18/2/13

Καρβέλι σε Μπουκιές γεμιστό με Λουκάνικο και Τυριά





Υλικά

1 μεγάλο καρβέλι (χρησιμοποίησα πολύσπορο)
2 κουταλιές της σούπας βούτυρο λιωμένο
1 σκελίδα σκόρδο στην πρέσα
 3 λουκάνικα κομμένα σε μικρά κομματάκια
300 - 400 γρ ανάμικτα κίτρινα τυριά
Λίγο φρέσκο κρεμμυδάκι το πράσινο μέρος
Πιπέρι

Διαδικασία

Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 220 βαθμούς.
Κόβουμε το ψωμί με οδοντοτό μεγάλο μαχαίρι κάθετα και οριζόντια, να φτάσει το μαχαίρι ως κάτω αλλά να μην κόψουμε την κάτω κόρα.



ανακατεύουμε το βούτυρο με το σκόρδο και περιχύνουμε ελαφρώς το ψωμάκι.
Γεμίζουμε το ψωμί με λουκάνικο σε όλες τις σχισμές του ψωμιού. Συνεχίζουμε με τα φρέσκα κρεμμυδάκια και τέλος το τυρί βάζοντας το και αυτό όσο μπορούμε μέσα στις σχισμές.
Ψήνουμε το ψωμί για 20 λεπτά περίπου μέχρι να λιώσει καλά το τυρί.



Στο σερβίρισμα αφήνουμε δίπλα απο την πιατέλα μας ένα μαχαίρι και κουτάλι για να μπορούν οι καλεσμένοι μας να σερβιριστούν, αν και κόβεται και με το χέρι!



Καλή Όρεξη!

Λογάκια
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι λουκάνικο θέλετε. αν χρησιμοποιήσετε φρέσκο λουκάνικο (το προτιμώ) τότε θα το σσοτάρετε σε ενα αντικολλητικό τηγανάκι για 10 λεπτά περίπου.
************************************************
Καλή εβδομάδα!
Σήμερα σας έχω την πιο απλή και διασκεδαστική συνταγή, ιδανική για πάρτυ ή όταν έχουμε αρκετούς φίλους καλεσμένους στο σπίτι. 
Το συγκεκριμένο πιάτο το είχα δει παλιότερα και ήθελα να το κάνω αλλά η ευκαιρία δεν ερχόταν.
Ένα καρβέλι λοιπόν που είχα πάρει την Πέμπτη, έμενε μέσα στο ψυγείο και οι μέρες περνούσαν.
Δεν μου αρέσει καθόλου να πετάω φαγητό και κατα πόσον το ψωμί, έτυχε να έχω και καλεσμένους την Κυριακή και έτσι το αποφάσισα!
Το πρόβλημα μου ήταν ότι δεν βρήκα ακριβώς την συνταγή που είχα δει πέρσι και έτσι αυτοσχεδίασα. 
Το αποτέλεσμα ήταν πεντανόστιμο, δεν έμεινε ψίχουλο για την άλλη μέρα!
Θέλω να ζητήσω συγνώμη στους φίλους που δεν πέρασα αυτές τις μέρες απο τα blogs και σε αυτούς που δεν έχω απαντήσει σε μηνύματα, ελπίζω αυτή την εβδομάδα να κάνω την αγαπημένη βόλτα στα σπιτάκια σας και να απαντήσω στα μηνύματα..

 

41 σχόλια:

  1. καλά......φοβερή ιδέα!!!!!
    Λαχταριστές οι φωτογραφίες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι υπέροχο!!! Το είχα βάλει στο μάτι κι εγώ από παλιά αλλά δεν αξιώθηκα ακόμα! Οτι πεις για βραδυνό (και όχι μόνο) τσιμπολόγημα! Φιλιά Εράκι μου, καλή εβδομάδα! Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tι νοστιμιά είναι αυτή κορίτσι μου?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω την εντύπωση ότι ξέρω ποια συνταγή λες ότι δεν βρήκες, η ανιψιά μου είχε κάνει κάτι στην τηλεόραση νομίζω, αν το βρω θα στο στείλω.
    Όχι πως το δικό σου δεν είναι ωραίο ίσα ίσα.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος18/2/13, 10:25 π.μ.

