6/3/13

Ροξάκια


DSC04549


 Το αγαπημένο γλυκό του άντρα μου…
Δοκιμάστε τα δροσερά και ζουμερά!!!

Υλικά (περίπου 50 κομμάτια)
1 ποτήρι νερού σπορέλαιο
1 ποτήρι νερού γάλα χλιαρό
1 μαγιά σε σκόνη (9 γρ)
3 αυγά
1 φακελάκι μπεικιν πάουντερ
6 φλ. τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις περίπου
γέμιση κακάο
3 κουταλιές κακάο
1 κ.σούπας κανέλα
Σιρόπι
6 ποτήρια νερό
5 ποτήρια ζάχαρη

Συνταγή

Βάζουμε σε ένα μπολ την μαγιά και την διαλύουμε με το γάλα, προσθέτουμε το μπείκιν και το λάδι ανακατεύουμε.
IMG_3347
Ρίχνουμε και τα αυγά, ανακατεύουμε. Ρίχνουμε 3-4 φλιτζάνια  αλεύρι, ζυμώνουμε  να βγει μια ζύμη που κολλάει στα χεριά
Βάζουμε τα 2/3 της ζύμης στην άκρη.
IMG_3350
Στο 1/3 που κρατήσαμε προσθέσουμε   το κακάο και την κανέλα ζυμώνουμε το μείγμα να είναι αφράτο και να μην κολλάρει στα χεριά , αν χρειαστεί προσθέτουμε αλεύρι.
IMG_3351
Στα 2/3 του μείγματος προσθέτουμε αλεύρι, ζυμώνουμε, το  ζυμάρι πρέπει να είναι αφράτο αλλά να μην κολλάει στα χεριά.
Χωρίζουμε την λευκή ζύμη σε 6 μπαλάκια,
χωρίζουμε την ζύμη κακάο σε 6 μπαλάκια
IMG_3352
Ανοίγουμε το ένα μπαλάκι λευκής ζύμης σε ορθογώνιο φύλλο . Κάνουμε μπαστουνάκι στο ίδιο μάκρος το μπαλάκι του κακάο, το κάνουμε ρολό. Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία και στις 6 μπάλες.
IMG_3353
Κόβουμε τα ρολά σε πάχος 1, 5 –2 εκ τα πατάμε με το χέρι μας και τα βάζουμε σε ένα λαδωμένο ταψί.
IMG_3355
Τα αφήνουμε 15 λεπτά στο ταψί να ξεκουραστούν.
Τα ψήνουμε στους 180 βαθμούς με αέρα για 20-25 λεπτά.
Βράζουμε το σιρόπι για ΄5 λεπτά από την ώρα βρασμού.
Ρίχνουμε το σιρόπι στα ρόξακια και τα αφήνουμε να ρουφήξει το σιρόπι.
Τα αποθηκεύουμε σε ταπερ στο ψυγείο.
DSC04550
                       Καλή Επιτυχία!!!!!!!!

Η συνταγή είναι της φίλης μου Μένιας.
Υ.Γ. Δεν βάζουμε όλο το αλεύρι εξ αρχής, το αλεύρι στην συνταγή ήταν κατά προσέγγιση
περίπου 6 φλ. τσαγιού όποτε βάλτε το λίγο –λίγο.

Μαργαρίτα

37 σχόλια:

  1. τα ροξακια τα δοκιμασα για πρωτη φορα στο δημοτικο, κι εκτοτε δεν εχω ξαναφαει..μαλλον ηρθε η ωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια φορά έχω φτιάξει ροξάκια όλο κι όλο και ήταν πολύ νόστιμα!!Οπότε ήρθε η ώρα να ξαναφτιάξω και σύντομα γιατί μου τρέχουν τα σάλια!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περίπου πόσα κομμάτια βγαίνουν Έρη μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίπου 50 κομμάτια και παραπάνω μου είπε η Μαργαρίτα!
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Εμένα μου βγήκαν 44!!!! Και αυτό γιατί κάποια μου βγήκαν λίγο μεγαλύτερα. Θα σας βάλω εικόνες στη σελίδα στο facebook!
      Από γεύση; Σούπερ!!!! Και έβαλα και ένα ποτήρι ζάχαρη λιγότερο ε;

      Διαγραφή
    3. Εν τω μεταξύ όσο περισσότερο σιρόπι "ρουφάνε" τόσο πιο νόστιμα και "μελωμένα" γίνονται!!!!!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω φτιάξει ποτέ,μήπως είναι ευκαιρία να δοκιμάσω τη συνταγή σου? πολλά φιλιά καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι το αγαπημένο και του δικού μου άντρα!!!θα τα δοκιμάσω σίγουρα!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικό γλυκό, ένα δεν είναι ποτέ αρκετό!!! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κατα συμπτωση τα σκεφτομουν πριν λιγες ημερες, και ελεγα να τα φιαξω συντομα. μαλλον ηρθε η ωρα!

