3/6/13

Παγωτό Βανίλια Philadelphia Style (χωρίς αυγά)



Παγωτό Βανίλιας χωρίς αυγά (Philadelphia Style)

Υλικά (ένα ταπεράκι του μισού κιλού)


2 κούπες κρέμα γάλακτος
1 κούπα γάλα
3/4 της κούπας ζάχαρη
1 κλαράκι βανίλιας
1 κουταλιά της σούπας εκχύλισμα βανίλιας
Μια τσιμπιά αλάτι

Διαδικασία

Βάζουμε σε κατσαρολάκι την μια κούπα απο την κρέμα γάλακτος και τοποθετούμε στο μάτι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά. Προσθέτουμε την ζάχαρη και το αλάτι.
Χαράσσουμε την βανίλια και (δείτε εδώ) και προσθέτουμε μέσα στο κατσαρολάκι τους σπόρους της βανίλιας καθώς και το εξωτερικό περίβλημα. 



Ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει τελείως η ζάχαρη και αποσύρουμε απο την φωτιά.  Προσθέτουμε την υπόλοιπη κρέμα γάλακτος, το γάλα, το εκχύλισμα βανίλιας και ανακατεύουμε. Παγώνουμε στο ψυγείο (όχι στην κατάψυξη) το μείγμα μας τουλάχιστον για ένα βράδυ κ εως 24 ώρες.



Την επόμενη μέρα ακολουθούμε τις οδηγίες της μηχανής μας και φτιάχνουμε το παγωτάκι. Αφαιρούμε την φλούδα της βανίλιας και έχουμε σε 16- 20 λεπτάκια υπέροχο βανίλια παγωτό!



Καλό Μήνα!
*******************************************

Εεεεπ! Το ρίξαμε στο σορολόπ? :)
Ελπίζω να σας έλειψα λιγάκι, αυτό το διάστημα το πρόγραμμα μας είναι γεμάτο δραστηριότητες, απολαμβάνουμε τις καλοσύνες του καιρού κ προσωπικά προσπαθώ να προσαρμοστώ στην ιδέα πως θα γυρίσω στον εργασιακό στίβο..
Αυτή την περίοδο δεν μπορώ να κρατήσω σταθερή την ροή των αναρτήσεων μου με συγχωρείτε γι αυτό  αλλά μπήκαμε καλοκαιράκι , νομίζω ότι ήρθε ο καιρός να χαλαρώσουμε λιγάκι κ να απομακρυνθούμε όσο μπορούμε απο κάθε είδους οθόνες...  Έξω είναι καλύτερα βρε!
Άργησα αλλά έφτιαξα το πρώτο παγωτάκι της χρονιάς, ένα παγωτό πραγματικής βανίλιας χωρίς αυγά, εύκολα και γρήγορα αφού δεν χρειάζεται να βράσουμε το μείγμα πριν το παγώσουμε.
Δεν ξέρω τι τύπος είστε, εγώ πάντα και πάνω απο όλα διαλέγω παγωτό βανίλια. Θεωρώ ότι μπορει να αξιοποιηθεί με τους περισσότερους τρόπους σε σχέση με τις υπόλοιπες γεύσεις τις οποίες επίσης απολαμβάνω με ικανοποίηση βεβαίως βεβαίως...
Μπορείτε να παίξετε με τις ποσότητες της κρέμας γάλακτος ανάλογα με το τι παγωτό θέλετε να φτιάξετε. Αν θέλετε να το φτιάξετε πιο light τότε χρησιμοποιήστε δυο κούπες γάλα και μία κούπα κρέμα γάλακτος. Θα έχει μια κάποια διαφορά στην υφή αλλά προσωπικά δεν με πειράζει καθόλου.


