26/2/14

Νηστίσιμες Συνταγές



































































Καλή Σαρακοστή!
***************************************************
....για την Καθαρά Δευτέρα και την Σαρακοστή που ακολουθεί.
Θα σας ευχηθώ να περάσετε όμορφα τις τελευταίες αυτές μέρες του Καρναβαλιού και την Καθαρά Δευτέρα εύχομαι να σας κάνει φανταστικό καιρό και να πάρετε τα βουνά και τα λαγκάδια, να πετάξετε τον χαρταετό σας, να γελάσετε και να απολαύσετε πολλά Σαρακοστιανά εδέσματα! 
Έρχεται η Ανοιξη!... Λέμε τώρα γιατί εμείς σήμερα εδώ έχουμε και πάλι -15 βαθμούς Κελσίου.
Κουφόβραση ;)
Σας φιλώ και σας χαιρετώ!

18 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!! Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ! ΜΑΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολα τελεια και υπεροχες φωτογραφιες! Καλα να περασετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Σαρακοστή! Οι ιδέες σου για νηστίσιμα είναι φανταστικές!Εδώ έχει καλό καιρό, ευτυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Σαρακοστή!!!Τέλειες οι συνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α καλά Έρη δεν το συζητάω! Όλα λιχουδιές! Όλα νόστιμα και δελεαστικά! Και εγώ βρε παιδί μου είμαι ένα πλάσμα που τα τρώω όλα! Άρα δεν φταίω εγώ, ο Θεούλης με έκανε έτσι! ένα κέρασμα από όλα τα πιάτα σου για μένα γλυκιά μου^^ Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω, πω συνταγές! Θέλει πολύ μελέτη εδώ... ;-)
    Καλή Σαρακοστή καπετάνισσα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή σαρακοστή!Έριξα μια ματιά σε όλα και μου φαίνεται ότι θα τολμήσω να κάνω τις γαρίδες, φαίνονται πολύ νόστιμες!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα! Να περνάτε καλά Έρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή σαρακοστή Έρη, όλες σου οι συνταγές μια και μια...ήδη ξεχώρισα ποιες θα ετοιμάσω!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύγε!! Οι συνταγές σου είναι μία και μία... εκείνα τα μύδια όμως φαίνονται καταπληκτικά σαν να ακούω την κρούστα να σπάει στο στόμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Σαρακοστή Έρη μου!! Οι νοστιμιές που μας προτείνει είναι όλες μια και μια!!!! Ειδικά εκείνη την κανελόπιτα την έχω βάλει στο μάτι εδώ και πολύ καιρό!!!!
    Φιλιά και να περνάτε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θέλω εδώ και καιρό να σου πω πως πέρα απο καταπληκτική μαγείρισα είσαι και καλιτεχνάρα! Εχεις τρομερό ταλέντο, βγάζεις υπέροχες, υπέροχες φωτογραφίες. Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σορυ, πατήθηκε λάθος κουμπί και το σχόλιο μου πήγε αλλού κι αλλού! Το ξαναγράφω κανονικά στη θέση του λοιπόν:
    Δεν προλαβαίνω να φτιάξω και πολλά φέτος, αλλά μιας κι η ταραμοσάλατα (μαζί με πατάτες τηγανιτές, άντε και κανένα φασόλι) είναι το μόνο που τρώει από Σαρακοστιανά ο πατέρας μου, θα δοκιμάσω φέτος τη δική σου! Έχω και παξιμάδια! Καλά να περάσετε! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Σαρακοστή και σ' εσάς Έρη.
    Με την έλευση του Μάρτη έχουν σκάσει για καλά τα πρώτα άνθη τουλάχιστον στα μέρη μας, οπότε η Άνοιξη είναι σίγουρα πολύ κοντά, ας ελπίσουμε ότι θα έρθει και σ' εσάς σύντομα.
    Να περάσετε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πω πω Έρη! Όλες οι προτάσεις σου εξαιρετικές πραγματικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μας πήρες τα μυαλά Έρη μου!!!!!!! Καλή Σαρακοστή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εξαιρετικές προτάσεις!!! Καλό μήνα και καλή Καθαρά Δευτέρα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου Ερη μου.
    Λαχταριστές όλες που κάνουν τη νηστεία παιχνιδάκι :)

    Μπα...ο καιρός χάλια κι εδώ ήταν, με βροχές & συννεφιά. Οχι την κουφόβραση τη δική σας βέβαια...Λίγο καλύτερα :)

    Καλό μήνα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...