24/1/14

Αυγόφετες γεμιστές σε ρολά





Παρασκευήηηη, Παρασκευούλα ζάχαρη, Παρασκευούλα μέλι!
Συνταγή παιχνιδάκι σας έχω σήμερα, για νόστιμα πρωινά Σαββατοκύριακου!
Αγαπημένες αυγόφετες, γεμιστές με ότι τραβάει το φυλλοκάρδι σας, τυρί κρέμα και μαρμελάδα, φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα, μέλι και καρύδια ακόμη και αλμυρές μπορείτε να τις φτιάξετε και να τις γεμίσετε με τυράκι φέτα.
Η συνταγή κυκλοφορεί εδώ και πολύ καιρό σε πάρα πολλά sites στο δίκτυο και σήμερα που ο Κώστας δεν είχε σχολείο τις φτιάξαμε μαζί. Ενθουσιάστηκε και με την διαδικασία αλλά και με την νοστιμιά τους η οποία έχει κλασσική, σταθερή αξία.

Οι αυγόφετες τηγανίζονται σε λίγο λαδάκι απο όλες τις πλευρές ή ψήνονται σε πολύ δυνατό φούρνο μέχρι να πάρουν χρώμα κ πάλι απο όλες τις πλευρές.

Υλικά  (10 -12 ρολάκια)

10 - 12 φέτες ψωμί για τόστ από τις οποίες αφαιρούμε τις κόρες
6-7 κουταλάκια του γλυκού πραλίνα φουντουκιού ή τυρί κρέμα ή φυστικοβούτυρο ή μέλι
1- 2 μπανάνες ή άλλο φρούτο της αρεσκείας σας ή ξηροί καρποί ή μπισκότο
2 αυγά
1 μικρό φλιτζανάκι του Ελληνικού καφέ, γάλα
1 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
1 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη
μια τσιμπιά αλάτι

Διαδικασία

Χρησιμοποιώντας έναν πλάστη, λεπταίνουμε τις φέτες  του τόστ.
Βάζουμε στην άκρη περίπου μισό κουταλάκι πραλίνα και την απλώνουμε κατά μήκος.
Προσθέτουμε μερικές φέτες μπανάνα (αν χρειαστεί τις κόβουμε μισοφέγγαρα) και τυλίγουμε την φέτα σε ρολάκι. Αφήνουμε σε πιάτο με την ένωση προς τα κάτω.


Χτυπάμε σε ένα σχετικά πλατύ πιάτο τα αυγά με το γάλα, την βανίλια, την ζάχαρη και το αλάτι.
Βουτάμε ελαφρώς τα ρολάκια να βραχούν παντού από το μείγμα και είτε τηγανίζουμε σε λίγο λαδάκι με την ένωση προς τα κάτω στην αρχή και στην συνέχεια τα γυρνάμε από κάθε πλευρά σε μέτρια φωτιά είτε τα τοποθετούμε σε ταψάκι στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί και ψήνουμε σε πολύ δυνατό φούρνο μέχρι να ροδοκοκκινίσουν (και πάλι με την ένωση προς τα κάτω).



Καλή Όρεξη και Γλυκό σας Σαββατοκύριακο!

38 σχόλια:

  1. Δεν ειχα ξαναδεί τις αυγοφέτες σε ρολό, ωραία ιδέα για επανεκτέλεση της κλασσικής και αγαπημένης συνταγής. Το ψωμί του τοστ υπάρχει πάντα στο σπίτι κι έτσι αύριο κιόλας θα τις ετοιμάσω στη μικρή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Amelie, πιστεύω ότι θα τις λατρέψετε! Φιλάκια, καλο ΣΚ!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια ιδέα και εύκολη!Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτική ιδέα για μικρά και μεγάλα παιδάκια :) θα δοκιμαστούν! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο Elen, καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  4. Μα τι ωραία ιδέα, Έρη μου, για μικρά αλλά και μεγάλα παιδιά!
    Και η γέμιση-έκπληξη ξετρελαίνει!
    Καλή σου μέρα, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου γλυκιά μου Ελένη, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία ιδέα Έρη μου! Φαίνονται νοστιμότατες!
    Καλό ΣΚ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι είναι Μαράκι μου, να τις κάνεις κ εσύ για τα δικά σου τα μικράκια ;) Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Τις βλέπω κι εγώ τώρα τελευταία πολύ συχνά και μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέρουσες! Μου άρεσε πολύ η γέμιση που έβαλες, αγαπημένος συνδυασμός! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κλασσικός συνδυασμός Χρύσα μου, φιλάκια πολλά, καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  7. Η αδελφούλα μου κατεβαίνει από Θεσαλλονίκη σε λίγο και είναι γνωστή σοκολατού!Θα της το κάνω ΣΙΓΟΥΡΑ!Σε υπερευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια Πινελιά μου, θα περάσω σε λίγο! Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη συνταγή!!!!!!!!!! Θα τη φτιάξω αύριο για τις μικρές μας!!!!!!!!! Να είσαι καλά αγαπημένη μου Έρη!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια Κική μου, είναι πολύ διασκεδαστική συνταγή, η διαδικασία εννοώ για τα παιδάκια ιδανική! Φιλάκια πολλά, καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  9. Ωωωω τι χαρές!!!!!!Και για την μέρα ,αλλά κυρίως για το πεντανόστιμο πρωινό που μας κακαμαθαίνει!!!!
    Γρήγορο,αγαπημένο σνακ για όλες τις ώρες!Ιδιαίτερα για τις δύσκολες με γλυκό περιεχόμενο.Θα τις κάνω με αλμυρή γέμιση,αφού το τελευταίο διάστημα αυτή η γεύση με τραβά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!Φιλιά πολλά,πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό ΣΚ αγαπητή μου Φωτεινή, είμαι σίγουρη ότι και η αλμυρή εκδοχή θα είναι πολύ νόστιμη! Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο!