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα ροξάκια είναι απλά υπέροχα!
    Δίχρωμα και σιροπιαστά λιώνουν στο στόμα και άντε να τους αντισταθείς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εξαιρετικά και αγαπημένα μου ροξάκια...μπράβο σου είχα καιρό να τα δω.....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πάντα αγαπημένο και κλασσικό γλυκό..!μμμ..λαχταριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ροξάκια????????? Πρώτη φορά τα ακούω και τα βλέπω! Μα είναι δυνατόν? Πώς γίνεται??
    Είναι απίθανα τα άτιμα!!!
    Απο που βγαίνει το όνομά τους? Από τους Roxette??? Αυτό ήταν αστείο αλλά αλήθεια πως προέκυψε το όνομά τους?.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα.
    Τα ροξάκια τα έμαθα από μια φίλη από Χαλκιδική όταν σπουδάζαμε στην Πάτρα. Κάθε φορά που πήγαινε στο πατρικό της επέστρεφε με ένα τάπερ γεμάτο ροξάκια! Τι τέλεια!
    Και βέβαια ως νέες μαγείρισσες είπαμε να φτιάξουμε και εμείς. Η εμπειρία ήταν υπέροχη. Μέσα σε μια μικρή κουζίνα, με ότι μπόλ είχαμε, με μικρά ταψάκια και ένα μικρό φοιτητικό φουρνάκι καταφέραμε και τα φτιάξαμε!!! Και ήταν βέβαια σκέτη γλύκα. Πέτυχαν!
    Από τότε δεν έχω ξαναφάει, και πάνε πολλααααα… χρόνια από τότε.
    Θα τα φτιάξω σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου Ερη με τα ωραια σου.Θα φτιαξω τα ροξακια,αλλα χρειαζομαι μια διευκρινιση:γραφεις μια μαγια σε σκονη ποσων γραμμαριων ομως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου ένα φακελάκι μαγιά είναι 9 γραμμάρια.

      Διαγραφή
    2. Μπορεις να βαλείς και νωπη μαγια των 40γρ.

      Διαγραφή
    3. Σας ευχαριστώ κοριτσάρες!

      Διαγραφή
    4. Σας ευχαριστώ κοριτσάρες!

      Διαγραφή
  14. Έρη μου αγαπημένο γλυκό και του αντρούλι μου!!!!
    Καλά κι εγώ δεν πάω πίσω.... Υπέροχα τα έκανες.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το αγαπημένο γλυκάκι της μανούλας μου! εννοείται ότι θα της τα φτιάξω!!!
    φιλούμπες κορίτσια :)
    καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. και εγω τα αγαπώ τα ροξάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εσείς οι food bloggers θα μας παχύνετε. Το έχω (ξανα)πεί! Μου ανοίγετε την όρεξη και επειδή 'εδώ-και-τώρα' δεν μπορώ να έχω τα γλυκά σας, πάω και χτυπάω σοκολάτες.
    Ορίστε, και τώρα πάω να πάρω μία. Ουφ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι καλα και σημερα ελεγα να κανω ροξακια και δεν ηξερα!!!!!!!Σε ευχαριστω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου εφτιαχνε η μαμα μου όταν ήμουν μικρή... τι μου θυμισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπημένο γλυκάκι για όλες τις ώρες και όλες τις εποχές Έρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος10/3/13, 12:24 μ.μ.

    το συροπι το ριχνουμε ζεστο σε ζεστα ροξακι η αφηνουμε τα ροξακια κρυωσουν??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολυαγαπημένο γλυκό τα ροξάκια!! Ειδικά τα καλά σιροπιασμένα που λιώνουν στο στόμα!! Μμμ!!
    Σε περιέλαβα στην Βόλτα στη Γειτονιά #25 :)
    Καλή εβδομάδα!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σε ποιον δεν αρέσουν τα ροξάκια?
    Κι έχω καιρό να φάω...τα ζήλεψα.
    Τέλεια είναι.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πεθαινω για ροξάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θα τα ξαναφτιάξω τώρα το τριήμερο μου φαίνεται!!!!
    Ανάρπαστα έγιναν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ Έλσα μου!

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος24/5/13, 8:11 π.μ.

    αγαπημενη συνταγη απο τη μανουλα που κανω χρονια, αντεχουν περιπου τρεις μερες στο σπιτι μας γιατι τα αγορια μου ειναι πανω στην αναπτυξη και ειναι κατι σε ακριδες. Η κανελα κανει τόοοοοοση διαφορα, ειναι καταπληκτικα, ευχαριστουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι κ εγώ πολύ τα αγαπώ τα ροξάκια, ευχαριστουμε πολύ!

      Διαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...