    Πολύ ενδιαφέρον! Μια ίσως χαζή ερώτηση. Τα λουκάνικα να είναι ήδη ψημένα ή φτάνουν τα 20' για να ψηθούν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει χαζή ερώτηση, λάθος μου που δεν το διευκρίνισα μόλις το συμπλήρωσα στο τέλος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι λουκάνικα θέλετε αλλά αν είναι ωμά τότε θέλουν λίγο σοτάρισμα στο τηγάνι.
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Εντυπωσιάστηκα!!! Και εγώ την ίδια απορία έχω με την φίλη παραπάνω. Τα λουκάνικα τα έχεις ψήσει πιο πριν ή όχι;

    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαρτάται απο το είδος Daeira μου, αν χρησιμοποιήσεις φρέσκα τότε ένα σοτάρισμα χρειάζεται. Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος18/2/13, 11:37 π.μ.

    Φαίνεται φοβερή και εύκολη συνταγή! Θα την κάνω άμεσα. Αλλά θέλω να ρωτήσω και γω κάτι για τα λουκάνικα. Μιλάμε για τα χωριάτικα?
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποιο λουκάνικο σας αρέσει, δείτε στο τέλος της συνταγής, στα λογάκια. Σας ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Και εγώ με το χέρι θα το έτρωγα...μία ίσως κακή συνήθεια,αλλά έτσι απολαμβάνω τις λιχουδιές!
    Πάντως πρόκειται για ένα εξαιρετικό συνοδευτικό για τις σούπες,τα λαχανικά ή τις σαλάτες μας.
    Στο αποχαιρετιστήριο πρωϊνό που ετοίμασα προ ημερών,όταν θα έφευγα από τον γυιό μου,απολαύσαμε την strata.Ένα εκπληκτικά νόστιμο πρόγευμα που αν προετοιμαστεί από το προηγούμενο βράδυ ,είναι ακόμα καλύτερο!!!
    Καλή εβδομάδα Έρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελικά για όλα υπάρχει λύση, ακόμα και για το ξεχασμένο καρβέλι ψωμιού στην κατάψυξή μου! Θα το κάνω το Σαββατοκύριακο που περιμένω κόσμο. Μου φαίνεται πραγματικά καλή ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή εβδομάδα Έρη μου!
    Αυτά τα pull-apart breads τα έχω βάλει στο μάτι εδώ και καιρό αλλά όπως κι εσύ όλο κάτι γίνεται και τα αφήνω στην άκρη!
    Πρέπει να είναι πάρα πολύ νόστιμο αυτό το ψωμάκι! Θυμίζει και πίτσα κάπως, οπότε θα αρέσει σε όλους! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τί όμορφη και μοντέρνα ιδέα για πάρτυ και για παρεάκι φίλων!!! Την κρατώ Εράκι και μου λύθηκαν και οι απορίες για τα λουκάνικα παραπάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραία συνταγή κι όχι μόνον για πάρτυ αλλά και για βραδινό!!! Μπράβο!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειο Έρη μου έχω κάνει παρόμοιο με μπαγκέτα και τυριά.
    Και το δικό σου με το λουκάνικο φαίνεται πεντανόστιμο!!!!!
    Πανεύκολη ιδέα!!!!!φιλάκιαααα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εξαιρετική πρόταση. Πολύ εμφανίσιμο και "λιχουδιάρικο", Έρη μου!

    Το έχω κάνει κι εγώ, με πιο λίγα υλικά και χωρίς το λουκάνικο. Είναι πραγματικά ακαταμάχητο!
    Στο τσακ θα συνέπιπταν οι αναρτήσεις μας! :)))

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πω πω, τέλεια ιδέα ανακύκλωσης μπαγιάτικου ψωμιού αλλά και σούπερ ευκολο μεζεδάκι (σε ποιον δεν αρέσει το ψωμί και τυρί- αντε πες με το λουκάνικο μπορει καποιος να στραβώσει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλεια ιδέα!!!
    Οι φίλοι μας θα το τιμήσουν σίγουρα.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα Έρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο σου έγινε !

