Τα 7 καλούδια του Captain Cook

Η φίλη Κική απο το blog της  Tante Kiki  αλλά και η αγαπητή Θαλασσένια απο το Είναι μιαμ ή μπλιαξ;  με κάλεσαν κ εμένα να φτιάξω την λίστα με τις 7 αναρτήσεις του Captain Cook. Πραγματικά βρίσκω αυτο το "παιχνίδι" πολύ χρήσιμο γιατι μέσα απο αυτό έχω την εντύπωση ότι γνωρίζω καλύτερα τους δημιουργούς του κάθε μπλογκ, αντιλαμβάνομαι το "ύφος" του κάθε blog και βλέπω αναρτήσεις που δεν τις είχα δει και ειναι πραγματικά καταπληκτικές..
Ξεκινάω λοιπόν κ εγώ να σας παρουσιάσω την δική μου 7άδα...


1. Η πιο όμορφη ανάρτηση


Κρητικά καλτσούνια με ανθότυρο και δυόσμο




Αν και είμαι απο την Ξάνθη, έχω ένα τεράστιο δέσιμο με την Κρήτη, τον τόπο που μόλις πατήσω το πόδι μου νοιώθω την ενέργειά του να με πλημμυρίζει. Αυτη η συνταγή ειναι για μένα η ομορφότερη γιατι την έκανα σχεδόν τελετουργικά, με πολύ πολύ αγάπη και νοσταλγία για την Κρήτη.




2. Η πιο δημοφιλής ανάρτηση


Μελωμένο χοιρινό κότσι στην γάστρα 




Ειναι μια συνταγή για κάλεσμα σε δείπνο με πολλά άτομα, χαίρομαι για την επιτυχία της γιατι ειναι πραγματικά μια πολύ καλή συνταγή.


3. Η πιο χρήσιμη ανάρτηση


Σιγή ιχθύος απο τη νοστιμιά




Ειναι χρήσιμη γιατι πραγματικά πήρα ένα ψάρι και του πέταξα τα πέταλα!! Προσπαθώ να σας βοηθήσω να φιλετάρετε ψάρι, να φτιάξετε ζωμό ψαριού, μια νόστιμη ψαρόσουπα και να μαγειρέψετε τα φιλέτα στον φούρνο με μαραθόριζα.


4. Η ανάρτηση που με ξάφνιασε με την επιτυχία της


Το πιο εύκολο παγωτό του κόσμου




Το οτι θα έκανε πάταγο (που λέει ο λόγος) μια παγωμένη μπανάνα με επικάλυψη σοκολάτας δεν το περίμενα! Ακόμη μια απόδειξη ότι θέλουμε να φτιάχνουμε πράγματα εύκολα, γρήγορα και όσο το δυνατόν υγιεινά..


5. Η ανάρτηση που δεν της δόθηκε η κατάλληλη προσοχή


Ψητός Σολομός με λεμονάτη σάλτσα λαχανικών




Δεν ξέρω γιατι δεν έγινε δημοφιλής αυτη η συνταγή.. ειναι τόσο εύκολη και τόσο νόστιμη! Προσωπικά ειναι η αγαπημένη μου σάλτσα για ψάρι και την αγαπάει πολύ και ο μικρός μου.


6. Η ανάρτηση που με εκανε περήφανη


Φακές με καλοκαιρινά λαχανικά πάνω σε τηγανίτα πατάτας




Τωρα θα μου πείτε μα ειναι επιλογή αυτή?? κ όμως.. ειμαι πολύ περήφανη γι αυτη τη συνταγή γιατι πραγματικά η νοστιμιά της δεν συγκρίνεται και ειναι τόσο μα τόσο ουσιαστικά θρεπτική!


7. Η πιο αμφιλεγόμενη ανάρτηση


Ντολμαδάκια γιαλαντζί γεμιστά με κινόα




Αμφιλεγόμενη γιατι τα ντολμαδάκια είναι απο τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα της Ελληνικής Κουζίνας και εγώ τα έφτιαξα με ενα ξένο αλλά υπερθρεπτικό υλικό το Κινόα. Δοκιμάστε τα πάντως, το κινόα τους πάει πολύ!


Ξέρω ότι δεν ειναι εντυπωσιακή η λίστα μου και γενικά το blog μου δεν έχει αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες που βλέπω στα αγαπημένα blog της Άρτεμις, της  Μάγδας ή της Wabi .. και πως να τις έχει (όχι ότι δεν έχω το ταλέντο.. χαχα ) αφού βγάζω τις φωτογραφίες μου με ενα αρχαίο κινητό που έχω... το οποίο δεν εχει φλας όπως φυσικά θα έχετε καταλάβει.. χαχαχα Ψάχνομαι τώρα και εγώ για μια μέτρια φωτογραφική, τι να κάνω, θέλω και εγώ να προσπαθήσω είμαι ζουλιάρα...


Με την σειρά μου καλώ τα παρακάτω 5 ιστολόγια να φτιάξουν την λίστα των 7 δικών τους αναρτήσεων..


1. Την αγαπημένη Αννα απο το  Being Always Hungry   το οποίο είναι μεν καινούργιο μπλογκ έχει δε πολύ υλικό.
2. Την τόσο ευχάριστα ιδιαίτερη Μάρα απο το Mara's cook revolution 
3. Την Άρτεμις και το υπέροχο Wonderfoodland
4. Την γλυκιά Ελπινίκη απο τις Κουζινο-Εξερευνήσεις
5. Την Ίριδα απο το αυθεντικό και άμμεσο Μαγειρική με πάθος


Αυτο το τελευταίο ειναι το πιο δύσκολο κομμάτι του παιχνιδιού γιατι είναι τοσο πολλά και ενδιαφέροντα όλα τα food blogs! Γι αυτο το λόγο έφτιαξα και την σελίδα στο facebook  με συνταγές απο όλα τα Ελληνικά food blogs και χαίρομαι πολύ γι αυτο. Για το παιχνίδι, διάλεξα αυτά που καταρχην νομίζω ότι δεν έχουν φτιάξει την ανάρτηση του 7 και  που έχουν αρκετό υλικό..
Ελπίζω οτι του χρόνου θα υπάρξει και άλλο  παρόμοιο παιχνιδι ωστε να το παίξουν και νεότερα food blogs!



Φιλάκια πολλά!