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παραδοσιακές συνταγές = αξεπέραστες νοστιμιές!
    Φιλάκια Ερη μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένα κι ένα είναι τα πιάτα που μας προτείνεις Έρη μου!
    Το αρνάκι με ρεβίθια και η καρυδόπιτα με πέθαναν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Έρη από μια τρελά πλυμμηρισμένη Αθήνα. Καιρό έχουμε να τα πούμε (και πως να ξεχάσω άραγες το σπιτικό σουβλάκι με κοτόπουλο που φτιάχνω και ξανα φτιάχνω). Αγαπώ μπουγάτσα! Κάπου πήρε το μάτι μου ότι θα μας έρθεις κατα Ιούνιο? Άντε και στο επόμενο "meeting" να σε δούμε και από κοντά! Καλό ΠΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα υπέροχα αλλά αυτή η καρυδόπιτα με την καραμέλα μαχαίρι στην καρδιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μπουγατσα μπουγατσα που την ανακαλυψε και το παιδακι μου τελευταια και μου την ζηταει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα και πολύ λαχταριστά τα παραδοσιακά σου!Ειδικά αυτή η μπουγάτσα με ξετρέλανε!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπόν τώρα που βλέπω αυτα τα φαγητά θα πω ότι πολυ ωραία η γκουρμέ κουζίνα αλλά σαν την παραδοσιακή δεν υπάρχει ,φιλιά πολλά Ερη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με μεγάλη μου χαρά σου δίνω αυτό το βραβείο!!!!μπορεις να το πάρεις απο
    έδω http://ohsocutethings.blogspot.gr/2013/02/blog-post_23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. όλα υπέροχα....δεν μπορώ να διαλέξω μου αρέσουν όλα..επομένως θα τα δοκιμάσω όλα νασαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα φάω μια μερίδα αρνάκι με ρεβύθια και τα υπόλοιπα βάλ'τε τα to go να τα πάρω μαζί μου παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ Έρη μου, τι υπέροχα είναι όλα!!!
    Είσαι σπουδαία!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλα υπέροχα Έρη μου!!!
    Λέω να δοκιμάσω την μπουγατσούλα σου μεσ'την βδομάδα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γειά σου κουκλάρα μου!!! Αυτούς τους λουκουμάδες και τη μπουγάτσα τους έχω μπανίσει εδώ και καιρό αλλά ακόμα δεν έχω καταφέρει να τους φτιάξω. Και το παστίτσιο σου θέλω να εκτελέσω.
    Φιλάκια πολλάααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...