28/2/13

Ανάποδα Cupcakes Τριπλής Σοκολάτας



Υλικά (12 μεσαία cupcakes)

150 gr βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
3/4 της κούπας καστανή ζάχατη
3 αυγά
1/3 της κούπας σταγόνες σοκολάτας κουβερτούρα
1/3 της κούπας λευκή σοκολάτα σε κομματάκια
1 κουταλάκι εκχύλισμα βανίλιας
1 1/4 της κούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φαρίνα και να μην προσθέσετε καθόλου baking powder)
1 κουταλάκι του γλυκού baking powder
2 κουταλιές της σούπας κακάο κοσκινισμένο
1/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
Για το ganache λευκής σοκολάτας
1/3 της κούπας κρέμα γάλακτος
1/3 της κούπας λευκή σοκολάτα σε κομματάκια
Για το ganache μαύρης σοκολάτας
1/3 της κούπας κρέμα γάλακτος
1/3 της κούπας κουβερτούρα σε κομματάκια

Διαδικασία

Προθερμάινουμε τον φούρνο μας στους 180 βαθμούς αντιστάσεις πάνω κάτω, η σχάρα στην μεσαία θέση του φούρνου.
Βάζουμε χαρτάκια στις ειδικές θήκες απο ένα ταψάκι για muffins.
Σε ενα μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι με το baking powder, το κακάο και το αλάτι. Κρατάμε στην άκρη.
Με το μίξερ σε μέτρια ταχύτητα χτυπάμε το βούτυρο να γίνει κρεμώδες και προσθέτουμε την ζάχαρη. Χτυπάμε για 2 λεπτά και σταδιακά αρχίζουμε και προσθέτουμε τα αυγά ένα ένα χτυπώντας συγχρόνως. Προσθέτουμε την βανίλια ανακατεύουμε και προσθέτουμε τα κομματάκια λευκής σοκολάτας και κουβερτούρας. 
Σταδιακά και με το μίξερ σε χαμηλή ταχύτητα προσθέτουμε το μείγμα αλευριού και ανακατεύουμε μέχρι ίσα ίσα να αναμειχθούν όλα τα υλικά.
Μοιράζουμε στις θήκες και ψήνουμε για 20 - 25 λεπτά ή μέχρι όταν μπήγουμε μια οδοντογλυφίδα σε ένα κεκάκι να βγαίνει χωρίς πολλά ψιχουλάκια στην οδοντογλυφίδα.
Για το ganache λευκής σοκολάτας
Βάζουμε σε δυο ξεχωριστά μπολάκια τις σοκολάτες.
Ζεσταίνουμε καλά την κρέμα γάλακτος και μοιράζουμε στα μπολάκια. Αφήνουμε ενα λεπτό και μετά ανακατεύουμε ζωηρά.
Βγάζουμε το χαρτάκι απο τα cupcakes, αναποδογυρίζουμε το κεκάκι στο πιάτο, συνοδεύουμε με παγωτό και περιχύνουμε με τα ζεστά ganache!




Καλή Όρεξη! 
*************************************************
- Εφυγε. 
- Ποιος?
- Έφυγε σου λέω, πάει.
- Είσαι σίγουρη?
- Ναι σου λέω. Τώρα τα χιονάκια θα λιώσουν, οι θερμοκρασίες θα ανεβούν, το έδαφος θα πρασινίσει και τα φύλλα των δέντρων θα γεμίσουν τον χαμηλό ορίζοντα.
- Ε τότε τρέχω, πάω να αποχαιρετήσω τον Φλεβάρη και να καλοσωρίσω την Άνοιξη γλυκά!
Εκτάκτως σήμερα το γλυκάκι της Παρασκευής, θα σας ευχηθώ ένα καλό Σαββατοκύριακο κ θα τα ξαναπούμε την Δευτέρα, άνοιξη επισήμως.


37 σχόλια:

