20/2/13

Risotto με Φρέσκα Μυρωδικά




Υλικά (4 άτομα)  Συνταγή Food Network

2 κούπες ζωμό κοτόπουλο
1 κομματάκι σε μέγεθος σπιρτόκουτου φλούδα παρμεζάνας
1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
1/2 ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη
1 κούπα ρύζι Καρολίνα ή Arborio πλυμένο
50 ml λευκό ξηρό κρασί
1/2 κούπα baby αρακά (αν είναι κατεψυγμένος, αφήστε τον στον πάγκο να ξεπαγώσει)
4 κουταλιές της σούπας μαϊντανό ψιλοκομμένο
1 φρέσκο κρεμμυδάκι ψιλοκομμένα μόνο το πράσινο μέρος
1 κουταλάκι φρέσκο θυμάρι
1/2 κούπα πικάντικο κεφαλοτύρι τριμμένο ή παρμεζάνα
2 κουταλιές της σούπας γιαούρτι
Αλάτι - Πιπέρι

Διαδικασία

Σε ενα μεγαλούτσικο κατσαρολάκι βάζουμε τον ζωμό, προσθέτουμε 3μισι κούπες νερό, το κομμάτι της παρμεζάνας και φέρνουμε σε βράση. Μόλις βράσει το υγρό, χαμηλώνουμε την φωτιά στο χαμηλό και σιγοβράζουμε για 15 λεπτά.
Τοποθετούμε μια κατσαρόλα σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και προσθέτουμε το ελαιόλαδο. Μόλις το λάδι ζεσταθεί, προσθέτουμε το κρεμμύδι, φέρνουμε μερικές βόλτες και προσθέτουμε το σκόρδο, αλάτι και πιπέρι. Ανακατεύουμε και προσθέτουμε το ρύζι. Το σοτάρουμε για 2 λεπτά περίπου και προσθέτουμε το κρασί. Περιμένουμε να εξατμιστεί το περισσότερο υγρό και αρχίζουμε και προσθέτουμε σταδιακά, κάθε φορά από 1/2 κούπα από τον ζωμό στο ρύζι και ανακατεύουμε με ξύλινη κουτάλα. Η διαδικασία παίρνει περίπου 20 λεπτά.


Το Ριζότο είναι έτοιμο όταν είναι κρεμώδες αλλά το ρυζάκι είναι ακόμη λίγο σκληρό στο κέντρο του. 
Προσθέτουμε τον αρακά περίπου 5 λεπτά πριν το τέλος και στο τέλος προσθέτουμε την μισή ποσότητα από το τυρί και το γιαούρτι. Ανακατεύουμε ζωηρά και προσθέτουμε τα μυρωδικά. Ανακατεύουμε για τελευταία φορά και σερβίρουμε αμέσως πασπαλίζοντας με περισσότερο κεφαλοτύρι.



Καλή Όρεξη!

Λογάκια

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι μυρωδικά θέλετε, αν έχετε παιδιά που δεν τρώνε φρέσκο κρεμμυδάκι αντικαταστήστε το με λίγο άνηθο.
*******************************************

Σε 3 μήνες θα βρίσκομαι στην Ελλάδα και εγώ αισθάνομαι λες και θα φύγω αύριο!
Έχω μεγάλο ενθουσιασμό και αγωνία. Σκέφτομαι συνεχώς τους δικούς μας ανθρώπους και λαχταράω να έρθει η μέρα. 
Σκέφτομαι Άνοιξη προς Καλοκαίρι να βρίσκομαι στο πατρικό σπίτι του πατέρα μου το οποίο βρίσκεται σε μία καταπληκτική τοποθεσία Βορειοδυτικά του Νομού Ξάνθης. 
Σκέφτομαι τα ψηλά βουνά και τις βόλτες στον Νέστο, την επιστροφή στο σπίτι με μία ενδιάμεση στάση στον μπαξέ.


