25/2/13

Φτερούγες στον Φούρνο και Γουακαμόλε



Υλικά

Για τις φτερούγες (4 - 5 άτομα)
1 1/2 κιλό ολόκληρες φτερούγες κοτόπουλο
1 κουταλιά της σούπας κοφτή βούτυρο λιωμένο
3 κουταλιές της σούπας μουστάρδα κατα προτίμηση dijon
2 κουταλιές της σούπας μέλι (προαιρετικά)
λίγο ταμπάσκο κατά προτίμηση
αλάτι, πιπέρι
Για το Γουακαμόλε
2 ώριμα μαλακά αβοκάντο
1/4 κόκκινο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 μοσχολέμονο
1 μέτρια ντομάτα κομμένη ψιλοκομμένη
4 κουταλιές της σούπας φρέσκο κόλιανδρο
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
αλάτι - πιπέρι
μερικά σπόρια ρόδι για το σερβίρισμα

Διαδικασία

 Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στις αντιστάσεις πάνω κάτω στους 220 βαθμούς (425 F) .
Ετοιμάζουμε τις φτερούγες μας. Τις πλένουμε και τις σκουπίζουμε ταμποναριστά με χαρτί κουζίνας.
Κόβουμε με καλό ίσιο μεγάλο μαχαίρι τις φτερούγες σε δυο σημεία και θα μείνουμε με τρία κομμάτια. Το μυτερό μικρό ακριανό κομμάτι το κρατάμε για να κάνουμε ένα ζωμό κοτόπουλο κάποια στιγμή. Για το πιάτο μας θα κρατήσουμε τα υπόλοιπα δυο μέρη που έχουν το περισσότερο και νοστιμότερο κρέας.



 Απλώνουμε τις φτερούγες σε ταψί στρωμμένο με αντικολλητικό χαρτί κουζίνας και προσθέτουμε στις φτερούγες λίγο ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι. Τις απλώνουμε στο ταψί.
Ψήνουμε για 45 λεπτά μέχρι να ψηθούν πάρα πολύ καλά και να τραγανίσουν.
Σε ενα μπολ ανακατεύουμε το λιωμένο βούτυρο με την dijon, το μέλι και το ταμπάσκο. Δοκιμάζουμε για γεύση και προσαρμόζουμε αναλόγως.
Οταν βγουν οι φτερούγες τις ανακατεύουμε καλά με την σάλτσα, να ντυθούν καλά.
Για το Γουακαμόλε, 
Κόβουμε σε κύβους τα αβοκάντο (όπως είδαμε εδώ) , τα προσθέτουμε σε ένα μπολ, στύβουμε απο πανω το μοσχολέμονο, προσθέτουμε το κρεμμύδι, την ντομάτα, το κόλιανδρο, το ελαιόλαδο, αλάτι πιπέρι και ανακατεύουμε. Αν θέλουμε να το κάνουμε spicy, προσθέτουμε ταμπάσκο ή ψιλοκόβουμε μια καυτερή πιπερίτσα μέσα.
Στολίζουμε με τα ρόδια και σερβίρουμε με τις φτερούγες!



 Καλή Όρεξη!

Λογάκια
Είναι μύθος ότι το γουακαμόλε κρατάει περισσότερο και δεν μαυρίζει όταν προσθέτουμε μέσα στο μπολ και ολόκληρο το κουκούτσι. Παραδοσιακά πάντως στο Μεξικό το γουακαμόλε σερβίρεται με το κουκούτσι στο κέντρο του πιάτου.
Το γουακαμόλε δεν είναι ένα ορεκτικό που μπορεί να ετοιμαστεί απο την προηγούμενη μέρα. Η παρασκευή του θα πρέπει να γίνει το νωρίτερο δύο ώρες πριν το σερβίρισμα. 
Για να το διατηρήσουμε στο ψυγείο όλη αυτη την ώρα λαδώνουμε ελαφρώς μια μεμβράνη και σκεπάζουμε το γουακαμόλε με άμεση επαφή της μεμβράνης όπως κάνουμε και για τις κρέμες πατισερί.
***************************************

Καλή εβδομάδα! 
Ήρθε ο καιρός να σας ενημερώσω ότι έφυγε και ο Φεβρουάριος.
Μαγικό?
Για μένα περνάει απίστευτα γρήγορα ο καιρός και σε λίγες μέρες κλείνω δυο χρόνια στο Τορόντο και δυο χρόνια εκτός Ελλάδας. 
Εντάξει δεν είναι και πολύ μεγάλο διάστημα και ομολογώ πως πέρασε αστραπιαία. 
Φυσικά δεν ξέρω αν η οπτική μου θα ήταν διαφορετική αν δεν είχα μπροστά μου το ταξίδι στην Ελλάδα αυτόν τον Μάιο.
Θέλω να σας ευχαριστήσω για τα μηνύματα σας και τα καλά σας λογάκια για το γεγονός της δίμηνης επίσκεψής μου στην Ελλάδα, με συγκινεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι πολλοί απο εσάς έχετε εκφράσει την επιθυμία να γνωριστούμε, χαίρομαι πάρα πολύ και σας ευχαριστώ!
Συνταγές για παρέα σας έχω σήμερα, πάρα πολύ απλές αλλά super yummy και φυσικά με έναν αέρα σύγχρονο.

18 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία η συνταγή σου Έρη μου, γουακαμόλε δεν έχω φτιάξει ποτέ θα το δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε βρε κορίτσι, με το καλό να μας έρθεις!!
    Αν βρεθείς Αθήνα ενημέρωσε με εννοείται!!

