21/3/13

Σκορδαλιά (κ Ταραμοσαλάτα) με Κρίθινα Παξιμάδια κ Καρύδια





Υλικά για την σκορδαλιά

1 κρίθινο παξιμάδι για ντάκο
4 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
20 ml ξύδι
40 ml έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
1/2 κούπα καρυδόψιχα και λίγη ακόμη για διακόσμηση
Αλάτι - Πιπέρι

Υλικά για τον ταραμά

1 κρίθινο παξιμάδι
1 κρεμμύδι στον τρίφτη
1 λεμόνι τον χυμό του
1 κουταλιά της σούπας ταραμά
60 ml έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
Αλάτι - πιπέρι

Διαδικασία

Μουλιάζουμε για λίγο σε νερό το παξιμάδι μέχρι να μαλακώσει. Το στύβουμε με τα χέρια μας και το βάζουμε στον πολυκόφτη. Προσθέτουμε τις λιωμένες σκελίδες σκόρδου, αλάτι, πιπέρι, το ξύδι και το μισό λαδάκι. Χτυπάμε να αναμειχθούν καλά τα υλικά και προσθέτουμε τα καρύδια και το υπόλοιπο ελαιόλαδο. Χτυπάμε αλλα όχι πολύ να μην λιώσουν τελείως τα καρύδια και δοκιμάζουμε για να διορθώσουμε την γεύση.
 


Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο φτιάχνω την ταραμοσαλάτα.
βάζω στον πολυκόφτη το παξιμάδι με τον ταραμά, πιπέρι, το κρεμμύδι και το λεμόνι, λιώνω και στην συνέχεια σιγά σιγά προσθέτω το ελαιόλαδο μαζί με τα καρύδια.



Καλά να περάσετε!!! 
***********************************************
Το καταλάβατε ότι φτάσαμε 25η Μαρτίου την Δευτέρα ετσι?
Γιατί ο καιρός εδώ μόνο Άνοιξη δεν θυμίζει! Χιονίζει κάθε μέρα, δεν έχει κρύο και ουτε χιονίζει πολύ αλλά βρε παιδάκι μου χιονίζει!
Λένε ότι απο αύριο θα καλυτερεύσει ο καιρός και έτσι ελπίζω ότι κ εμείς μαζί με εσάς θα γιορτάσουμε το τριήμερο.
Σήμερα λοιπόν σας έχω δυο σε μια συνταγές.
Φτιάχνω με τον ίδιο τρόπο την σκορδαλιά μου και τον ταραμά μου, αντικαθιστώντας φυσικά τα υλικά για την κάθε μια συνταγή. Χρησιμοποιώ κρίθινο παξιμάδι για ντάκο και ωραία τραγανά καρύδια που εγώ συνήθως δεν τα αλέθω πολύ γιατι θέλω να πιάνουν στο δόντι αλλά αν εσείς θέλετε την σκορδαλιά σας κρεμώδης τότε θα τα αλέσετε κανονικά.

23 σχόλια:

  1. Τι όμορφη εκδοχή με το κρίθινο παξιμάδι που λατρεύω!!
    Υπέροχο και πολύ γεύστικό , μα πάνω απ' όλα πολύ υγιεινό!
    Μπράβο Έρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τον ταραμα δεν τον αγαπω ιδαιτερα αλλα το συνδυασμο σκορδο και καρυδι τον λατρευω!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προτάσεις ιδανικές για τη Δευτέρα!! Το κρίθινο παξιμάδι μου αρέσει πολύ και νομίζω είναι ωραία πινελιά!
    Να περάσετε πολύ όμορφα Έρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιδανικές προτάσεις!!! Να περάσετε καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υγιεινή και νόστιμη εκδοχή! και πολύ ωραίες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει η σκορδαλιά, αλλά έχω φτιάξει μόνο μια φορά. Τώρα με δελέασες να την ξαναφτιάξω! Κι έτσι όπως την παρουσιάζεις, έχω πειστεί χωρίς δεύτερη κουβέντα!
    Πολλά φιλιά Έρη μου! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ακομα κι αν δεν ετρωγα τιποτα απο ολ'αυτα, οι φωτο σου σιγουρα θα με επειθαν!την σκορδαλια με καρυδι την ξερω.αλλα με κριθινο παξιμαδι οχι.ποως επισης και τον ταραμα!θα το κανω ομως.φιλια και χρονια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετική παρουσίαση δύο παραδοσιακά νηστίσιμων επιλογών!
    Με την πρωτοτυπία του υγιεινού κριθαρένιου παξιμαδιού να κυριαρχεί στις συνταγές και να μεστώνει τη γεύση,απολαμβάνουμε δύο υπέροχες αλοιφές που είναι τις μέρες αυτές ιδιαίτερα επίκαιρες.
    Καλό εορταστικό τριήμερο-αν ισχύει βέβαια σε σας-!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διπλή νοστιμιά σήμερα μας κερνάς.... τέλεια!!!
    Καλό τριήμερο Ερη μου, να περάσεις πολύ όμορφα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια ωραία λύση για μένα που θέλω να κάνω λίγη μόνο!!
    Να περνάτε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωω ευχαριστούμε!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πεθαίνω τώρα και ανασταίνομαι όταν την φτιάξω και την φάω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ερη μου μου αρέσουν και οι δύο πάρα πολύ!!!!!!Θα τις δοκιμάσω σίγουρα!Εξαιρετική παρουσίαση, μπράβο!!!
    Να περάσετε όμορφα!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με το κρίθινο παξιμάδι αυτές οι κατασκευές σκουραίνουν και για μένα το ζητούμενο είναι το ανοικτόχρωμο.
    Παρ'όλα αυτά λέω να δοκιμάσω την διαφορά κάνοντας και την σκορδαλιά και την ταραμοσαλάτα στις δυο εκδόσεις. Σίγουρα με το κρίθινο θα έχουν διαφορετική υφή και νοστιμιά. Θα δώσω στους καλεσμένους τις επιλογές και θα πάρω και τις δικές τους κρίσεις.
    Καλό τριήμερο (και με χιόνια καλά είναι!!)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eri Hi!! This is a fantastic recipe for skordalia which we will make on 25/3. I was wondering how to make it since I don't eat either bread or potatoes. So your version is fantastic!! Thanks and xronia pola!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραίο φουντ στάιλινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. υπέροχο δεν τοχα ξαναδεί...να σαι καλά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο σου Έρη μου, η εμφάνιση σκίζει! Η σκορδαλιά θα δοκιμαστεί στα σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Mε παξιμάδι ε? ωραιο ακούγεται ,καλό τριήμερο Ερη μου ,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τι ωραια συνταγη και τι ωραια παρουσιαση!μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά Έρη μου για τη σημερινή ημέρα.
    Ειναι φοβερές οι συνταγές σου και τις κρατώ για να τις εφαρμόσω οπωαδήποτε. Η φωτογραφία μαγική, τα κάνει πιο λαχταριστά και τα δύο!!
    Ακόμα κρυο εκεί;;; Άντε να έρθεις Ελλαδίτσα να ζεσταθείς λιγακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κι εγώ έφτιαξα χθες σκορδαλια με ψωμί & κρίθινο παξιμάδι.
    Eγινε πολύ ωραία
    Και η προσθήκη καρυδιών μ αρέσει.
    Ωραία παρουσίαση όπως πάντα.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος2/3/14, 10:46 μ.μ.

    καλησπερα! Ερωτηση: Στην ταραμοσαλατα μπαινει καρυδι η οχι, γιατι μπερδευτικα. Καλη Σαρακοστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...