15/10/13

Αποτελέσματα Giveaway!

Συγχαρητήρια κορίτσια!




Οι φίλες Δάφνη Χατζηγιουβανάκη και Βενετία Πηνιού κερδίζουν απο μία παιδική ποδιά με σκούφο.
Οι φίλες Gio και Ιωάννα Μπάλα κερδίζουν απο μία topless ποδιά.
Οι φίλες Notoula και Mageirissa κερδίζουν αντίστοιχα τα βιβλία Modern Mediterranean Recipes και Recipes for Kids!


Συγχαρητήρια κορίτσια, θα περιμένω μήνυμα σας με τις διευθύνσεις σας στο kidcaptaincook@gmail.com για να σας στείλω τα δωράκια σας!
Σας ευχαριστώ όλους μέσα απο την καρδιά μου για την αγάπη σας!
Να περνάτε καλά!

16 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!Μόλις είδα τα αποτελέσματα και μου έφτιαξες τη διάθεση! Να το χαίρεσαι το blogospitaki sou και να είναι πάντα γεμάτο υπέροχες ιδέες και συνταγές!!!Θα στείλω e-mail με τα στοιχεία μου.Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο!
    Αυτό το μαγειράκι φάτο καλέ! Τι το κοιτάς; :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος15/10/13, 7:39 μ.μ.

    αχ.., δεν το πιστεύω!!ευχαριστώ πολύ Έρη!!
    τα καλύτερα κορίτσι μου σε εσένα και την οικογένειά σου!!
    σε νιωθω σαν το κοριτσάκι μου που ζεί και αυτό μακριά!!!
    θα στείλω τα στοιχεία μου.
    ιωάννα μπάλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα τυχερές κορίτσια και στα μεγάλα και ωραία της ζωής...
    Εράκι...κι εσύ πάντα τέτοια χαρούμενα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος15/10/13, 8:20 μ.μ.

    ερη μου ευχαριστω!!! αντε και στα 4 χρονια του χρονου να ειμαστε ολοι καλα!! ο κωστακης ειναι τρελα με την ποδια και το νσκουφο!!! τον εδειξα και στον φιλιππο και λεω δες τι θα σου στειλει ο κωστακης απο τον καναδα!!! και μου λεει..μιλαει αμερικανικα???ολο σκεψη..χαχαχα
    βενετια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στα κορίτσια!!!!!
    Ο μέγας μάγειρος ....... τράβηξε τους κλήρους???? χα χα χα
    Να τον χαίρεσαι!!!!! Είναι .... μουτρόνι!!!!
    Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στις τυχερές! Ο Κωστάκης είναι γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητηρια στα κοριτσια να τα χαρουν τα δωρακια τους μπραβο και σενα για αυτο που διοργανωσες ,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στις κοπέλες! Να χαρούν τα δώρα τους και να είναι πάντα τυχερές! Ο γιόκας σου είναι όλα τα λεφτά! Λες να τον δούμε μεγάλο και τρανό σεφ; :)) :))
    Να είσαι καλά Έρη μου! Πολλά φιλιά και πολλές καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα,
    ευχαριστώ πολύ! Σου στέλνω e-mail. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν το πιστεύω ! Κέρδισα !!!! Γιουπιιιιιι Γιουπιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτόν τον μάγειρα ποια ποιος τον κερδίζει??? Για φάγωμα είναι!!! Κουκλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ ο μάγειρας είναι καταπληκτικός!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος16/10/13, 4:52 μ.μ.

    Συγχαρητήρια στις τυχερές!ο κούκλος μάγειρας ποτέ μπαινει σε κλήρωση????να τον χαίρεσαι!φιλιά!Ρούλα κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο στις νικήτριες! Ο Μάγειρας όνειρο! Να τον χαίρεσαι Έρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. συγχαρητήρια στα κορίτσια!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...