1/4/13

Φιλετάκια Κοτόπουλο με Λαχανικά κ Εστραγκόν




Υλικά

4 λεπτά φιλέτα κοτόπουλο 
Αλάτι - Πιπέρι
3 κουταλιές της σούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
2 κουταλάκια του γλυκού βούτυρο
1 κούπα ζωμό κοτόπουλο
1 καρότο κομμένο σε φέτες
1 κλωνάρι σέλερι κομμένο σε κομματάκια
1 κρεμμύδι ξερό, ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο στην πρέσα
1 κούπα μανιτάρια κομμένα στα τέσσερα1 κουταλιά της σούπας νερό
2 κουταλάκια του γλυκού κορν φλάουρ
1/2 κουταλάκι αποξηραμένο εστραγκόν

Διαδικασία

Κόβουμε τα φιλέτα κοτόπουλο στα δυο ώστε να έχουμε 8 φιλέτα και αλατοπιπερώνουμε. Τα περνάμε απο το αλεύρι και κρατάμε στην άκρη.
Τοποθετούμε σε μέτρια φωτιά ένα μεγαλούτσικο τηγάνι  και προσθέτουμε την μια κουταλιά ελαιόλαδο με την μία κουταλίτσα βούτυρο. Μόλις ζεσταθούν καλά, προσθέτουμε 4 απο τα φιλέτα κοτόπουλο και ψήνουμε για 2 λεπτά απο κάθε πλευρά. Κρατάμε στην άκρη, προσθέτουμε και πάλι μια κουταλιά ελαιόλαδο και μια κουταλίτσα βούτυρο και συνεχίζουμε με τα άλλα 4 φιλετάκια.
Προσπαθούμε να τα κρατάμε ζεστά και προχωράμε στην σάλτσα μας.

Προσθέτουμε στο ίδιο τηγάνι το κρεμμύδι, το σκόρδο, το καρότο, το σέλερι και τα μανιτάρια. Αλατοπιπερώνουμε και ανακατεύουμε για 2-3 λεπτά.
Προσθέτουμε τον ζωμό και ανακατεύουμε. Περιμένουμε να πάρει βράση και χαμηλώνουμε λίγο την φωτιά. 

Ανακατεύουμε σε ενα φλιτζανάκι την κουταλιά νερό με το κορν φλάουρ και το προσθέτουμε στην σάλτσα. Μαγειρεύουμε μέχρι να πήξει ελαφρώς η σάλτσα περίπου 2-5 λεπτά. Πασπαλίζουμε το εστραγκόν λίγο πριν σερβίρουμε. 



Καλή Όρεξη!! 

***************************************
Καλό μήνα Πινόκιο! 
Εύχομαι να τις κάνατε τις πλακίτσες σας σήμερα, να την πατήσατε και λιγάκι είναι πολύ σημαντικό πράγμα κ ευλογία να έχουμε χιούμορ στη ζωή μας. :)
Σήμερα λοιπόν σας έχω ένα κλασσικό φαγάκι το οποίο το κάνω συχνά με διάφορες παραλλαγές και μας αρέσει πολύ. 
Ο συνολικός χρόνος παρασκευής της συνταγής είναι εντυπωσιακός σε σχέση με το αποτέλεσμα ;)
Εύκολο, γρήγορο και μπορείτε να το συνοδεύσετε με ότι σας αρέσει, εμείς προτιμήσαμε καστανό ρύζι basmatti.