    Όσο για τη σημερινή σου πρόταση, εύκολη και ιδανική για παρέα!
    Το γκουακαμόλε με την ιδιαίτερη και δορσερή γεύση του ταιριάζει υπέροχα με τις φτερούγες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίες φαίνονται ,λαχταριστές,καλοφάγωτες με την παρεούλα σας,θα τη δοκιμάσω γιατί μου αρέσουν πολυ οι φτερούγες ,με το καλό να έρθεις στην Ελλάδα,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τι νοστιμιές μας κάνεις σήμερα το τραπέζι??
    Και οι δυο προτάσεις σου υπέροχες!
    Φιλάκια Ερη μου, καλή βδομάδα, με το καλό να μας έρθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η πρωτοτυπία πλέον σε χαρακτηρίζει Έρη μου!!!Πολύ ωραία συνταγή!
    Γουακαμόλε και εγώ δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μου.Παρ΄όλο που δεν είμαι ανοικτή πάντα στις καινούργιες γεύσεις ,έχεις τον τρόπο να πείθεις .Μου αρέσουν τα αρώματα και τα καρυκεύματα που δονούν την συγκεκριμένη σάλτσα.
    Υπομονή ως τον Μάϊο..ο καιρός περνά τόσο γρήγορα!Εξάλλου πάντα η αναμονή είναι που αξίζει περισσότερο..
    Φιλάκια πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερη μου πράγματι είναι μια πολύ νόστιμη πρόταση.Μου άρεσε έτσι όπως μας σέρβιρες το γουακαμόλε με σπόρια ροδιού!!!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά για τις φτερούγες τι να πει κανείς!!!! Φαίνονται υπέροχες...
    Γουακαμόλε δεν έχω κάνει ποτέ, κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλως να μας ερθεις Ερη μου!
    Οι φτερουγες σου φαινονται λαχταριστες! Γκουακαμολε κι εγω δεν εχω φτιαξει αλλα ειναι μεσα στο προγραμμα να το δοκιμασω. Το δικο σου φιανεται υπεροχο!
    Καλη εβδομαδα!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίοι συνδυασμοί γεύσεων!!
    Γουστάρω φτερούγες και γουακαμόλε όσο τίποτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με το καλό, εύχομαι!
    Τα chicken wings τα λατρεύουμε με ή χωρίς sauce
    {μη σου πω οτι το ketchup πάει παντού}!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λατρεύω ότι έχει σχέση με αβοκάντο,
    η συνταγή σου όπως πάντα εξαιρετική Έρη μου.
    Σου εύχομαι να έρθεις με το καλό στην πατρίδα και να περάσεις υπέροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 2 χρόνια? πως πέρασαν,ε? σα νερό!! :) πολύ μα πολύ τέλεια η συνταγή σου!!! μπαίνει στα to do!!! φιλάκια, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός!
    Με το καλό να έρθεις!!!! Σε περιμένουμε όλοι. Να δω ποιον θα πρωτοδείς.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπημένη μου Έρη
    Για μια ακόμα φορά, έκανες ένα φαγητό αριστούργημα!!!
    Πόσο χαίρομαι με την χαρά σου, να έρθεις στην Ελλάδα!
    Με το καλό, όλοι σ αγαπάμε πολύ!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλό το γουακαμόλε αλλά αυτές οι φτερούγες νομίζω μου μιλάνε!!
    Δόξα τω Θεώ να λες φιλενάδα που μπορέσατε και πήγατε στο Τορόντο γιατί στην Ελλάδα...βρώμα η δουλειά!!!!
    φιλούμπες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. γκουακαμόλε λέω πως πρέπει να δοκιμάσω άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νοστιμότατες, καλοψημένες, δελεαστικές οι φτερούγες!
    Όσο για την εξωτική σαλάτα, Έρη μου, τη λατρεύω! Δεν τη φτιάχνω όμως πολύ συχνά.

    Σου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα στην Ελλάδα, όπως σχεδιάζεις και επιθυμείς. Όμως να ξέρεις ότι θα εκτιμήσεις τον Καναδά διαφορετικά, όταν θα ξέρεις πια ότι δεν θα ξαναγυρίσεις! Δυστυχώς άλλο η Ελλάδα της καρδιάς μας και άλλο της πραγματικότητας! Σου μιλάω εκ πείρας-23 χρόνια ζώντας εκτός, δεν είναι αρκετά;
    Ζήσε εκεί, όσο όμορφα μπορείς και όσο χρόνο μπορείς!

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το αβοκάντο το εκτίμησα σαν υλικό μόνο όταν δοκίμασα το γουακαμόλε σε μεξικάνικο εστιατόριο. Μου έκανε εντύπωση που έβαλες σπόρους ροδιού από πάνω! Όσο για τις φτερούγες... μουστάρδα, μέλι, spicy και κριτσανιστές, απλά τέλειο μεζεδάκι!

    Θα χαιρόμουν επίσης αν ήμουν στη θέση σου κι ετοιμαζόμουν να έρθω Ελλάδα μετά από καιρό. Στην Αθήνα θα μείνεις? Θα ήθελα κι εγώ να γνωρίσω κάποιους bloggers κι από κοντά, πόσο μάλλον εσένα που είσαι και της metal μουσικής σκηνής, τι θα πρωτοπρολάβεις να κάνεις/να δεις βέβαια είναι κι αυτό ένα θέμα!
    Φιλιά πολλά και καλά να περάσεις όπως και να 'χει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...