      Διαγραφή
  10. Τρελαίνομαι για αυγόφετες! Έρη μου τις έφτιαξες υπέροχες! Νόστιμες αλλά και εμφανίσιμες! Την Κυριακή θα έχουν την τιμητική τους στο πρωινό μας! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Ειρηνάκι μου, είμαι σίγουρη πως θα σας αρέσουν! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Τι μας κάνεις τώρα ε? Έχουμε να πάμε και γυμναστήριο!!Αλλά χαλάλι...είμαι σίγουρη πώς θα είναι τραγανό από έξω και ζουμερό μερντένιο από μέσα!!γιαμ γιαμ!! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα, ;) κοίτα το κλειδί είναι το πόσες θα φας! Φιλιά πολλά, καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
    2. χαχα!σε αυτό έχεις ένα δίκιο !!Κοίτα έχω κάτι για σένα : http://bitethemadness.blogspot.gr/2014/01/the-sweater-weather-tag.html#comment-form

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Έρη μου!! Αυτές οι λύσεις με ενθουσιάζουν!! Εγώ αυγοφέτες κάνω συχνά αλλά τόσο χαριτωμένες ποτέ! Άσε που ένα παιδάκι τρώει με μεγαλύτερη όρεξη όταν η εμφάνιση στο πιάτο του είναι όμορφη! Φιλιά πολλά ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχεις δίκιο, αρέσουν πολύ στα παιδάκια, επειδή είναι και σαν finger food! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Ωραίο γρήγορο γλυκάκι. Είχα δει κάτι παρόμοιο σαν αυτό και σε αλμυρή εκδοχή, τυράκι, ζαμπονάκι, δεν θυμάμαι ακριβώς. Το γράφω γιατί ξέρω οτι εσύ όλα τα δοκιμάζεις!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό κ αυτο με ζαμπόν και τυρί γιάμι Μαράκι μου! Φιλάκια πολλά, σευχαριστώ για το σχόλιο, καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  14. Θα τις δοκιμάσω σε αρμυρή έκδοση!!
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια Ξανθή μου κ εγώ την επόμενη φορά και τα δυο για να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι!
      Καλό Σαββατοκύριακο, να περάσετε τέλεια!

      Διαγραφή
  15. σαν κρέπες είναι!!! πολύ ωραία συνταγή!!!! ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Delivery κάνεις; Μου τρέχουν τα σάλια!!! ;-)
    Υπέροχη συνταγή καπετάνισσα!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραία, με έπεισες,χιχι! Μπαίνει στο μενού για αύριο!!! Καλημέρα! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυγοφέτες είναι μια ακόμη Ελληνική συνταγή που δεν έχω φάει ποτέ μου γιατί δεν την έφτιαχνε κανείς στο σπίτι μας! Φαίνεται πολύ εύκολη, θα τη δοκιμάσω! Φιλάκια Έρη!

    foodaki.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ πρωτότυπη η ιδέα σου Έρη μου να γίνουν οι αγαπημένες μας αβγόφετες ρολό!!!!! Θα το δοκιμάσω σίγουρα!!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παρα πολυ ωραια συνταγη,θα αρεσει πολυ στα μικρα,θα την κανω σιγουρα,πολα φιλια Ερη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πω πω... και για βραδινό ένα ρολάκι μπανάνα - νουτέλα τέτοια ώρα (9:15 μ.μ. εδώ) δε θα με χάλαγε καθόλου...
    Κυκλοφορεί όντως αυτή η συνταγή στο διαδίκτυο, εγώ μόνο γλυκιά μπορώ να φανταστώ την αβγοφέτα πάντως. Θα το κάνω το Σάββατο το πρωί με τον καφέ μου να το απολαύσω αργά με την ησυχία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος1/11/15, 6:31 μ.μ.

    Παιζεις παιχνιδι και κερδιζεις λεφτα με αναληψη απο 2 ευρω και πανω!ποτε δεν τους δινεις τιποτα ουτε και τζογαρεις.Ελα και συ και κτισε την αυτοκρατορια σου!http://neobuxd.pblogs.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...