17 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Έρη μου!
    Προς το παρόν δεν γελάστηκα αλλά ούτε και γέλασα!Πάει η μέρα πια..
    Το κοτόπουλο το κάνω και εγώ με μία παρόμοια συνταγή με τη διαφορά που δεν προσθέτω σέλερι και το ΄΄σβήνω΄΄με λευκό κρασί.Ο γυιός μου λατρεύει την συνταγή αυτή και είναι το τελευταίο φαγητό που κάνω πριν φύγω από το σπίτι του για να του το αφήσω .Το τρώνε με τους συμφοιτητές του με σπαγγέτι.Γίνεται υπέροχο!
    Φιλάκια πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Έρη μου! Ήρθα μόλις το είδα, είναι από τα αγαπημένα μου φαγητά το κοτόπουλο, όπως και να μαγειρευτεί μου αρέσει,η συνταγή σου είναι υπέροχη, και όχι γιατί είναι Πρωταπριλιά,,,,φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τα εύκολα, νόστιμα και αγαπημένα πιάτα το σημερινό σου! Με ρύζι κιόλας είναι ό,τι πρέπει!
    Δεν άκουσα/είδα πολλά ψέματα σήμερα! Και οι φάρσες -μέχρι ενός σημείου- χρειάζονται πότε πότε για να πάρουμε λίγο τα πάνω μας!
    Φιλιά Έρη, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένο το κοτόπουλο. Πολύ μου αρέσει αυτή η συνταγή! Εκτός από το ρύζι, το φαντασιώνομαι και με πουρέ!
    Α σήμερα μόνο αλήθειες! Ψέματα μου λένε όλο τον υπόλοιπο χρόνο! Χα,χα,χα,χα!
    Πολλά πολλά φιλιά Έρη μου! Να έχεις έναν όμορφο και χαρούμενο Απρίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο το πιάτο σου Έρη μου!!!
    Εξαιρετική πρόταση με όποιο συνοδευτικό!!!
    Πολλά φιλιά
    Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα,ωραίο πιάτο και υγειινό,μου αρέσει πολυ,φιλιά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απο τα αγαπημενα γρηγορα φαγακια που κι εγω με καποια παραλλαγη, φτιαχνω αρκετα συχνα!
    Καλο μηνα Ερη μου!
    Καποια χοντρα ψεμματα κυκλοφορησαν απο το πρωι, μεταξυ συναδελφων διαδυκτιακα, αλλα ετσι που γιναμε εδω, που να καταλαβεις που εχει τα ορια το ψεμμα με την αληθεια?
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα και σας εσάς Έρη.
    Φαγητό γρήγορο και νόστιμο χάρη στα λαχανικά και το εστραγκόν. Πως να μην το αγαπήσει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα Έρη, λέω να την ετοιμάσω σήμερα την συνταγή σου, φαίνεται γρήγορη και εύκολη εκτός από πολύ νόστιμη!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελαφρύ φαγάκι, μα τόσο γευστικό!
    Το δε εστραγκόν πραγματικά ταιριάζει υπέροχα με το κοτόπουλο!
    Φιλιά πολλά κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το εστραγκόν το έχω ξεχασμένο, δεν το βάζω ποτέ, πρέπει αν το ξεθάψω μου φαίνεται. Ωραίο το πιάτο και ελαφρύ (ανοιγει και ο καιρός σιγα σιγά και καλό ειναι μαζευτούμε λίγο μου φαίνεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα Έρη μου... το κοτόπουλό σου μου άρεσε πολύ γιατί τέτοιες συνταγές τις φτιάχνω συχνά! Είμαι σίγουρη ότι γίνεται πεντανόστιμο και πολύ εύκολα, ό,τι καλύτερο για καθημερινά μεσημέρια!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νομιζω οτι αν σε ειχα μαμά θα έτρωγα όοοοοολο μου το φαγητό μικρή χα χα!

    ΝEW POST
    www.beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη συνταγή, Έρη!!!
    Καλό μήνα να έχεις!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου Έρη! Πέρασα να ευχηθώ καλό μήνα και να δω τι υπέροχο μαγείρεψες πάλι :)

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λατρεύω το εστραγκόν με το κρέας και ειδικά με το κοτόπουλο.
    Ιδανικό φαγητό για ένα ελαφρύ γεύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρέπει να είναι πεντανόστιμο!!!!!!Το κοτόπουλο είναι μεγάλη μας αδυναμία και με εστραγκον πρέπει να είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...