3/4/13

Oatmeal




Υλικά (για δυο μερίδες)

1 1/2 κούπα νερό
μια τσιμπιά αλάτι
3/4 της κούπας νιφάδες βρώμης (χρησιμοποιώ ολικής αλέσεως 3-5 λεπτών)
1 κουταλιά λιναρόσπορο
1/2 κουταλάκι κανέλα
1/3 της κούπας μπανάνα σε ροδέλες 
1/3 της κούπας blueberries ή φράουλες 
μερικά σποράκια goji berry
λίγα σπόρια πασατέμπο
1 κουταλιά της σούπας μέλι
100 ml αμυγδαλόγαλα ή κανονικό γάλα
Για το παιδικό
1/2 μπανάνα
1 κουταλάκι φυστικοβούτυρο
μερικές ψηφίδες μαύρης σοκολάτας
μερικά αμύγδαλα φιλέ
1 κουταλιά της σούπας μέλι

Διαδικασία

Φέρνουμε σε βράση το νερό με το αλάτι και προσθέτουμε τις νιφάδες βρώμης. Χαμηλώνουμε την φωτιά και ανακατεύουμε για 3-5 λεπτά μέχρι να δούμε το μείγμα να χυλώνει όμορφα. ;) Προσθέτουμε τον λιναρόσπορο, αποσύρουμε απο την φωτιά, σκεπάζουμε με καπάκι και αφήνουμε στην άκρη για 5 λεπτά.
Μοιράζουμε το oatmeal σε δυο μπολ.
Στο ένα προσθέτουμε λίγη μπανάνα, blueberries ή φράουλες, το goji berry, τον πασατέμπο, περιχύνουμε με το γάλα και περιχύνουμε με μέλι.



Για το παιδικό, 
προσθέτουμε στο oatmeal το φυστικοβούτυρο όσο είναι ακόμη ζεστό και ανακατεύουμε καλά. Προσθέτουμε το γάλα και ανακατεύουμε. Προσθέτουμε τις ψηφίδες σοκολάτας, τις μπανάνες, περιχύνουμε με το μέλι και συμπληρώνουμε με τα φιλέ αμύγδαλα.



Η καλή μέρα απο το πρωί φαίνεται!!!

Λογάκια
 Ένα καλό πρωινό θα μας δώσει Θετική ενέργεια και θα βοηθήσει να κρατηθούμε στον ίσιο δρόμο καθόλη τη διάρκεια της ημέρας...  :)
*****************************************

Το ξέρω. 
Τον βλέπω τον τρόμο στα μάτια σου, σε νοιώθω σου λέω!
Κάθε χρόνο τέτοιο καιρό ένα συννεφάκι στέκεται πάνω απο το κεφάλι των περισσότερων ανθρώπων.
Ο καιρός καλυτερεύει, τα ρούχα λεπταίνουν, κονταίνουν κοκ..
Κ εσύ σκέφτεσαι το καλοκαιράκι που θα κάνεις τα μπανάκια σου και θα παίξεις με τα παιδιά..
Ξεκινάμε Δίαιτα? Λέω εγώ τώρα.. Γιατί όχι?

Προσωπικά δεν ξεχωρίζω τους ανθρώπους ποτέ και για μένα πραγματικά δεν έχουν καμία σημασία τα κιλά. Αυτό που έχει σημασία είναι ο καθένας να αισθάνεται καλά με τον εαυτό του. :)
Το γεγονός στο οποίο πρέπει να δώσουμε σημασία, είναι το πως θα καταφέρουμε να γίνουμε εμείς οι ίδιοι το πρότυπο των παιδιών μας κάνοντας ουσιαστικές "σοφές" αλλαγές και προσθήκες στο διαιτολόγιο μας. Να ενδιαφερθούμε, να το "ψάξουμε" λίγο παραπάνω κ ένας νέος κόσμος θα ανοιχτεί μπροστά μας...
Αυτή η προσπάθεια με τον καιρό θα δείξει τους καρπούς της και στην εμφάνιση μας.

Αυτό λοιπόν που έχει σημασία στην σημερινή συνταγή εκτός του ότι πρόκειται για ένα πεντανόστιμο πρωινό, είναι η διατροφική της αξία. Κρατάμε αυτό και κοιτάζουμε αισιόδοξα μπροστά!

