26/3/13

Σοκολατένιο Fudge με Κανέλα και Καρύδια





Υλικά (για ένα τεράγωνο μικρό ταψάκι)

1 κουτί ζαχαρούχο γάλα 
1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα
1 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
400 γρ σοκολάτα κουβερτούρα σε ψηφίδες
1/2 κούπα καρυδόψιχα
1/2 κούπα αποξηραμένα cranberries ή σταφίδες
3 κουταλιές βούτυρο
μια τσιμπιά αλάτι

Διαδικασία

Σε σκεύος για μπεν μαρί ανακατεύουμε όλα τα υλικά.
Το βάζουμε πάνω απο κατσαρόλα με λίγο νεράκι που στο πολύ χαμηλό και περιμένουμε να αρχίσει να λιώνει η σοκολάτα. Ανακατεουμε με σπατουλα.
Στρώνουμε ενα τετράγωνο ταψάκι με αντικολλητικό χαρτί ψησίματος και το βουτυρώνουμε και λίγο.
Αδειάζουμε το μείγμα στο ταψάκι και αφηνουμε στην άκρη λίγο να κρυώσει. Στην συνέχεια το βάζουμε στο ψυγείο τουλάχιστον για μία ώρα και το κόβουμε σε κομμάτια πριν σερβίρουμε.



Φιλιά!! 
********************************************
Να σας πω ότι όλο το τριήμερο ήμουν άρρωστη απο μια ίωση της εποχής. 
Οπότε τι κάνεις όταν δεν έχεις πάει για εφοδιασμό πολλές μέρες και έρχεται η μέρα που γιορτάζει η κολόνα του σπιτιού?
Ενα απλό, γρήγορο και πάντα πετυχημένο Fudge!

29 σχόλια:

  1. Λατρεύω το fudge!!!!Σίγουρα είναι πεντανόστιμο το δικό σου Έρη μου!!!!!
    Να χαίρεσαι τον αντρούλη σου!!!!!!Και περαστικά!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από τότε που ανακάλυψα τα fudge τα έχω λατρέψει. Να χαίρεσαι το αγόρι σου και περαστικούλια σας:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά σου Έρη μου να χαίρεσαι τον αντρούλη σου!! Όσο για το γλυκάκι σου είχαμε την ίδια ιδέα,,, δεν πάει να πει, ότι τα εύκολα δεν είναι και νόστιμα,αυτό είναι το αγαπημένο μου!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά στο εορταζόμενο ήμισυ!Περαστικά και σε σένα Έρη μου!!!
    Τώρα ούσα ασθενής, πού βρήκες την όρεξη να κάνεις γλυκάκι..απορίας άξιον!
    Συμπυκνωμένης νοστιμιάς και ομορφιάς το σοκολατένιο fudge Έρη μου!
    Απλό αλλά όχι πρόχειρο,εμφανίσιμο και λαχταριστό!
    Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και περαστικά σε σένα Έρη.
    Πιο απλό δεν γίνεται να είναι το γλυκό σου.
    Είναι απλώς η κατηγορία που λατρεύω. Γρήγορα, εύκολα, χωρίς κόπο, αλλά με πολύ γεύση!
    Ούτε κανονισμένο να το είχες!! Σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαστίκα!!!!!Να χαίρεσαι τον αντρα σου!!
    Αγαπημένα Fudge!!!Μόνο που το βλέπω...αχ
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαίρεσαι τον αντρούλι σου και περαστικά σου Έρη μου!!!
    Το γλυκάκι είναι τέλειο.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταρχήν να χαίρεσαι το σύζυγο! Όσο για την ίωση, εύχομαι να έχεις αναρρώσει γιατί φαντάζομαι ότι θα ήταν σκέτη ταλαιπωρία. Περαστικά σου Έρη μου!
    Αυτό το γλυκάκι τώρα είναι σκέτη κόλαση! Για σοκολάτα μιλάμε άλλωστε, μεγάααααλη αδυναμία! Ωραία κι εύκολη συνταγή!
    Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. περαστικά!!! ευχαριστούμε πολύ για τη συνταγή!!! να χαίρεσαι τον αντρούλη σπυ! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να χαίρεσαι την κολόνα σου, να τηνε καμαρώνεις και να γλυκαίνεστε με τέτοιες λιχουδιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά! Να χαίρεστε ο ένας τον άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Toso efkolo!!!!!?????!!!!
    Teleio to vrisko!!!!
    Xronia tou polla!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τον χαίρεσαι, Έρη μου, και περαστικά σου!
    Θα δοκιμάσω την πρότασή σου, τη λάτρεψα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχετε βαλθεί να με κάνετε να "αμαρτήσω" φετός????