  1. Mmmmmmmmmmmm πώς να αντισταθεί κανείς σε τέτοιο πειρασμό! Καλή άνοιξη και γλυκιά Έρη μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 'Ερη μου................σντουπ!!!!! Με πέθανες once again!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίστευτο πεντανόστιμο πανέμορφο συγκλονιστικό!!!!!
    Αυτά έχω να πω!!!!!Και πολλά πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι σκέτη κόλαση!!!
    Η άνοιξη έρχεται και εσύ πήρες φόρα!!!
    Φαντάζομαι την συνέχεια Έρη...
    Να είσαι καλά να μας ξελιγώνεις!
    Φιλάκια από την συνεφιασμένη Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπωπω!!! Δεν έχω λόγια!!! Είναι υπέροχα!!! Πειρασμός και πολύ αγαπημένα!!!Εξαιρετική και η εμφάνιση!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μμμμ τέλειο και οι photo υπέροχες Έρη μου!!!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία συνταγή βρε συ Έρη!! Και τι ωραία η απόδοσή της σε φωτογραφίες!!
    Τρέχουν τα σάλια σου λέω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτο το έχω το νεράκι στο φόντο Χρυσαυγή μου! χαχαχα, φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου, σέυχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Έφυγε , έφυγε, να πάει στο καλό κι εμείς να κάνουμε ένα αποχαιρετιστήριο με τα γλυκάκια σου να γλυκαθούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ καλό γλυκό...τέλεια σερβιρισμένα στο τέλος.....μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάλι πήγες ένα βήμα μπροστά βρε παιδί μου! Αναποδογύρισες το cupcake, το έλουσες στη σοκολάτα και μας έβαλες και το νεράκι μας μη λιγωθούμε!
    Όλα τα σκέφτεσαι Έρη μας, όλα!!!
    Άντε καλό μήνα γλυκούλα μου!!Πήγαινε να τον καλοδεχτείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα σου ευχηθώ κι εγώ καλό μήνα Ερη μου και φυσικά θα κεραστώ από το υπέροχο γλυκάκι σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τριπλά εγκεφαλικά έπαθα με τόση σοκολάτα!
    Υπέροχο γλυκό!
    Φιλιά πολλά φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νοστιμότατο και πανέμορφο!!! Υπέροχο το γλυκό σου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο πρόλογος super!
    Άντε να έρθει η Άνοιξη με το καλό και εσύ στην Ελλάδα!Το γλυκάκι είναι υπέροχο!
    Καλό Σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φέτος τις μετράμε μια-μια τις μέρες για να έρθει η Άνοιξη!
    Κοιτάμε κάθε μέρα τα μπουμπούκια και τις μυτούλες από τις φρέζιες και τα ζουμπούλια του μπαλκονιού και η προσδοκία μας φουντώνει!!!

    Ε, μας έστειλες και εσύ το γλυκό σου μήνυμα, Έρη κι' άντε τώρα πια να μαζευτούμε :-))
    Καλημέρα, Καλό Μήνα και καλό Σαββατοκύριακο να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος1/3/13, 12:48 μ.μ.

    kalo mina akoyste kai ayto to radiofwno
    http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sid=809

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έπαθα ένα κάτι από τις φωτογραφίες, Έρη μου! Καταπληκτικά, γεμάτα σε γεύση, υπέροχα σερβιρισμένα! Άριστα, δέκα!
    Καλό μήνα, με το καλό η άνοιξη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό θα πει σοκολαση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έχετε βραβείο από τα "Φουντουκάκια". Μπείτε στη σελίδα αν θέλετε να το παραλάβετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλό μήνα!!!! και καλό Σ/Κ εύχομαι!!!! :)
    κλείνω τα μάτια μη βλέπω αυτό τον πειρασμό βραδιάτικα!!! χαχαχα.. φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα και καλώς δεχτήκαμε την άνοιξη.

    Μου τρέχουν ήδη τα σάλια...Πολύ ωραία συνταγή.

    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αχ αχ αχ αχ βρε φιλενάδα, λίγα κιλά είπα να χάσω η γυναίκα αλλά με αυτά που βλέπω...δεν το βλέπω!!! μου τρέξαν τα σαλάκια μου και τώρα άντε να τα μαζέψω!!! ας κάνω λίγο οφθαλμόλουτρο ακόμα!
    μάκια :)
    καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τα γύρισες ανάποδα, τους έριξες και δύο γκανάζ από πάνω, έβαλες και παγωτάκι...
    ε τι άλλο μένει? να τα φάμε χωρίς δεύτερη κουβέντα.
    Τέλεια Ερη μου

    Καλό μήνα

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το έκανα και βγήκε τέεεεελειο. Μία γευστική πανδαισία. Πολύ ολοκληρωμένη γεύση.
    Πάθαμε όλοι πλάκα.
    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πάρα πολύ Ιωάννα, ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  25. φοβερά φαίνονται!μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κι ήμουν τόσο εγκρατής όλον αυτόν τον καιρό...!!!! Αν ήμουν εκεί Έρη μου, δεν θα είχε μείνει ψιχουλάκι! (ούτε εδώ θα μείνει όταν με το καλό τα φτιάξω!) Πολύ όμορφη σοκολατοσυνταγή!
    Καλή εβδομάδα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ερη μου δεν υπάρχουν λόγια....σλουρπ!!!!Φανταστικά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έρη, όσες φορές έχω δοκιμάσει να κάνω cupcakes, δε μου πετυχαίνουν στο σχήμα. Μα καθόλου μιλάμε! Ρίχνω τη γέμιση σε χάρτινες θήκες muffins τις οποίες έχω πιο πριν τοποθετήσει σε ταψάκια muffins και το αποτέλεσμα; Φουσκώνουν και ξεχειλίζουν. Μήπως βάζω πολύ στις φόρμες; Πόσο πρέπει να τις γεμίζω; 1/3? 1/2?
    Μήπως φταίει που τα ψήνω στον αέρα;
    Κατά τα άλλα βγαίνουν γευστικότατα αλλά πανάσχημα :)

    Αναμένω τα πολύτιμα φώτα σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη και πάλι για την καθυστέρηση Ασπασία μου, δοκίμασε να γεμίζεις τα 2/3 στο κάθε χαρτάκι ίσως και λιγότερο. Με τον αέρα φουσκώνουν αρκετά οπότε ίσως να χρειαστεί να το προσαρμόσεις στα 1/2 αν και νομίζω ότι θα θέλουν λίγο παραπάνω.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...