13 σχόλια:

  1. Ευτυχώς που δεν ξεχωρίζεις τους ανθρώπους γιατί τότε θα είχαμε πραγματικά πρόβλημα, χιχιχι:))
    Πολύ ωραίο το πρωινό σου. Έτσι υπερπαραγωγή δεν το έχω φάει αλλά το φτιάχνω συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν και πρωινό δεν τρώω ποτέ -πίνω μόνο φραπέ- ψηφίζω την παιδική εκδοχή κι αυτή ως... δεκατιανό! :) :) :) Μπανάνα, σοκολάτα, αμύγδαλα... μια χαρά τα βρίσκω τα παιδάκια!
    Καλό βράδυ Έρη μου! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρασαν πολλά-και χαμένα δυστυχώς-χρόνια για να αντιληφτώ την θρεπτική αξία ενός καλού πρωϊνού!Χρόνια πεταμένα με καφέδες-ακούς αγαπητή Selcouth?-που κόστισαν σε έλλειψη ενέργειας,ατονία και ..αδυσώπητη πείνα γύρω στις 12 το μεσημέρι!
    Μόλις τα τελευταία δύο χρόνια άρχισα να τρώω πρωϊνό με ευεργετικά για μένα αποτελέσματα.Δύναμη και καλή διάθεση,ενέργεια η οποία κρατά μέχρι το μεσημεριανό γεύμα και κυρίως ισορροπία και σωστός καταμερισμός των τροφίμων στην διάρκεια της μέρας.
    Η πρότασή σου Έρη μου είναι μία από τις αγαπημένες μου πρωινές επιλογές με μικρές διαφοροποιήσεις.Ένα υπέροχο ελαφρύ και τονωτικό πρόγευμα του οποίου την διατροφική αξία την καταλαβαίνεις στο σώμα και στο πνεύμα!
    Φιλάκια πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βαριέμαι τις δίαιτες
    αλλά αγαπώ το πρωινό.
    Καλα βρε παιδιά,
    πως μπορειτε να ξεκινατε την μέρα σας
    χωρίς να έχετε βάλει μια μπουκιά φαγητό στο στόμα σας?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πάρα πολύ ενδιαφέρον για μενα που έχω υπερβολικα κιλά επιπλέον πάνω μου για να δω θα αντεξω....
    το θέμα είναι οτι ειμαι και λιχούδης να δω στην επόμενη σου ανάρτηση θα κρατηθώ...χαχχαα να σαι καλά πολύ καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα!!!!
    Υπέροχο δυναμωτικό πρωινο!!!!!!
    Πως να μην αρχίσει η μέρα μας όμορφα;)

    Καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με νιφάδες βρώμης φτιάχνω τηγανίτες για πρωινό, θα δοκιμάσω αυτό άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και εγώ παλιότερα δεν έτρωγα πρωινό αλλά τα τελευταία 7 χρόνια κάνω γιατί θέλω να είμαι δυναμίτης:)
    Η πρότασή σου φοβερή! Και εγώ ξεχωρίζω την παιδική εκδοχή και για τα παιδιά μου φυσικά και για μένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νιφάδες βρώμης οι αγαπημένες ...προσωπικά παίρνω πρωινό μιας και τα μαθήματά μου είναι απογευματινά αλλά παλιότερα ούτε να το αγγίξω!!!! ΄Εχεις δίκιο Έρη μου... το πρωινό είναι απαραίτητο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μωρέ εγώ θέλω και το παιδικό και το ενήλικο για να πάρω διπλή ενέργεια, εντάξει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ Έρη μου το τρώω συχνά, ίσως γι αυτό να φέρομαι σαν παιδάκι!!!!!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειχα κολλήσει το χειμώνα με τις νιφάδες βρώμης.
    Τις έτρωγα με γάλα, μέλι και κανέλα. Για βράδυ..ζεστό ζεστό.
    Με φρούτα φαίνεται ακόμα πιο λαχταριστό.

    Ωραίο πρωϊνό για μικρούς και μεγάλους.

    ΦΙλιά πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...