    Προχθές το κοίταζα σε ένα μπλογκ .. χαίρομαι που το έφτιαξες .. ευκαιρία να το δοκιμάσω.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφο, λαχταριστό και εντυπωσιακό! Το έχω δοκιμάσει κι εγώ, όχι με ολόκληρο καρβέλι, αλλά με μισή φραντζόλα και πολλά μυρωδικά, φρέσκα. Τα λουκάνικα εδώ δεν τα εμπιστεύομαι.
    Να είσαι καλά, Έρη μου.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νομίζω ότι το ψωμάκι σου θα έκλεψε την παράσταση στο τραπέζι σου!
    Υπέροχο Ερη μου!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραιότατο και πλούσιο ψωμί.
    Πολύ γευστικό ειδικά με την προσθήκη του σκόρδου.
    Το ότι είχες και χρησιμοποίησες πολύσπορο μου άρεσε πολύ σαν ιδέα γιατί είναι ποιο νόστιμο από τα κοινά και έχει και τα σποράκια που κάνουν κριτσι κρίτσι και μ΄αρέσουν.

    Οι φίλοι σου ενθουσιάστηκαν, ε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωραία ιδέα,και πεντανόστιμo σίγουρα,καλη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ερη μου εξαιρετική πρόταση για πάρτυ αλλά και για μια βραδυά με φίλους στο σπίτι, πάρα πολύ ωραίο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχο Έρη μου, καταπληκτική ιδέα!
    Καλή εβδομάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. φοβερη ιδεα για να μην πεταμε αλλα αντιθετα να αποθεωνουμε τις γευσεις!μπραβοερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έρη, πολύ ωραία το αξιοποίησες το καρβελάκι! Εντυπωσιακή εμφάνιση. Σε κανέναν πλέον δεν αρέσει να πετά, οτιδήποτε μπορεί να φανεί χρήσιμο. Το καρβέλι σε μπουκιές, είναι ένα καλό παράδειγμα!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Απίστευτη ιδέα....πολύ λαχταριστό το καρβελάκι σου....

    Από το πουθενά...μια φοβερή συνταγή. Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ξέρω τι θα φάμε σήμερα το βράδυ!!
    Σε ευχαριστούμε για τις υπέροχες συνταγές σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Οτι πρεπει για να συνοδεψει ποτό στο σπιτι με φιλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Οι αυτοσχεδιασμοί έχουν σχεδόν πάντα τα καλύτερα απο τελέσματα....
    Ειδικα έκει που τραβας το ψωμί τα σπάει μου έρχετε να
    σου δαγκώσω το δάχτυλο....χχαχαχαχα
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ουάου!!! τι φοβερό είναι αυτό!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δημιουργησες Φιλενάδα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εντυπωσιακό πολύ, πρωτότυπο πολύ, νόστιμο πολύ Έρη μου! Μπήκε σε μια γωνιά του μυαλού μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αλλη μια απίθανη ιδέα!!! Στο επόμενο τραπέζι θα είναι στα υπόψη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πω πω έχω χάσει επεισόδια! Καλέ Εράκι, τι είναι αυτά τα καταπληκτικά που φτιάχνεις και ανεβάζεις;;; Πώς θα αντέξουμε οι φτωχοί άνθρωποι;;; Ποια δίαιτα, το φτιάχνω αύριο και χαλάλι οι θερμίδες!!! Τέλειο!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πω! πω! Έρη!!! Τι απίστευτη ιδέα είναι αυτή;; Τόσο εύκολο να γίνει και φαίνεται τόσο νόστιμο!!! Μου πέσανε τα σάλια!! χιχι!
    Σε περιέλαβα στην Βόλτα στη Γειτονιά #23 :)
    Καλή εβδομάδα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...