3/1/14

Καλή Χρονιά!


Χρόνια πολλά φίλοι μου αγαπημένοι και μέσα απο την καρδιά μου εύχομαι αυτή η χρονιά αλλά και οι επόμενες που θα έρθουν να είναι ανατρεπτικές. Να ανατρέψουμε όλα τα στραβά και όλη την δυστυχία που έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε τα προηγούμενα χρόνια..
Ελπίζω να περάσατε όμορφα με τους ανθρώπους σας, να αγκαλιαστήκατε και να νιώσατε την ανιδιοτελή αγάπη χωρις φόβο.
Κ εμείς χάρη σε μερικούς γλυκούς, μεγαλόψυχους και αυθεντικούς ανθρώπους καταφέραμε να νιώσουμε άνετα κ αγαπησιάρικα σαν να βρισκόμασταν στο σπίτι μας. 
Για μένα προσωπικά η χρονιά που πέρασε δεν ήταν κακή παρολαυτα σε καμια περίπτωση δεν εύχομαι να είναι η ίδια όταν για τον περισσότερο κόσμο ήταν στενάχωρη..  άλλωστε τα καλύτερα έρχονται σωστά? :)



Το hit παιχνίδι απο τα πολλά δώρα που πήραμε

Το παραδοσιακό κοτόπουλο "τούμπανο" της Σμαρώς
Φτιάξαμε φανταστικές πίτες
 κλασσικά υπέροχα γλυκά
Η βασιλόπιτα μου σήμα κατατεθέν χρόνια τώρα
Υγεία, καλοσύνη κ αλληλεγγύη σε όλο τον κόσμο!

22 σχόλια:

  1. Και του χρόνου Έρη μου! Πάντα όμορφα να περνάτε και όσο γίνεται ακόμα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά,χαρούμενα και ταξιδιάρικα!!!!!Καλή χρονιά με ευχάριστες ανατροπές-αφού έτσι το επιθυμείς-,με φαντασία,με δημιουργία,με αγάπη, με όλα τα καλά!!!!!Να χαίρεστε το παλικάρι σας,να το βλέπετε ευτυχισμένο να προοδεύει και να είστε πάντα ενωμένοι!!!Να μη ξεχνάτε, ότι πίσω από τυχόν προβλήματα υπάρχει πάντα και μια λύση!
    Υπέροχος ο πλούσιος γιορτινός μπουφές σας και ειλικρινά χάρηκα που διάβασα για τις φιλικές σας συγκεντρώσεις που θύμιζαν πατρίδα.Του χρόνου ακόμα καλύτερα!!!!!!
    Να είστε πάντα καλά!!!!Φιλιά πολλά,πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά, και του χρόνου ΄Ερη μου!!! Να είστε γεροί κι ευτυχισμένοι με το μικρούλη σας και να περνάτε πάντα καλά! Πολύ όμορφο το γιορτινό σας τραπέζι!!!Πολλά φιλάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά, Έρη! Από τον καταπληκτικό μπουφέ και τον ωραίο πρόλογο, φαίνεται ότι περάσατε πολύ όμορφα τις γιορτές! Ο καινούργιος χρόνος να φέρει ότι καλό επιθυμείτε!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ,ΧΑΡΑ,ΠΡΟΚΟΠΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ .ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑΝ ΗΠΙΟ ΧΕΙΜΩΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πω μπουφές... Έρη και του χρόνου σου εύχομαι να είσαι καλά και ευτυχισμένη μαζί με τους ανθρώπους που αγαπάς! Καλή Χρονιά κορίτσι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όλα φαίνονται πεντανόστιμα!! και του χρόνου!! καλή και ευλογημένη χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα που είναι όλα! Ο μπουφές δε, απίθανος!!! Καλή χρονιά να έχετε όλοι, γλυκιά, νόστιμη και με πολλά χαμόγελα!!! Φιλάκια!!

    foodaki.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά Έρη! Όλα φαίνονται τέλεια!!! Υγεία, αγάπη και χαρά να φέρει αυτός ο χρόνος και σίγουρα να είναι καλύτερος από τον προηγούμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να'ρχονται μόνο τα καλύτερα! Εξαίσοι μπουφέδες, εξαίσια εδέσματα και η βασιλόπιτά σου μούρλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θερμά συγχαρητήρια!!!!
    Το χέρι σου πιάνει τόσο πολύ, μα τόσο πολύ!!!
    Μπράβο σου!
    Κάθε χρόνο και καλύτερη.

    Χρόνια πολλά, καλά και ευτυχισμένα λοιπόν με μια ολοκαίνουργια χρονιά γεμάτη νέα πράγματα για ανακάλυψη και εξερεύνηση. Σου εύχομαι να βρείς ότι επιθυμείς και ότι έχεις ευχηθεί φέτος, εσύ και η οικογένειά σου Έρη!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένο το 2014 με υγεία αγάπη όνειρα και χαμόγελο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή Χρονιά με Υγεία και Αγάπη στις καρδιές σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα τα είχες όλα!!
    Και του χρόνου Ερη μου, καλή χρονιά εύχομαι με υγεία και χαρές στο σπιτικό σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πω πω τι λαχταριστός μπουφές!!!! τι ωραία φαγητά!!!! και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή χρονιά και του χρόνου, για ακόμη μία φορά ότι επιθυμείτε γιαβρί μου, να είστε γεροί!!!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έξοχος ο μπουφές και όλα τα καλούδια σου, να είσαι πάντα γερή να φτιάχνεις τέτοιες ομορφιές και να περνάς υπέροχα με τους ανθρώπους σου! Καλή χρονιά με όλα τα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kαλή χρονιά Ερη μου, με υγεία, ευτυχία κι όμορφες στιγμές.
    Ολα τα καλά για σένα και την οικογένειά σου.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι μπουφές; Μου τρέχουν τα σάλια!!!
    Καλή χρονιά καπετάνισσα, με υγεία για σένα και την οικογένεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχος ο μπουφές σου Έρη μου. Εύχομαι ευτυχισμένο και δημιουργικό το 2014!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλη χρονια με υγεια και πολλα χαμόγελα και όμορφες συνταγές,φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έρη μου γλυκιά, καλή χρονιά να έχεις εύχομαι! Να είναι όπως την επιθυμείς και την ονειρεύεσαι!!
    Το τραπέζι της πρώτης φωτογραφίας έκανε το στομάχι μου να γουργουρίζει και φαντάσου πως μόλις έχω φάει!
    Πολλές νόστιμες δημιουργίες και για φέτος και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...