    Ευτυχώς που νηστεύω γιατί αλλιώς θα τα χτύπαγα χαλαρά!!!

    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να τον χαίρεσαι Ερη μου!
    Οσο για τις ιώσεις, δίνουν και παιρνουν κι εδώ δυστυχώς!
    Περαστικούλια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να την χαίρεσαι την κολόνα του σπιτιού σου, Έρη, έστω κι αν οι ευχές είναι καθυστερημένες!!! Χιλιόχρονος να είναι!! Νομίζω πάντως, ως οικοδέσποινα, πράγματι βγήκες ασπροπρόσωπη!! Ακόμη και η ίωση, εμπόδιο δεν σου στάθηκε!! :)
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελπίζω να είσαι καλύτερα Έρη μου!
    Στα fudge έχω τρελή αδυναμία! Μπορώ να φάω όλο το μίγμα από την κατσαρόλα ακόμα! Η κανέλα στη σοκολάτα μου αρέσει πολύ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να χαίρεσαι την κολόντα του σπιτιού σου. Παρότι σε έριξε στο κρεββάτι η ίωση, γλύκο έκανες και δεν αγόρασες και αυτό μόνο λέει πολλά.
    Ακόμα δεν εχω αξιωθεί να φτιάξω fudge και όπως το βλέπω πέρα απο έυκολο πρέπει να είναι πεντανόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος28/3/13, 8:05 μ.μ.

    Έρη αν μαζί με τα καρύδια βαλουμε και μπισκότα μιράντα σπασμενα θα γινει καλο λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω αν μπουν στο τέλος θα μείνουν για λίγο τραγανά αλλά δευτερη μέρα μπορει να ρουφήξουν υγρασία..

      Διαγραφή
  21. Ερούλα μου γιόρταζε το στεφάνι σου??? Να το χαίρεσαι καλέ!!! την κολώνα του σπιτιού σου!!!! Και πολλά πολλά περαστοκούλια για σένα!
    Μαγικό το fudge!!! Βεβαία οι δικοί μου δεν θελουν μέσα σταφίδες και ξηρούς καρπούς. αν το φτιάξω χωρίς, θα αλλάξει κάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δήμητρά μου, όπως θέλεις το φτιάχνεις κοριτσάκι μου, μια χαρά γίνεται!

      Διαγραφή
  22. απλά θεικό και εθιστικό! ευχαριστούμε πολύυυυυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Aw yum!!! Your fudge looks incredible Eri! Hope that you can understand my comment (I had to translate your post into English to read it, but I was enticed by the amazing photographs!) but I just wanted to say that I love your blog. The recipes, stories and photographs are amazing! Hello from Australia... I've never been to Greece before but I'd love to visit your part of the world one day. Thanks for sharing! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος21/10/14, 11:13 π.μ.

    Προσπάθησα να φτιάξω τη συγκεκριμένη συνταγή 2 φορές, αλλά δυστυχώς δεν καταφέρνω να το κόψω σε ωραία κομμάτια (αφού το έχω αφήσει στο ψυγείο για πάνω από 1 ώρα), γιατί μου "μαστιχώνει", τραβιέται δηλ. η σοκολάτα και δεν κόβεται ωραία. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα κόλπο γενικά για τις μπάρες είναι να κρατάμε το μαχαίρι σε ενα ποτήρι με ζεστό νερό, το σκουπίζουμε με πετσέτα, κόβουμε, ξανά βουτάμε κοκ... 😊

      Διαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...