28/11/11

Πολύχρωμη Σαλάτα με κόκκινο λάχανο, ρόκα, βερίκοκα και φουντούκια



Καλή εβδομάδα! Πως τα πάτε εκεί κάτω? 
Πάει έφυγε και ο Νοέμβριος και φτάνουμε πλέον πραγματικά κοντά στις γιορτές! 
Σημερα σας έχω μια απλή αλλά εντυπωσιακή σαλάτα της κυρίας Αγλαίας Κρεμέζη,  καθώς και μερικές προτάσεις για άλλες γιορτινές σαλάτες που κατα καιρούς έχω γράψει στο blog. Ελπίζω να σας αρέσουν!


Υλικά (6-8 άτομα)

1 μικρό κόκκινο λάχανο κομμένο σε λωρίδες και πλυμμένο
4 κουταλιές της σούπας λεμόνι
Μια τσιμπιά χοντρό αλάτι
1 ματσάκι ρόκα
6-8 βερίκοκα ξερά κομμένα σε κομματάκια
1/2 φλιτζάνι φουντούκια ή καρύδια καβουρδισμένα

Για την βινεγκρέτ
3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
2 κουταλιές της σούπας ξύδι μπαλσάμικο
Αλάτι - Πιπέρι
Ξύσματα παρμεζάνας

Διαδικασία

Απο την προηγούμενη μέρα ή αρκετές ώρες πριν σερβίρουμε την σαλάτα βαζουμε το λάχανο σε γαβάθα, ραντίζουμε με το λεμόνι και πασπαλίζουμε το αλάτι. Ανακατεύουμε, σκεπάζουμε και αφήνουμε στο ψυγείο να μαριναριστεί.
Μετά το πέρας του χρόνου, στραγγίζουμε το λάχανο και κρατάμε τα ζουμάκια με το τέλειο χρώμα στην άκρη. Ανακατευουμε την ρόκα με το λάχανο και προσθέτουμε τα βερίκοκα και τα φουντουκια.
Χτυπάμε σε ενα φλιτζανάκι το λάδι με το ξύδι, 2-3 κουταλιές απο την μαρινάδα του λάχανου, αλάτι πιπέρι και περιχύνουμε την σαλάτα. Διακοσμούμε με τις φλούδες παρμεζάνας και σερβίρουμε.

Αλλες σαλάτες σχετικά γιορτινές







Φυσικά μπορείτε να δείτε πολλές ακόμη σαλάτες στη λίστα συνταγών.

Καλή εβδομάδα να έχουμε!!





12 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Πολύ εμφανίσιμη σαλάτα, προδιαθέτει πολύ θετικά! Ωραίες προτάσεις για το γιορτινό (και όχι μόνο) τραπέζι! Προσωπικά ξεχωρίζω τις 2 τελευταίες! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή εβδομάδα Καπετάνισσα μου!
    Υπέροχες οι σαλάτες και ικανές να γεμίσουν το τραπέζι το καθημερινό η το επίσημο.Και να συμπληρώσω ότι μετά τις γιορτές είναι ιδανικές για την αποτοξίνωση ;-)
    φιλιάαααααααα υπερατλαντικά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειες .. αντε τώρα τι να πρωτοδιαλέξω !!!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίες σαλάτες και όχι μόνο για το γιορτινό τραπέζι. Εχω ξεχωρίσει και έχω σημειώσει 3 σαλάτες για να τις φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου Έρη μου:-) Μόλις απάντησα στο σχόλιό σου και έλεγα πως σήμερα είχαμε την ίδια σκέψη... Μου αρέσει ιδιαίτερα η σαλάτα που έχεις πρώτη πρώτη σήμερα. Τρελλαίνομαι για λαχανοσαλάτα γενικώς και παρέα με τα υπόλοιπα υλικά πρέπει να είναι εξαιρετική!! Πολύ ωραίος συνδυασμός... Φιλιά και καλή εβδομάδα:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ εδώ γίνεται της σαλάτας....
    Άνετα τρώγονται και ως κυρίως πιάτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα είπα κι εγώ, που τα βρήκες τα βερύκοκα χα χα χααα!!
    Οι σαλάτες σου είναι όλες πολύ εντυπωσιακές και άξιες να σταθούν στο γιορτινό τραπέζι!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου αρέσουν τα φρούτα (ξερά ή μη) στις σαλάτες! Ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ομορφη σαλατούλα και με τοσα χρωματ ειναι πολυ λαχταριστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μ'αρέσουν οι σαλάτεςςς!!!Καλό βράδυ Έρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η σαλάτα σου Έρη μου... πολύ νόστιμη πρέπει να είναι και με αγαπημένα υλικά! Αλλά κι εκείνη η Ξανθιώτικη ...λατρεμένη!!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...