21 σχόλια:

  1. Ω ναι!μυριζει ανοιξη κ πατριδά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mμμμμ αγαπημένο ριζότο!!!!!!Σούπερ το δικό σου όπως ότι κάνεις Έρη μου!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο!! Πολύ ανοιξιάτικο!!!
    Σου μέλωσε τέλεια!!!!
    Μου άρεσε η προσθήκη της παρμεζάνας στο ζωμό!!!!
    Τη βάζω κι εγώ σε σούπες!!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aντε Ερη μου, με το καλό να έρθεις, φαντάζομαι την ανυπομονησία σου!!
    Το ριζότο σου υπέροχο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο Έρη μου το ριζότο σου!!!Ανυπομονούμε και μεις να έρθεις, άντε με το καλό!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έρη μου η Ξάνθη μας έχει πολλές ομορφιές που πολλοί δεν τις γνωρίζουν!!!
    Με το καλό να έρθεις στην πατρίδα.
    Το ριζότο τέλειο, σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με το καλό να μας έρθεις Έρη μου!!!!Ελπίζω να περάσεις ή ακόμα καλύτερα να μείνεις και λίγο στη Θεσσαλονίκη για να σε δούμε!!Η άνοιξη στην Ελλάδα είναι μαγευτική!!!
    Όπως και το ανοιξιάτικο ριζότο σου!Με μπόλικα μυρωδικά και απίθανη διχρωμία που παραπέμπει στο γλυκύτατο έαρ!Νόστιμη τελειωτική πινελιά,η προσθήκη του γιαουρτιού!
    Φιλάκια πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με το καλο να ερθεις κοριτσι μου!!!!Το ριζοτο φαινεται υπεροχο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το καλό να έρθεις!!
    Μου έδωσες ιδέα τι να μαγειρέψω αύριο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με το καλό Έρη μου!
    Πολύ ωραίο το φαγάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την καλύτερη εποχή έρχεσαι φιλενάδα! Πόσο θα μείνεις;
    Υπέροχο το φαγάκι σου! Το ριζότο μοιάζει εύκολο, απαιτεί ωστόσο την τεχνική του!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είμαι η μόνη στην οικογένεια που τρελαίνεται για ριζότο. Μπορώ να φάω όλη την κατσαρόλα μόνη μου.
    Έύχομαι με το καλό να έρθεις στην Ελλάδα. Θα είναι υπέροχο το συναίσθημα που θα νιώσεις. Οι δικοί σου θα τρελαθούν και εκείνοι. Άντε θα δεις την Ελλάδα ανοιξιάτικη!
    Ελπίζω να κάτσεις αρκετό καιρό, να χαρείς την Ελλάδα, τους δικούς σου και να σε χαρούν!!!!!!
    Φιλιά πολλά
    Α κι αν κάνεις καμία βόλτα από Αθήνα να πιούμε καφέ οι food bloggers στο Θησείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εύλογος βρε συ Έρη ο ενθουσιασμός σου!
    Και η χαρά σου, και η προσδοκία σου, και όλο το "κλίμα" που σου δημιουργεί το ταξίδι με προορισμό την πατρίδα.

    Με το καλό λοιπόν :-)))

    Σήμερα είναι η μέρα του ρυζιού στ' αγαπημένα σπίτια των Ελλήνων Food bloggers, ούτε συννεοημένες να είσασταν μεταξύ σας. Απολαυστικά όλα, όπως και το δικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με το καλό να ορίσετε Έρη μου στον όμορφο γενέθλιο τόπο σου!!!!
    Το ρυζότο το τρώω και ζεστό όπως πρέπει, και κρύο ...... Τόσο μου αρέσει το ρύζι!!
    Φιλιά και υπομονή περνάει γρήγορα ο καιρός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φαινεται ζουμερο και 5νοστιμο!

    www.beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με το καλό να έρθεις Έρη μου!!! Το φαγάκι σου θα το δοκιμάσω. Είναι πανευκολάκι και αγαπώ ριζάκι :)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λατρεύω το ρυζότο με ό τι υλικά κι αν περιέχει! Είναι υπέροχο σαν κύριο πιάτο αλλά και σαν συνοδευτικό. Όποτε βρίσκω αρμπόριο, το μαγειρεύω.
    Με το καλό να περάσει ο καιρός, Έρη μου, και να κάνεις το ταξίδι που επιθυμείς.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να 'μαι πάλι :) Ξέχασα να σε ευχαριστήσω για το share στο FB του διαγωνισμού με τις χειροποίητες κούκλες! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛY :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άντε, τον εφαγες τον γάϊδαρο!!!
    Σε φαντάζομαι να σβήνεις μέρες στο ημερολόγιο, καθε μερα.
    Πολύ ωραίο το ριζότο και με την προσθήκε της παρμεζάνας στο βρασιμο του ζωμού πρέπει να παίρνει έντονη γεύση (που μας αρεσει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολύ καλούλι αν και δεν έχει μέσα κρεατάκι!!! χε χε.. φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...