18 σχόλια:

  1. Τι λαχταριστό που φαίνεται!!!!Κρίμα που δεν έχω μηχανή:(((((
    Καλές βόλτες!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλό μήνα Έρη μου και αν άρχισε για σας το καλοκαιράκι ,εύχομαι να είναι το πιο όμορφο!!!
    Φυσικά το παγωτό, που είναι το σήμα κατατεθέν του καλοκαιριού, δεν μπορεί να λείπει από τις λίστες των γλυκών που αυτή την εποχή αγαπάμε να καταναλώνουμε.
    Και εγώ προτιμώ την βανίλια!Την ατόφια νοστιμιά του πιο απλού παγωτού.Αν θελήσω άλλες γεύσεις τις προσθέτω στην βανίλια,ή επικουρικά προσθέτω μία κουταλιά δίπλα στην αγαπημένη μου γεύση.
    Υπέροχη η πρότασή σου!Μ'άρεσε που έκανες μικρά σαντουϊτσάκια με τα cookies!!Αλλά και το σιρόπι σοκολάτας..η απόλυτη συντροφιά!!!
    Καλή εβδομάδα να έχετε!!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Έρη! Πολύ μ' αρέσει το παγωτό με τη βανίλια!!!!
    Θα το δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλό το παγωτό με τη βανίλια (και χωρίς αυγά)
    και το σάντουιτς με τα μπισκότα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερό!!! Κι εγώ της βανίλιας είμαι ΠΑΝΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίο το παγωτάκι σου! Εύκολο και απλό! Συμφωνώ ότι το παγωτό βανίλια είναι σταθερή αξία!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eνα παγωτάκι να μοσχοβολάει βανίλια, τι πιο δελεαστικό??
    Καλό μήνα Ερη μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα ΄Ερη μου και καλό καλοκαίρι... να περάσετε πανέμορφα! Το παγωτό βανίλια αρέσει και σε μας και ιδιαίτερα στον παππού και τις μικρές μας!!! Τέλειο έγινε!!! Καλοφάγωτο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κλασική αξία το συγκεκριμένο παγωτό και χαίρομαι ιδιαίτερα που δεν περιέχει αυγά!
    Πολύ μου αρέσει η παρουσίαση του στο μπισκοτένιο μπολάκι!
    Εγώ ως γνωστό είμαι της σοκολάτας, αλλά δεν λέω όχι σε ένα ωραίο παγωτό οποιασδήποτε γεύσης!
    Καλά κάνεις και απολαμβάνεις το καλοκαιρι Έρη μου, έτσι πρέπει νομίζω!
    Επιστρέφεις στη δουλειά; Σημαντικά νέα! Με το καλό λοιπόν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα έχει την τιμητική του μόλις ισιώσει ο καιρός γιατί ακόμα για εμάς είναι επικίνδυνο σπορ το παγωτάκι! Φιλιά Ερη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ καλό και ωραίο να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ πολύ καλο! Και εμένα μου αρέσει πολύ η βανίλια!
    Καλά να περνάτε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ως αγαπημένο άρωμα, αυτό της βανίλιας, με τίποτε δεν θα μπορούσα να πω όχι σ' ένα τόσο μυρωδάτο παγωτό Ερη μου. Πρέπει να το δοκιμάσω, έστω και χωρίς την χρήση της παγωτομηχανής... Χρησιμοποιώντας δηλαδή τον κλασσικό τρόπο του χτυπήματος.
    Καλό μήνα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικό!!!Μου αρέσει πάρα πολύυυ το παγωτό βανίλια Έρη μου!!!Θα το δοκιμάσω!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φαίνεται υπέροχο!!!!αχ πρέπει να πάρω παγωτομηχανή!!!!!!πώς θα το φτιάξω χωρίς αυτήν;;;
    το καλοκαίρι όντως δεν είναι για μέσα στο σπίτι!!!!καλές βόλτες λοιπόν έρη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αααχ Έρη μου και εμένα μια απο τα ίδια, με έχει πιάσει κάτι και θέλω να είμαι έξω (όταν μπορώ) και όχι σπίτι... τέλειο το παγωτάκι, φαντάζομαι η βανίλια θα δίνει έντονη και πλούσια γεύση και μου αρέσει που δεν έχει αυγά ούτε θέλει πολλά πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λιώνω σβήνω πεθαίνω Έρη!!!! Θα το φτιάξω οπωσδήποτε. Οτι έχει να κάνει με παγωτό και εύκολο είναι γκαραντί πως αποθεώνεται στο σπιτικό μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...